FRP'yle gidecek müzikler
Conan the Barbarian, Star Wars, Queen of the Damned (VtM'de önerilir)Kamelot, Rhapsody, Hammerfall, Blind Guardian, Therion (özellikle önerilir), Iced Earth (özellikle Something Wicked this way comes, Dark Saga, Horror Show), Demons&Wizards, Nightwish
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
-
fingolfin
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1636
- Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
adamlara ciddi saygı duydum; Silmarilliondaki Morgoth'un Silmarilleri çalmasından Orta Dünya üzerindki 5. Savaşa kadar(Fingon ve Feanor Oğullarının İnsalar'ın ve Cücelerin hep birlikte Angband'a saldırdığı ve İnsanlar'ın ihaneti sayesinde yenildiği savaş) mükemmel bir sürükleyicilikle anlatıyorlar albümlerinde... Kesinlikle dinlemenizi öneriyorum..yeminer wrote:bence de. blind guardian ın en hoş albümü . miror miror on the... benim en çok sevdiğim parça
Burzum
Burzum diye bi adam war Norveç sahillerinden. Son iki albümünü sadece klavye ile hapisanede kaydetmiş. Çok gizemli bi müziği war. Biz frp oynarkene dinniyoruz.
bu arada Kurtlar Vadisi ile aranız nasıl bilmiorm ama bir fan ı olarak gittim soundtrackini aldım
çok güsel arka fon olabilecek birkaç parça var
örneğin jenerikten çok güsel combat background u olur bence
çok güsel arka fon olabilecek birkaç parça var
örneğin jenerikten çok güsel combat background u olur bence
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
abi aynen en fazla 15 dk ... 15. sk sonunda madness check i başaramayıp... ortamdan uzaklaşıyorum...Raistlin wrote:Benim bütün türk dizilerine karşı müthiş bir önyargım var. Sanırım soundtrackini almam imkansız ötesi...
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
-
fingolfin
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1636
- Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
+1.. aynı model dizileri ve suni konuları şişirip sunuyolar önümüze. millet de seyrediyor.. sonra sokaklar 'ağır abi' rollerinde magandalarla doluyor.. ne biliyim insanların töre cinayetlerine bakışı yumuşuyor falan filan..Raistlin wrote:Benim bütün türk dizilerine karşı müthiş bir önyargım var. Sanırım soundtrackini almam imkansız ötesi...
Diziler o kadar etkili ki insanların beynini yıkayıp cinayet filan işletebilir... Bizimkiler günün 8 saati dizi izliyorlar kalan zamanlarının 4 saatini popstarla iligili tartışmaları izleyerek geçiriyorlar, bir 4 saati de biz evleniyoruz izleyerek değerlendiriyorlar. Bir de bana fazla bilgisayar oynuyorsun diyorlar...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
abi çeşitli töre, anadolu ve köy dizileri gına getirse de kurtlar vadisi ayrıdır
ne demiş büyüklerimiz " bugünün haberleri için ana haber bültenini, yarının haberleri için kurtlar vadisini seyredin."
yeraltı konseyi nin azrebaycanı paylaştığı bölümden sonraki gün azeri seçimlerinin yapılması, dizinin pek de hayal ürünü olmadığı ve türkiyenin gerçeklerini yansıttığının kanıtıdır
ne demiş büyüklerimiz " bugünün haberleri için ana haber bültenini, yarının haberleri için kurtlar vadisini seyredin."
yeraltı konseyi nin azrebaycanı paylaştığı bölümden sonraki gün azeri seçimlerinin yapılması, dizinin pek de hayal ürünü olmadığı ve türkiyenin gerçeklerini yansıttığının kanıtıdır
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
