Huldor Zamanı(OYUN)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Cübbesinin içinde çıkardığı kolye ikna olmana yetti.
Bilgi;

Code: Select all

Bu pelor biliğindeki herkesde bulunan bağlılık üzerine verilmiş bir kolye olup her kişiye kendi sınıfı ile ilgili farklı kolyeler verilmekte. Ã?rneğin senin ki bir kartalı ifade eden bir kolye iken büyücünün ki bir üç kafalı bir yılan şeklinde.
[/b]
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Huor yayını indirir.

"Peki o zaman."

Fakat hâlâ siniri bozuktur.

(Gruba böyle bir şekilde eleman sokulur mu ya :D Hani ben 4 ay önceki Edmond olsaydım çeker vururdum namussuzu :D Hiç eller yukarı demezdim :D )
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Selamlar Elrand, ben Nrebte! Aramıza katılmana sevindim."
Baştan aşağı süzdü büyücüyü. Büyüden pek haz etmeyen yapısı konuşmasının yanında suratının ekşimesine neden oldu.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Cübbesinin içinde çıkardığı kolye ikna olmana yetti.
Leopold henüz ikna olmamıştı. "şüpheciliğimi bağışlayın Elrand, ama o kolyeyi asıl sahibinden çalmış olma ihtimalini de zihnimizde bertaraf etmek adına, lütfedip Pelor örgütünün gizli selamlaşmasını da gösterirseniz sevinirim," der.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:Leopold henüz ikna olmamıştı. "şüpheciliğimi bağışlayın Elrand, ama o kolyeyi asıl sahibinden çalmış olma ihtimalini de zihnimizde bertaraf etmek adına, lütfedip Pelor örgütünün gizli selamlaşmasını da gösterirseniz sevinirim," der..
Elrand'ın sana baktığını ve kırmızı gözlerinin büyüdüğünü gördün. Sonra zihninde hafif bir acı ile bir pelor işareti canlandı.

"Sende büyüden anlıyorsun değil mi Leopold. Bu ikna olmana yetti mi?" sesleri zihninde yankılandı.

Daha önce Pelor tapınağında aynı şeyi sana Yeidda adında kadın bir büyücü daha yapmıştı.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

şaşkınlıkla Loepold'a bakar ve elini baltasına atabilecek şekilde tetikte durur. Leo'nun güvenmediğine yönelik sözler aklını karıştırmıştır. Ã?ıkacak sonucu merakla beklemektedir Nrebte.
Uzun sakalını hafifçe oynatan serin esinti o an durur.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Leopold
"Pekala Elrand aramıza hoşgeldin. İzlediğimiz haydut çetesine karşı ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi olacak."

"Hava karardı." Huor'a dönerek, "bu şartlarda izleri takip etmek riskli olur değil mi?.. Hem meşale ile ilerleyerek düşmana yaklaştığımızı haber vermiş oluruz. Fakat masum insanların kaçırıldığını bilmek bana acı veriyor, bunun hesabını sormak için sabırsızlanıyorum!"

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Geceyi orada geçirdiniz ve sabah erkenden yola çıktınız bir kaç saatlik bir yürüyüşün ardından esirlerin bulunduğu köle avcılarının grubuna yetiştiniz. Bir tepenin ardından gizlice adamları izlediğiniz de 8 kişi saydınız. 17 tane de esir. Ateşin dibinde bir adamın köle avcısı tarafından dövüldüğünü ve bağırıldığını farkettiğinizde Elrand;

"Bu Isaril, onu kurtarmalıyız" diye öne atılsa da sonra saçma olduğunu farkedip geri döndü.


Image

Köle Avcıları
Image
*G5,G2 ve G6 oklu ve sürekli etrafı kolaçan ediyorlar. Diğerleri ise kılıç kullanıyor(longsword) Sadece Isaril'i tartaklayan adamın elinde greataxe var.
Okçular(G5,G2 ve G6)
Image
Isaril'i Sorgulayan(G7)
Image
Isaril
Image
*Zırhsız ve biraz daha tartaklanmış halini düşünün.

