Kapandı demek. "PlaneScape" 'de kapandı. Yani artık yok bunlar. Ravenloft 'u belki Whitewolf almış olabilir. Whitewolf 'u sevmeyen bi adam olarak kabul etmiyorum devam etmesini! Açıklayıcı olmuştur umarım.
black isle kapandı sakın çıkardıkları oyunları oynamayın yasak yani
hatta tolkien öldü, artık middle earth dünyası da yok
yüzüklerin efendisi okumayın vallahi, ao çarpar
Oho oho! Doğru siz 3e 'i bilmiyordunuz, unutmuşum. Sonrasında 3,5e 'da çıktı. Arada bir takip etmekte yarar var. Umarım 2e 'i biliyorsunuzdur, heralde o kadar geri değilsiniz dimi?
Ravenloft 'un 3e kitaplarını göremdiğiniz için bu kadar rahat konuşursunuz tabiî, yada kaliteden anlamıyorsanız.
yaw insanın neyi bilip bilmediği önemli diil. ne kuralcıymışsın kardeşim. Sen 3rd ed ve 3,5ed çıktı diye dünya yok ediyosun ortadan. Yapma canım kardeşim. Nerde istiyosak oynarız, adamların kitaplarının sürümlerine mi tabi bizim hayalgücümüz? Ayrıca artık WotC tarafından desteklenmeyen alemlerin (Ravenloft, birthright, vs...) 3rd ed uyarlamaları, senin gibi, benim gibi oyuncular tarafından yapılıyo. Arkasında dev gibi imkanlar olan insanlar tarafından diil. Bu yüzden eksiğin/gediğin ve dahi hataların olması normal. Ama emektir, saygı duymalısın. En azından daha iyisini SEN yapana dek.
Ha, bunun üzerine kalkıp da "yaw onlar eksik/hatalı. oynamam ben onnarı" dersen ok. git ne istiyosan onu oyna. Ama yok şu dünya bitti, hadi kapattık, dağılın falan ile olmaz.
KabakTadi wrote:Oho oho! Doğru siz 3e 'i bilmiyordunuz, unutmuşum. Sonrasında 3,5e 'da çıktı. Arada bir takip etmekte yarar var. Umarım 2e 'i biliyorsunuzdur, heralde o kadar geri değilsiniz dimi?
Ravenloft 'un 3e kitaplarını göremdiğiniz için bu kadar rahat konuşursunuz tabiî, yada kaliteden anlamıyorsanız.
1- Kimseye "geri" gibi ithamlarda bulunmaya hakkın yok. Bulunursan da ben senin "ileri" liğinden şüphe ederim... Veya kabul ederim ancak ters yönde...
2- Herkes herşeyi bilmek/kullanmak zorunda deil.
3- Başımıza kalite kontrolcüsü mü kesildin? Dikkat millet kaliteyi Kabaktadına sorcaz bundan sonra...