AT

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

ejderha
at
aslan(kedi giller)
ayi
fil (daha dogrusu mamut hatta lotr daki filler) :)
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

ben biraz daha doğal yaşamdan ziyade evcil hayvanları tercih ediyorum.
at,köpek,tarzı ama vahşi yaşamdan ise vaşaklar ve kurtlar.......
User avatar
Meronlin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 46
Joined: Thu Feb 19, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Meronlin »

Atların asilliğine ve zarafetine erişebilecek bir hayvan bilmiyorum(hayallerdekilerde dahil-hatta pegasus bile).Bence onlar en kutsal hayvanlardır ki hayvan demek zoruma gidiyo.
  • Yarışlarla ilgili hassasiyetinizi anlıyorum ama inanın tüm dünyada düzenlenen at yarışları atlar için büyük bir şans.Bunlardan en önemlisi en sağlıklı ve sayı olarak fazla olan cinsler arasında arap ve ingiliz(thoroughbred)atalrı bulunur yani yarışlar sayesinde daha iyi bir bakım ve aşım sağlanır bunun yanında da yarışların bir diğer önemli etkiside sürekli olarak daha iyi atlar elde etmek (ıslah)için bir ölçü teşkil etmesidir.Ganyan konusuda at yarışları için vazgeçilmezdir çünkü ikramiyeler ve bununla birlikte çarkın dönmesini bu sağlar ama Türkiyede bu oyunu oynayanlar için at-para dengesi nasıl onu bilemicem.
Bu arda atların normal öğünleri ot,kuru ot,yulaf ve arpadır.Ot özellikle lifli gıda tüketimi açısından önemlidir.Bunun yanında kuru üzüm ve pekmez at sahibi ve antrenör tercihinde verilir.Bu arda at hayranlarına elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım gerek bilgi gerekse binicilik için ancak bu aralar yer ve at ayarlamam zor ancak söliyim bunu spor olarak düzenli olarak yapmak isterseniz kesenin ağzını biraz açmanız gerekir.Ã?ünkü binicilik ülkemizde ne yazıkki pahalı bir spordur....
Khellendros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Fri Dec 12, 2003 10:00 am

Post by Khellendros »

Meronlin pegasusları bende çok severim hele benim avatardakine resmen aşık oldum :D
KiNg_Of_DaMnEd
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 773
Joined: Sat Oct 25, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by KiNg_Of_DaMnEd »

pegasuslar hakkatten asil güzel ve güçlü dürler
haat pegasuslar üzerine çevrilen filmler fln vardi her nekadar güzel olmasalarda
Blasted
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Fri Apr 23, 2004 10:00 am
Location: Middle Earth

Post by Blasted »

Benim ilk 5'im
1- Ejderha
2- At
3- Köpek
4- Yılan
5- Warg
"For Blood And Honor"
Lisa_Shwarzbaum
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 18
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:00 am
Location: Bandırma

Post by Lisa_Shwarzbaum »

sorduğun soruya bak :) frp ile ilgilenen bir insan atı sewmez mi hic.. :P

şahsen düsünemiyorum sewmeyeni.. Ben cok sewerim atları... Mesela Mustangi. Oynumda ise Unicorn ve Nightmare cok ilgimi cekiyor..
''Savaşırken ölenleri kahraman yapan ölümleri değil,ölüm sebepleridir''
Image
Sensei
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 399
Joined: Wed Jun 09, 2004 10:00 am
Location: Sakarya

Post by Sensei »

At yarışıda ne demek ya offf offf Sergen her gün bizim istanbuldaki dükkana gelip at yarışı oynuyor adam 5000 dolarlık oynuyor en az!!! Bir de misli yapıyor sormayın 500 misli yapıyor ya adamada para çok!!!
Post Reply