Kırmızı büyük çarpı koyduğum yerden aşağıya doğru ufak bir yol var. Onun dışında yanları derin hendekler. Ufak kırmızı çarpılar ise köle olarak satılmak için Galead'dan alınan esirler. At ile çekilen zindanların içindeler.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"G5'i sessizce yokedelim. Kıyafetlerini alıp G2'yi yokederiz. Tam o an da da G7 ve G6'yıindirip İsaril'i kurtarıp diğerlerini haklarız. Ve tüm esirlerle geri döneriz."
Saldırmak için sabırsızlanıyordu. Ama hayatta en nefret ettiği okçuları birinin gizlice indirmesi pek de fena olmazdı.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Tamam, fakat onda tek kişilik giysiler var. Onu halleden diğerlerine yaklaşacak. Sen gönüllüsün galiba bu iş için?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

"Durun bakalım arkadaşlar, ben öyle gizli işlerden hoşlanmam!" diye itiraz etti Leopold. "İçeriye girip mertçe dövüşmekten başka bir strateji yapmaya gerek yok. Ben direkt önden (G1)"den başlayarak, saldırırken ve ilgiyi üzerime çekerken, Nrebte ve Huor siz de çadırın ardından dolaşıp Isaril'in başındaki haydut (G7) ve okçuyu (G6) halletmeye çalışın. Büyücü Elrand, sen de kapının ordan ve çadırın köşesine saklanarak büyülerini gönderebilirsin."

"Saldırıya hazır olduğumuzda, ben de koruyucu büyülerimi, kendime ve Nrebte"ye yapacağım. BORAT ve KUTFA büyüleri bizi Bahamut"un izniyle güçlendirecek. Ancak etkisi 2 dakika sürer, o yüzden girmeden hemen önce yapmalıyım. Hazırsanız yüzleşelim alçak düşmanla!"

Saldırmadan hemen önce yaptığı büyüler;
Leopold kendine ve Nrebte"ye
BORAT ... (9 tık) (dosta) Can:+2d6, süre:(2*Büyü) dk boyunca
KUTFA ... (9 tık) (dosta) İrade:+1d6+2 süre:(Büyü+1d6) tur boyunca
Ayrıca kendine
DADUL ... (7 tık) (kendine) Defansı:+1d6+2 Süre: Büyü*1dk
(bütün büyüleri yapmak 4 tur sürüyor)

.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Bana uyar." diyerek atıldı Nrebte çadırın önüne. İçi büyülerden dolayı garip olmuştu. Ani bir fırlayışla baltasını G6'daki okçuya savurdu. Sonra baltasının dibiyle de, okçuyu sert bir darbe ile tam arkasındaki ateşe atmak için vurdu göğüsüne.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Huor X18-Y5 noktasına konuşlandı ve tepenin başından G6'ya okunu yolladı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Image
dwaxer wrote:."Durun bakalım arkadaşlar, ben öyle gizli işlerden hoşlanmam!" diye itiraz etti Leopold. "İçeriye girip mertçe dövüşmekten başka bir strateji yapmaya gerek yok. Ben direkt önden (G1)"den başlayarak, saldırırken ve ilgiyi üzerime çekerken, Nrebte ve Huor siz de çadırın ardından dolaşıp Isaril'in başındaki haydut (G7) ve okçuyu (G6) halletmeye çalışın. Büyücü Elrand, sen de kapının ordan ve çadırın köşesine saklanarak büyülerini gönderebilirsin."

"Saldırıya hazır olduğumuzda, ben de koruyucu büyülerimi, kendime ve Nrebte"ye yapacağım. BORAT ve KUTFA büyüleri bizi Bahamut"un izniyle güçlendirecek. Ancak etkisi 2 dakika sürer, o yüzden girmeden hemen önce yapmalıyım. Hazırsanız yüzleşelim alçak düşmanla!"

