kender mazeretleri

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Hiç sevmem kenderleri, zaten Ejderha Mızrağını 'da sevmem. Hele Unutulmuş Diyarlar varken.
from Dawn to Wish...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

kenderler iyidir. Bizim frp grubunun fantazisi 3-4 kender (belki bi paladin olabilir arada) ravenlofta girmek. Muazzam olur heralde.
War, war never changes...
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Artık "Ravenloft" diye bir yer yokki. Wizards of the Coast firması sattı hisselerini.
from Dawn to Wish...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

ne demek o şimdi? wizards hisselerini sattı diye ravenloft yandı biti kül mü oldu RL?
War, war never changes...
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Kapandı demek. "PlaneScape" 'de kapandı. Yani artık yok bunlar. Ravenloft 'u belki Whitewolf almış olabilir. Whitewolf 'u sevmeyen bi adam olarak kabul etmiyorum devam etmesini! Açıklayıcı olmuştur umarım.
from Dawn to Wish...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

yani ben şimdi bildiğimiz ad&d ve unofficial 3rd ed. cs kullanıp da ravenloft oynayamayacak mıyım? Aman allahım!
War, war never changes...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

kurt cobain öldü sakın nirvana dinlemeyin!
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

o da mı yasak? Haaayıııırrr!!
War, war never changes...
porco
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 137
Joined: Tue Dec 09, 2003 10:00 am
Location: antalya

Post by porco »

pyros sana fazlasıyla katılıyorum biri öldü diye yada bir firma bir marka her neyse o kapandı diye onun olduğu zaman yaptığı eserler bitmez
aslında benim bir imzam yok; çünkü beni tanıyanlar bana ihtiyacı olanlardır, bana ihtiyacı olanlar ise benim ihtiyacım olanlardır.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

black isle kapandı sakın çıkardıkları oyunları oynamayın yasak yani
hatta tolkien öldü, artık middle earth dünyası da yok
yüzüklerin efendisi okumayın vallahi, ao çarpar
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

bu arada benim 1 seneden uzun süredir oynadığım bi ravenloft campaigni var. şimdi ben onu aslında oynamamış mıyım, noolmuşum ben?

Matriks oldum bak şindi
War, war never changes...
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Oho oho! Doğru siz 3e 'i bilmiyordunuz, unutmuşum. Sonrasında 3,5e 'da çıktı. Arada bir takip etmekte yarar var. Umarım 2e 'i biliyorsunuzdur, heralde o kadar geri değilsiniz dimi?

Ravenloft 'un 3e kitaplarını göremdiğiniz için bu kadar rahat konuşursunuz tabiî, yada kaliteden anlamıyorsanız.
from Dawn to Wish...
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

yaw insanın neyi bilip bilmediği önemli diil. ne kuralcıymışsın kardeşim. Sen 3rd ed ve 3,5ed çıktı diye dünya yok ediyosun ortadan. Yapma canım kardeşim. Nerde istiyosak oynarız, adamların kitaplarının sürümlerine mi tabi bizim hayalgücümüz? Ayrıca artık WotC tarafından desteklenmeyen alemlerin (Ravenloft, birthright, vs...) 3rd ed uyarlamaları, senin gibi, benim gibi oyuncular tarafından yapılıyo. Arkasında dev gibi imkanlar olan insanlar tarafından diil. Bu yüzden eksiğin/gediğin ve dahi hataların olması normal. Ama emektir, saygı duymalısın. En azından daha iyisini SEN yapana dek.

Ha, bunun üzerine kalkıp da "yaw onlar eksik/hatalı. oynamam ben onnarı" dersen ok. git ne istiyosan onu oyna. Ama yok şu dünya bitti, hadi kapattık, dağılın falan ile olmaz.
War, war never changes...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

Burock; You Rock!
The_KiRaTh
Başbüyücü
Posts: 878
Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am

Post by The_KiRaTh »

KabakTadi wrote:Oho oho! Doğru siz 3e 'i bilmiyordunuz, unutmuşum. Sonrasında 3,5e 'da çıktı. Arada bir takip etmekte yarar var. Umarım 2e 'i biliyorsunuzdur, heralde o kadar geri değilsiniz dimi?

Ravenloft 'un 3e kitaplarını göremdiğiniz için bu kadar rahat konuşursunuz tabiî, yada kaliteden anlamıyorsanız.
1- Kimseye "geri" gibi ithamlarda bulunmaya hakkın yok. Bulunursan da ben senin "ileri" liğinden şüphe ederim... Veya kabul ederim ancak ters yönde...
2- Herkes herşeyi bilmek/kullanmak zorunda deil.
3- Başımıza kalite kontrolcüsü mü kesildin? Dikkat millet kaliteyi Kabaktadına sorcaz bundan sonra...
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir...
Post Reply