Gnome icatları

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Darkgnome wrote:Yok canım sonuçta orta çağ teknolojisi ama hava basınçlı seri çivi atar olabilir :!: . Yada kesmeli arbalet (kesmeli gibi) :!: . Yada düner uçlu mızrak. :!: ***Sonuçta fantastik dünyada geçen bir oyun***.
Abi senın bu soyledıklerının hepsı Dungeon Sıege 2 de var zaten. :) :lol:
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

gnome lar günümüz diyarında diyar sakinlarinin eylenmesi için son derece gerekli warlıklardır :lol:
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Tyrael-Kaelthas wrote:
Darkgnome wrote:Yok canım sonuçta orta çağ teknolojisi ama hava basınçlı seri çivi atar olabilir :!: . Yada kesmeli arbalet (kesmeli gibi) :!: . Yada düner uçlu mızrak. :!: ***Sonuçta fantastik dünyada geçen bir oyun***.
Abi senın bu soyledıklerının hepsı Dungeon Sıege 2 de var zaten. :) :lol:
Hadi, ya o yunu hiç oynayamadım. Bu aletleride GNOMELER'mi yapmış. Sizdende büyle aletler bekliyorum. Sonuçta herkesin içinde bir gnome vardır. Mesela tank olayı çok hoşuma gitti. Oyunumda kullanabilirim. Yani sonuçta bu oyunlara zevk katıcak şeylerin paylaşımı.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Büyle değil böyle. Sanırım benim Ã?'ye basma özürüm var. Fakat şimdi bastım. Sanırım bu konuyu araştırmalıyım
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
User avatar
Battal_Gazi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5
Joined: Wed Feb 18, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir-Ankara

Post by Battal_Gazi »

Slm site sakinleri.şu ana kadarki Gnomelarla maceralarımı gözönüne alırsam-ki bi tane oldu ikincisinden Allah korusun- Allah hepimizi gnomelardan ve icatlarından korusun
User avatar
Battal_Gazi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5
Joined: Wed Feb 18, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir-Ankara

Post by Battal_Gazi »

Yani düşünüyorum da ordaki drowlardan çok Biz öküz fighterların başı yanımızdaki gnomela beladaydı.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

"bir gnom ve bir kenderi aynı depoya kapatırsanız kıyamet kopar,"

eski bir Solamniya atasözü :D

neden mi? birisi garip bir zamazingo icad eder, diğeri ise onu ödünç alırken yanlışlıkla kırmak suretiyle dünyanın yıkımını getirir!
User avatar
Battal_Gazi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5
Joined: Wed Feb 18, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir-Ankara

Post by Battal_Gazi »

Dostum Tam anlamıyla Muhteşem bir tespit.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Dragon lance dünyasından sadece destanı ve efsaneler üçlemelerini okudum, ancak Gnimsh'in söylediğine göre gnomeler aletlerinin çalışmamasını bilerek sağlıyorlardı. Ben ise aletlerimin çalışması için uğraşıyorum!

Savulun bre yobaz büyücüler, Allahsız ruhbanlar, beceriksiz hırsızlar, bilgisiz ozanlar DARKGNOME geliyor açın önünü durduramazsınız!
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

[quote="Darkgnome"]Dragon lance dünyasından sadece destanı ve efsaneler üçlemelerini okudum, ancak Gnimsh'in söylediğine göre gnomeler aletlerinin çalışmamasını bilerek sağlıyorlardı. Ben ise aletlerimin çalışması için uğraşıyorum!
quote]

Hayır öyle birşey yok.. maalesef gnoeların aletleri yaratılış amaçlarına uygun nadiren çalışıyor... Benim hatırladığım tek çalışan aletleri GriCevheri Luniatiri'den çalmalarını sağlayan 'uzayan merdiven'
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

Hayır öyle birşey yok.. maalesef gnoeların aletleri yaratılış amaçlarına uygun nadiren çalışıyor... [/quote]

ve bu aletleri incelemek icin yuzlerce komisyon kuruyorlar...zaten eger bir gnom bi aleti düzgün calıstırmayı basarmıssa hayattaki amacına ulasmıs gibi bisi oluodu yannıs hatırlamıosam
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Her Gnomun bir hayat amacı var... Eğer hayat amacı 'Ã?imenlerden, mantar üretipp onları ufak ufak dilimleyerek sote yapan ve buhar basıncı sayesinde yüksek ısıda pişirip kızarmış patates-ki kızartmak için insanların yaptığı gibi yağ kullanmaya gerek yok- ile servis yapan yemek makinesi' icad etmekese ve bu makineyi çalıştırıp komisyondan geçirirse hayat amacına ulaşmış olur... genelde ulaşamazlar ama hayat amaçlarına; ve bu amaçlar da nesilden nesile aktarılır, gnoemlar çok yönlü olduklarından arada başka aletler de icad ederler ama bunların çalışması hayat amaçlarını etkilemez... Açıklayıcı oldu mu?
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

gnome lar başarılı olamalarsa hayat amaçlarina ulaşamayacaklarinin anlarsa intihar ederler mi??
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

KiNg_Of_DaMnEd wrote:gnome lar başarılı olamalarsa hayat amaçlarina ulaşamayacaklarinin anlarsa intihar ederler mi??
Başarısızlık mı?? Bir gnome mu?? Biir gnome asla başarısız olmaz. Sadece ufak teknik hatalar vardır..
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

fingolfin wrote:
KiNg_Of_DaMnEd wrote:gnome lar başarılı olamalarsa hayat amaçlarina ulaşamayacaklarinin anlarsa intihar ederler mi??
Başarısızlık mı?? Bir gnome mu?? Biir gnome asla başarısız olmaz. Sadece ufak teknik hatalar vardır..
aaaa tabiii nasıl unuttum ayrintiları kaçırırlar tabii yaaaa..........???:)
Post Reply