Saldırmadan hemen önce yaptığı büyüler;
Leopold kendine ve Nrebte"ye
BORAT ... (9 tık) (dosta) Can:+2d6, süre:(2*Büyü) dk boyunca
KUTFA ... (9 tık) (dosta) İrade:+1d6+2 süre:(Büyü+1d6) tur boyunca
Ayrıca kendine
DADUL ... (7 tık) (kendine) Defansı:+1d6+2 Süre: Büyü*1dk
(bütün büyüleri yapmak 4 tur sürüyor).
Büyülerini tamamladıktan sonra gözüne ilk kestirdiği G1'e doğru harekete geçer.
G1 Dikkat: 1.4+1=6
Leopol Saldırı:2.4+3+1(kötü)=10
G1 Defans:3.3+1=7
Hasar:1.3+7+3(kötü)-7=7
Daha köle avcısı ne olduğunu anlayamadan kendine inen topuz canını çok acıtmasa da hiç beklemeden geldiği için birden bağırdı.
"Ahh.."

fmc wrote:"Bana uyar." diyerek atıldı Nrebte çadırın önüne. İçi büyülerden dolayı garip olmuştu. Ani bir fırlayışla baltasını G6'daki okçuya savurdu. Sonra baltasının dibiyle de, okçuyu sert bir darbe ile tam arkasındaki ateşe atmak için vurdu göğüsüne.
G6 Dikkat: 1.3+2=6
Nrebte Gizlenme: 5.5+1=11
G6 nın yanına farkına varmadan gelen Nrebte dev baltasını etrafa bakınan okçuya savurdu.
Nrebte Saldırı 4.4+1=9
G6 Defans:3.4+1=8
Hasar:6.2+12=20
G6 daha farkına varmadan arkasından inen bir balta ile kanlar içinde kaldı.
*Elindeki büyük balta olduğu için 9 tık harcıyorsun bu yüzden iki saldırı yapman mümkün değil!!

Edmond wrote:Huor X18-Y5 noktasına konuşlandı ve tepenin başından G6'ya okunu yolladı.
Kendine atış için güzel bir yer bulan Huor okunu Nrebtenin saldırdığı okçuya yolladı.
Huor Saldırı:2.1+0=3
G6 Defans: 6.5+1=12
Atışında isabetli olamadı.
Huor Saldırı:3.1+0=4
G6 Defans:5.6+1=12
İkinci atışıda pek faydalı olmadı.

Ani saldırının üzerine G1'in bağırması ile etraftaki köle avcılarının hepsi bağrışmaya başladı.
"Baskınn!!"


G1;
Acı ile dönen G1 kılıcını Leopolda doğru savurdu.
"Seni adii.."
G1 saldırı:5.6+3=14
Leopold Defans: 3.4+6=13
Hasar:1.6+9-11=5
Kılıç Leopord'a hafif bir acı vermişti.

G6;
Ağır yaralanmış bir şekilde ince kılıcını çekip Nrebteye savurdu.
"Canımı yaktın bunu ödeyeceksin."
G6 saldırı:1.1
Ağır yaralanmış olmasından gerek kılıcını alakasız bir şekilde savurdu ve dengesini kaybedip Nrebtenin yanına düştü. Elrand'ın büyüsü ile alev içinde kalarak öldü.

G7;
İsaril'i sorgulamayı bırakıp Nrebtenin üzerine koştu.
"Benim kampıma saldırı ha"
G7 Saldırı:5.2+3=10
Nrebte Defans:6.3-2=7
Hasar:3.5+12-11=9

G2:
Okunu Leopold'a yolladı.
G2 Saldırı:6.1+3=10
Leopold Defans:2.3+6=11
G2 Saldırı(2):5.1+3=9
Lepold Defans:5.4+6=15
Oklar Leopoldun üzerinden rüzgarı keserek arkasındaki çadırı deldi.

G3;
Arkadaşının yardımına koştu ve kılıcını Lepold'a doğru savurdu.
G3 Saldırı:3.3+3=9
Leopold Defans:2.3+6=11
Fakat başarılı olamadı.

Yaralanmalar:
G1:-7
G6:Öldü

Leopold: -5
Nrebte : -9

Hatırlatma:

*Leopold ve Nrebtenin canları 2dk(20tur) boyunca +9
*Leopold ve Nrebtenin iradeleri 2tur +5
*Leopold 'un defansı 10 tur +6
*Kötü oldukları için Leopold +1 Atak +3 Hasar
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Leopold bağırarak: "Sizi aşağılık haydutlar! Silahınızı bırakıp teslim olun, canınızı bağışlansın! İnsanları kaçırmanın cezasını ödeyeceksiniz!!" derken başta G1'e olmak üzere topuzunu 2 defa savurur.

.
Post Reply