Ya bu ara yüklemelerde (mesela bir alt kata inerken, town portal yaparken vs) sizin de biraz uzun sürüyor mu bekleme zamanı?
.
Biraz uzun sürüyor sanırım sebebi de şu:
Diablo serisinde fark etmişsinizdir belki bir karakterle oynadığınız harita diğeriyle tamamen aynı olmuyor. Eklenecek belli öğeler oluyor onları bazı kurallara göre rastgele düzenleyerek her seferinde farklı bir haritada oynamamızı sağlıyordu. Bunu torchlight'ta da yapmışlar. Yani bir alt kata indiğimizde o alt kat o anda oluşturuluyor o yüzden biraz uzun sürüyor olabilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
.
Ateş eden o kız karakterle oynamak güzel, silahların efektini beğendim. Patır patır vuruyo uzaktan.
Ya aslında itiraf edeyim ben mesela daha yeni Baldur's Gate klasiğini gene kurdum, hem de bu sefer Shadows of the Amn'ın yanısıra Throne of Bhaal ek paketiyle filan (daha iyi oluyormuş meğerse) Ama bazen de insan hiç bir şey düşünmek istemiyor, kafayı yormak istemiyor, tıklayım gebersin digit-monsterlar beni beyinsel olarak yormasınlar dediğin zaman bu tip oyunlar iyi oluyor. Titan Quest vardı mesela bende, o da böyleydi. Bu Torchlight'ın çizgi film tadında konseptini sevdim ama bu uzun ara yüklemelere daha fazla ne kadar dayanabileceğimden emin değilim doğrusu. Hız çağı bizi mahvetti.
Barbar olarak oynuyordum sanırım ben, eğlenmiştim baya ama bir kaç gün içerisinde sıkıldım. Aslında iyi oldu oynadığım, Diablo III'ü de alacaktım ama ondan da sıkılacağımı anladım. Para kaybından kurtuldum Starcraft 2 falan alırım artık.
Edit: Düşündüm de... arkadaşlarla falan oynamak eğlenceli olabilir aslında. Ama benden başka kim alır ki, herkes korsan çeker.