Wizards of Istanbul V - Dominion

Her türlü organizasyon, duyurular, davetler, etkinliklerimiz ile ilgili herşey...
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

CLiCKs wrote:Siz istanbullular! Ne kadar şanslı olduğunuzun farkındamısınız? Biz anca fotoğraflarınıza bakmakla yetiniyoruz :D


Gelin sizde katılın sizinde fotoğraflarınız olsun :D bursa istanbul arası ne ki şurdan şurası hemen :-P
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Lysana wrote:
CLiCKs wrote:Siz istanbullular! Ne kadar şanslı olduğunuzun farkındamısınız? Biz anca fotoğraflarınıza bakmakla yetiniyoruz :D


Gelin sizde katılın sizinde fotoğraflarınız olsun :D bursa istanbul arası ne ki şurdan şurası hemen :-P
Oradan orası tabii (:-P ) ama istanbul'u bilmediğim için bir yerden bir yere gitmek felç etkisi yaratabilir. Siz orada 15 20 (abartıyorda olabilirim kıskançlığımdandır) masa açıyorsunuz oyun için. Biz burada 1 masada oyun oynayabilmek için bir kaç ayda fırsat bulabiliyoruz. Oynadığımız zamanda gelen geçen "bu ne?, ne yapıyorsunuz?" vb sorularla azlığımıza mim koyuyorlar. :D

Sömestrda istanbul'a gelme imkanım vardı ama gelmek istememiştim. zaten tatilden ayrı bir zamanda oluverdi bu etkinliğiniz. Her türlü içimde kalırdı. :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

CLiCKs wrote:
Lysana wrote:
CLiCKs wrote:Siz istanbullular! Ne kadar şanslı olduğunuzun farkındamısınız? Biz anca fotoğraflarınıza bakmakla yetiniyoruz :D


Gelin sizde katılın sizinde fotoğraflarınız olsun :D bursa istanbul arası ne ki şurdan şurası hemen :-P
Oradan orası tabii (:-P ) ama istanbul'u bilmediğim için bir yerden bir yere gitmek felç etkisi yaratabilir. Siz orada 15 20 (abartıyorda olabilirim kıskançlığımdandır) masa açıyorsunuz oyun için. Biz burada 1 masada oyun oynayabilmek için bir kaç ayda fırsat bulabiliyoruz. Oynadığımız zamanda gelen geçen "bu ne?, ne yapıyorsunuz?" vb sorularla azlığımıza mim koyuyorlar. :D

Sömestrda istanbul'a gelme imkanım vardı ama gelmek istememiştim. zaten tatilden ayrı bir zamanda oluverdi bu etkinliğiniz. Her türlü içimde kalırdı. :D
Aslında tatil sırasında oyun yaptık yav :roll:

...Hatta WoI'de tatil sırasındaydı :roll:
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

AlenthasLeasess wrote:
CLiCKs wrote:
Lysana wrote:

Gelin sizde katılın sizinde fotoğraflarınız olsun :D bursa istanbul arası ne ki şurdan şurası hemen :-P
Oradan orası tabii (:-P ) ama istanbul'u bilmediğim için bir yerden bir yere gitmek felç etkisi yaratabilir. Siz orada 15 20 (abartıyorda olabilirim kıskançlığımdandır) masa açıyorsunuz oyun için. Biz burada 1 masada oyun oynayabilmek için bir kaç ayda fırsat bulabiliyoruz. Oynadığımız zamanda gelen geçen "bu ne?, ne yapıyorsunuz?" vb sorularla azlığımıza mim koyuyorlar. :D

Sömestrda istanbul'a gelme imkanım vardı ama gelmek istememiştim. zaten tatilden ayrı bir zamanda oluverdi bu etkinliğiniz. Her türlü içimde kalırdı. :D
Aslında tatil sırasında oyun yaptık yav :roll:

...Hatta WoI'de tatil sırasındaydı :roll:
şimdi tam içimde kaldı. :|
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

CLiCKs wrote:
AlenthasLeasess wrote:
CLiCKs wrote: Oradan orası tabii (:-P ) ama istanbul'u bilmediğim için bir yerden bir yere gitmek felç etkisi yaratabilir. Siz orada 15 20 (abartıyorda olabilirim kıskançlığımdandır) masa açıyorsunuz oyun için. Biz burada 1 masada oyun oynayabilmek için bir kaç ayda fırsat bulabiliyoruz. Oynadığımız zamanda gelen geçen "bu ne?, ne yapıyorsunuz?" vb sorularla azlığımıza mim koyuyorlar. :D

Sömestrda istanbul'a gelme imkanım vardı ama gelmek istememiştim. zaten tatilden ayrı bir zamanda oluverdi bu etkinliğiniz. Her türlü içimde kalırdı. :D
Aslında tatil sırasında oyun yaptık yav :roll:

...Hatta WoI'de tatil sırasındaydı :roll:
şimdi tam içimde kaldı. :|
Keşke gelseydin, örneğin Kadıköy'e giderdin (gitmesi en kolay yerlerden biri), bulurduk seni beraber gelirdik... Neyse, geçmiş olsun. Müthiş bir etkinlik kaçırdın :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Post Reply