Alkol her türlü kötülüğün anasıdır! éserefé . Süper smiley oldu.[/quote]
Harbi süper smiley olmuş...
şimdi hatırladım, bir defa da hediye olarak şazah teli almıştım bir arkadaşımdan, sürekli "tel eksik" diye yırtıyordum konserden
hey gidi eski günler.. hey gidi 1995. çok özledim hepsini....
