İsyan - Tanıtım ve Yorum başlığı

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Herkes level-4, 3 ve 2 birer, yani toplam 3 adet magic item alabiliyor anladığım kadarıyla ve 260 gp?

Backround bonusları var mı bu oyunda da?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

fr'dan seçmek kaydıyla background bonusu olabilir tabii.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:fr'dan seçmek kaydıyla background bonusu olabilir tabii.
O zaman ben "Amn" bölgesinden oluyorum, bir süre barındığım ve daha sonra kaçmak zorunda kaldığım şehir de "Athkatla" olsun. (bilen bilir BG2'den :mrgreen: )
FR-80; +1 bonus to Streetwise checks and Thievery checks.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bir de ben Alchemist feat alacağım. Malum alchemist formülleri paralı; ritüal castere verildiği gibii DM bonusu birkaç formül verilir mi bana da? :mrgreen: Mümkün değilse magic itemlerden birinin yerine para alayım, onunla formül alayım bari.

.
Greyspirit
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 71
Joined: Mon Apr 27, 2009 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Greyspirit »

Yer kaldı mı?
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

yok magical item alalım. oyun sırasında formülleri edinebilirsin.
Image
Greyspirit
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 71
Joined: Mon Apr 27, 2009 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Greyspirit »

Eğer yer kaldıysa Helm rahibi olmak istiyorum. Özgeçmişimi atarım dostlar.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Greyspirit wrote:Yer kaldı mı?
2 kişi karakterini bitirdi sayılır. daha 3 kişilik yer var.
Image
Greyspirit
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 71
Joined: Mon Apr 27, 2009 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Greyspirit »

Ã?höm item formüllerini atacaksanız, sadece itemları mı belirtelim?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:yok magical item alalım. oyun sırasında formülleri edinebilirsin.
Peki ama hangi formülleri bildiğimi, yani satın alıp öğrendiğimi şimdiden kararlaştırmamız lazım, en azından başlangıç olsun. Ã?ünkü bu kimyasal maddelerden birkaç numune bulunduracağım yanımda. Yani örneğin "Alchemical Frost" ile "Blinding Bomb" formüllerini öğrenmiş olabilir miyim başlangıç olarak? Sonradan tabii zamanla bunlara başka formüller de öğrenerek eklentiler yapmaya çalışacağım. Karakterin özgeçmişindeki malum olaylarla örtüştürmeye çalışıyorum. :mrgreen:

Not: Bu arada link için teşekkürler!

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Greyspirit wrote:Eğer yer kaldıysa Helm rahibi olmak istiyorum. Özgeçmişimi atarım dostlar.
helm yok players guide to faerun'da ama torm ya da tempus olabilir istersen.
Image
Greyspirit
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 71
Joined: Mon Apr 27, 2009 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Greyspirit »

Tempus olmasın yav... Tyr olsun? o da olmadı Torm olsun bari?
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Torm en iyi seçim bence
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

illyra'nın da karakteri hazır. kaldı 2 kişi
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer wrote:
Androner wrote:yok magical item alalım. oyun sırasında formülleri edinebilirsin.
Peki ama hangi formülleri bildiğimi, yani satın alıp öğrendiğimi şimdiden kararlaştırmamız lazım, en azından başlangıç olsun. Ã?ünkü bu kimyasal maddelerden birkaç numune bulunduracağım yanımda. Yani örneğin "Alchemical Frost" ile "Blinding Bomb" formüllerini öğrenmiş olabilir miyim başlangıç olarak? Sonradan tabii zamanla bunlara başka formüller de öğrenerek eklentiler yapmaya çalışacağım. Karakterin özgeçmişindeki malum olaylarla örtüştürmeye çalışıyorum. :mrgreen:

Not: Bu arada link için teşekkürler!

.
Not: Eyw! :)

kararlaştıralım tabii, ama özel mesajdan :)
Image
Post Reply