Abi senın bu soyledıklerının hepsı Dungeon Sıege 2 de var zaten.Darkgnome wrote:Yok canım sonuçta orta çağ teknolojisi ama hava basınçlı seri çivi atar olabilir. Yada kesmeli arbalet (kesmeli gibi)
. Yada düner uçlu mızrak.
***Sonuçta fantastik dünyada geçen bir oyun***.
Gnome icatları
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
Hadi, ya o yunu hiç oynayamadım. Bu aletleride GNOMELER'mi yapmış. Sizdende büyle aletler bekliyorum. Sonuçta herkesin içinde bir gnome vardır. Mesela tank olayı çok hoşuma gitti. Oyunumda kullanabilirim. Yani sonuçta bu oyunlara zevk katıcak şeylerin paylaşımı.Tyrael-Kaelthas wrote:Abi senın bu soyledıklerının hepsı Dungeon Sıege 2 de var zaten.Darkgnome wrote:Yok canım sonuçta orta çağ teknolojisi ama hava basınçlı seri çivi atar olabilir. Yada kesmeli arbalet (kesmeli gibi)
. Yada düner uçlu mızrak.
***Sonuçta fantastik dünyada geçen bir oyun***.
![]()
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
- Battal_Gazi
- Kullanıcı

- Posts: 5
- Joined: Wed Feb 18, 2004 10:00 am
- Location: Eskişehir-Ankara
- Battal_Gazi
- Kullanıcı

- Posts: 5
- Joined: Wed Feb 18, 2004 10:00 am
- Location: Eskişehir-Ankara
- Battal_Gazi
- Kullanıcı

- Posts: 5
- Joined: Wed Feb 18, 2004 10:00 am
- Location: Eskişehir-Ankara
Dragon lance dünyasından sadece destanı ve efsaneler üçlemelerini okudum, ancak Gnimsh'in söylediğine göre gnomeler aletlerinin çalışmamasını bilerek sağlıyorlardı. Ben ise aletlerimin çalışması için uğraşıyorum!
Savulun bre yobaz büyücüler, Allahsız ruhbanlar, beceriksiz hırsızlar, bilgisiz ozanlar DARKGNOME geliyor açın önünü durduramazsınız!
Savulun bre yobaz büyücüler, Allahsız ruhbanlar, beceriksiz hırsızlar, bilgisiz ozanlar DARKGNOME geliyor açın önünü durduramazsınız!
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
fingolfin
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1636
- Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
[quote="Darkgnome"]Dragon lance dünyasından sadece destanı ve efsaneler üçlemelerini okudum, ancak Gnimsh'in söylediğine göre gnomeler aletlerinin çalışmamasını bilerek sağlıyorlardı. Ben ise aletlerimin çalışması için uğraşıyorum!
quote]
Hayır öyle birşey yok.. maalesef gnoeların aletleri yaratılış amaçlarına uygun nadiren çalışıyor... Benim hatırladığım tek çalışan aletleri GriCevheri Luniatiri'den çalmalarını sağlayan 'uzayan merdiven'
quote]
Hayır öyle birşey yok.. maalesef gnoeların aletleri yaratılış amaçlarına uygun nadiren çalışıyor... Benim hatırladığım tek çalışan aletleri GriCevheri Luniatiri'den çalmalarını sağlayan 'uzayan merdiven'
- Drizzt_Dourden
- Kullanıcı

- Posts: 259
- Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
-
fingolfin
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1636
- Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Her Gnomun bir hayat amacı var... Eğer hayat amacı 'Ã?imenlerden, mantar üretipp onları ufak ufak dilimleyerek sote yapan ve buhar basıncı sayesinde yüksek ısıda pişirip kızarmış patates-ki kızartmak için insanların yaptığı gibi yağ kullanmaya gerek yok- ile servis yapan yemek makinesi' icad etmekese ve bu makineyi çalıştırıp komisyondan geçirirse hayat amacına ulaşmış olur... genelde ulaşamazlar ama hayat amaçlarına; ve bu amaçlar da nesilden nesile aktarılır, gnoemlar çok yönlü olduklarından arada başka aletler de icad ederler ama bunların çalışması hayat amaçlarını etkilemez... Açıklayıcı oldu mu?
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
-
KiNg_Of_DaMnEd
- Kullanıcı

- Posts: 773
- Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
- Location: İstanbul
aaaa tabiii nasıl unuttum ayrintiları kaçırırlar tabii yaaaa..........???:)fingolfin wrote:Başarısızlık mı?? Bir gnome mu?? Biir gnome asla başarısız olmaz. Sadece ufak teknik hatalar vardır..KiNg_Of_DaMnEd wrote:gnome lar başarılı olamalarsa hayat amaçlarina ulaşamayacaklarinin anlarsa intihar ederler mi??