"Avatar" isim hakkı bu filme ait, senin dediğin çizgi filmin çekilen filminin adı "The Last Airbender". Avatar adını kullanamadılar, çünkü Avatar'ı çekenler önce davrandı.
Açıkçası havabükücü çizgi filmini pek beğenememiştim, çocuksu geldi bana. Kardeşim izliyordu, onla birkaç bölüm izledim de saramadı. Daha doğrusu konsept süper, karakterler iyi; ama sonuçta çocuk çizgi filmi yau. Olaylar falan basit, başkarakterlerin yaşı küçük olunca o filmden/çizgi filmden korkacaksın; olayları ve anlatımı batırabiliyorlar.
Ama filmine gideceğim, o kadar karşı değilim. Özülmüştüm de çocuksu bulduğum zaman, dışarıdan bakınca güzel çünkü.
Avatar Movie
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
o pandora direk nagrand dı zaten evetCLiCKs wrote:Outland, troll, mount benzetmelerinden sonra wow'u hırsızlıkla suçlayıp kınadık(m)Ne de olsa filmin senaryosu 94 yılında bitmiş.
![]()
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Pokemondan sonra çok güzel bir çizgi film bence.İnsanı sıkmayan eğlenceli bir anlatımı var, hafif bir dalga durumu, karakterlerin yüzlerindeki şaklabanlık ifadeleri beni cezbediyor.Pokemondan kalan birşey.Gerçi aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen yine de o yıla göre daha iyisi yoktu kanımca.Air Bender'ı ben çok sevmiştim.Hatta 4.sezonu çıkıyordu diye heveslenmiştim izleyenleriniz varsa adının da "hava" olabileceği konusunda fikir edinmişsinizdir önceki sezonlardan.Tabiki zevk meselesi.İlk southparkı izlediğim zaman beğenmeyip silmiştim, sadece dalga sarmamıştı sanıyorum.Yine de gönlümün Avatarı havabükücü Aeng'tirPossessed wrote: Açıkçası havabükücü çizgi filmini pek beğenememiştim, çocuksu geldi bana. Kardeşim izliyordu, onla birkaç bölüm izledim de saramadı. Daha doğrusu konsept süper, karakterler iyi; ama sonuçta çocuk çizgi filmi yau. Olaylar falan basit, başkarakterlerin yaşı küçük olunca o filmden/çizgi filmden korkacaksın; olayları ve anlatımı batırabiliyorlar.
Ama filmine gideceğim, o kadar karşı değilim. Özülmüştüm de çocuksu bulduğum zaman, dışarıdan bakınca güzel çünkü.
Ultima bırakılmaz, ara verilir 
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Efla wrote:İmkanınız varsa muhakak 3 boyutlu gözlüklerle izleyin. Konuyu sevseniz de sevmeseniz de çok güzel bir deneyim yaşarsınız.
Filmin konusu aslında oldukça ilginçti. İnsana kendini sorgulatacak türden Dünyadan da oldukça etkilendim. Film hakkında konuşmadan yorum pek yapamıyorum.
Code: Select all
Filmi izlerken aklıma birkaç noktada wow geldi. o mavi yaratıklar trollere pandora outlandse benziyordu. Hatta adam o büyük kırmızı kuşa binince aha yeni mount almış geyiği bile yaptık. Sahneler oldukça etkileyici ama o yerlilerin insanları yenmesini hiç gerçekçi bulmadım. Eğer elimde o kuvvet olsaydı ve vijdansız olsaydım hepsinin canını okurdum :D
filmde bariz bir garibanı mutlu etme çabası var, yani tarih boyunca bu filmin konusu o kadar çok yaşandıki, filmde de bunu görünce sinema salonunda "yeter artık lan bıktım be" diye bağırmış bulundum, insanlar "ne oldu ya" diye baktı uzun uzun açıkçası. Filmi efektleri dışında beğenmedim, yerliler şirinlere benzemiş, konusunu sırf ben değil dünya üzerindeki herhangi bilinçli bir insan tuvaletini yaparken yazabilir, tabii önemli olan bu konuyu nasıl sunduğundur, sunuşta iyi aslında ama yinede konu beni cidden çok sıktı. Ayrıca dediğim gibi bir garibanı mutlu etme çabasıyla teknolojileri ve kuvvetleri arasında bu kadar ciddi farklar olan iki toplumun çatışmasında her seferinde güçlü olanlar kazanır, bana işte bilmem Kurtuluş Savaşı, yok Amerikan Koloni Savaşları falan diye örnek verenler çıkmasın adam gibi inceleyin konuları. Yani sonuç olarak konnu çok rahatsız etti beni, sonuçta Batman'in onca çizgi romanından bu kadar güzel bir senaryo çıkabiliyorsa, dünyanın en pahalı filmi içinde daha güzel ve tertipli bir senaryo yazılabilirdi. 3D ve HD olayına ise hala daha alışamadım ben, evin alt katındaki dev ekran tüm televizyon ve sinemalardan daha güzel geliyor bana açıkçası
.
lightflarer, filmin konusu içinde insanın doğaya olan saygısızlığı ve sevgisizliği, kendinden başka canlıları önemsememesi de var. Doğadaki bütün birimlerin aslında birbiriyle bağlantılı olduğu Pandorra örneğinde somutlaştırılarak verilmiş. Sonunda yerlilerin kazanması tabii ki mümkün değildi ama "Doğa Ana"nın isyanı ile insanlar yenilgiye uğruyorlar.
.
lightflarer, filmin konusu içinde insanın doğaya olan saygısızlığı ve sevgisizliği, kendinden başka canlıları önemsememesi de var. Doğadaki bütün birimlerin aslında birbiriyle bağlantılı olduğu Pandorra örneğinde somutlaştırılarak verilmiş. Sonunda yerlilerin kazanması tabii ki mümkün değildi ama "Doğa Ana"nın isyanı ile insanlar yenilgiye uğruyorlar.
.