KIYAMETİN AYAK SESLERİ [Yorumlar]

FRPWorld Diyarı ile ilgili aktif RP başlıklarının bulunduğu bölümdür.
Locked
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Bulunduğumuz pozitif enerji düzleminde hava yoktu sanırım, rünler sayesinde nefes alabiliyorduk. Necros'un belirttiği gibi katı maddeden yankı yapmanın aksine sesin yayılması için havaya ihtiyacı var. Eğer hava yoksa, basitçe konuşamayız. Bu durumda sanırım rp'yi geriye sarmak gerekecek.
Kral cesurdu ve öfkesiyle kudretli,
Gümüştendi parıldayan miğferi.
Ringil'di kadim kılıcının adı,
Kristallerle donanmıştı mavi kalkanı.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

rünler hallediyor sanırım plane in olumsuz etkilerini :)
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Belki de rünler sayesinde konuşuyorsunuzdur
Ne rünmüş beee :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

çok kral rünler canım, böyle iyi bir adam olmasam en ele gelen adamın üstündekileri kazıyıp satardım :wink:
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Fingolfin haklısın sanırım. Üstelik de rünler ses dalgalarını elektromanyetik dalgalara çevirmiyorsa bu konuda pek bir şey de yapamazlar muhtemelen. Ancak orada hava olup olmadığını bilmeden çok önce konuşmaya başlamıştık. Ki ben o düzlem hakkında hakkaten hiçbir şey bilmiyordum. Sanırım böyle bir kısıtlama varsa DM imiz bizi uyarırdı. Bu durumda anlayamadığımız bir şeyin konuşmamızı sağladığını sanıyorum.

Sen gerçekte de sağır mısın fingolfin. Yoksa bu nedenle mi konuşmuyordun?
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Anlayamadım, gerçekte dediğin gerçek hayatsa hayır değilim. Karakterse sadece dilsiz sağır değil. Hatta iyi işitir. Bakalım Eldarin'i bekliyorum, listen check için. Necros'la aranda geçenin ne kadarını duydum diye :)
Kral cesurdu ve öfkesiyle kudretli,
Gümüştendi parıldayan miğferi.
Ringil'di kadim kılıcının adı,
Kristallerle donanmıştı mavi kalkanı.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Aslında anlayan için başka işaretler de verdim. Adama birden efendim demek gibi ama o kadarını anlamak için belki hırsız olmak lazım.

Ancak Rivro nun olaylara bakışı artık epey değişmiş gibi görünüyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Sadece şunu diyorum: Keh keh keh :mrgreen:

Havaya ve sese gelince.. Orada gerçekten bir anormallik var. Rünler BİZE soluyacak hava verse bile aramızdaki boşluğu dolduracak havayı vereceğini sanmıyorum. Veya isterseniz ben bir turumu Spellcraft ile rünleri çözmeye ayırayım.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Nergos kardeş, tur harcamana gerek yok sanırım. Savaş yok ki : )

Bir de hadi bakalım. Zamanında hırsızlığın ve entrikaların tanrısını oynatmış birinin karakterine bulaştın. Eee naapayım abi aklıma entrika geliyor. Üstelik de avatar da oynattığımdan bunları basit bir karakterle de uygulamak da sorun olmuyor. Ama tabii Rivro nun düşük level ı sayesinde çok avantajlısın. Kıyametle başa çıkmadan çok önce ama birimiz gidici olabiliriz.

: )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Seyahatten yeni döndüm arkadaşlar, beklettiysem özür dilerim, RP mesajımı yarın atmayı düşünüyorum. Biraz detaylı ve kurgulu bir mesaj olabilir çünkü.

Tartışılan konu üzerine de ufak bir bilgilendirme;

-Evet, pozitif enerji düzleminde kişi kontrollü çekim kuvveti mevcuttur; herhangi birinin kaldıramayacağı pozitif güç yoğunluklu ortamlar ve havasızlık bulunmakta.

-Bunun için vücudunuza rünler işlenmiştir. Buna 'Runes of Adaptation' diyelim isterseniz. Bu sayede bulunulan ortamlara karşı bir adaptasyon sergilenir. Akciğer ile nefes alınabilir, vücudun oksijen bekleyen bölgelerine kan yolu ile taşınabilir, diyaframdan kanaliz yolu ile konuşabilek mümkün hale gelebilir. Sinir hücrelerinin iletim ve çalışma mekanizmasında da bir değişme yoktur. Bu yüzden zıttı belirtilmedikçe düzlemlerin olumsuzluklarınızı sizi etkilemediğini varsayabilirsiniz.
Masaüstünde uçmayı, nefes almayı, kaslarınızı kontrol etmenizi vs ayrı ayrı rol yapmanızı isterdim ama forumda ben bunları birkaç başarısız denemenin ardından keşfettiğinizi varsaydım.

-RP yi geri sarmaya gerek yok, yalnız Andero bir yerde kanatlarının yardımı ile yere indiğini yazmış, orayı editlemek gerek bir ara.
Last edited by Eldarin_ on Tue Feb 28, 2006 9:06 pm, edited 1 time in total.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

kanat olayının gözünü yiyeyim az kaldı açıyorum bende kanatları paşalar gibi olacağım açınca 8) (kanat rpsine hazırlanayım bu arada)
Andero
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 758
Joined: Thu Jun 24, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Andero »

Editleyecek bir yer olduğunu düşünmüyorum aslında Eldarin. Zihnimizle hareket ettiğimiz sürece vücutta uygulanmış fiziksel değişikliklerin bir önemi olduğunu zannetmiyorum. Sonuçta kanatlar açılsa ve çırpılsa bile amaç ve düşünce yükselmek veya alçalmak olacağından yapılan hareket klasik bir uçma hareketi olacaktır. Yazılanları Andero'nun düşünceleriyle belirttiğim düşünülürse Andero'nun ilk planda kanadıyla yükselip alçaldığını düşünmesi mantıksız değil. :wink:
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

Andero Eldarinin dediği hareket etmen değil "yere indi" kısmı. Sadece onu çıkarsa yeter zaten harekette bir gariplik yok
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

7. sayfada "yavaşça yere indi" derken, altında hayali bir zeminin olduğu düşüncesinden yola çıkmış Andero. Bende ona göre değştirdim RP mesajını.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Kendi adıma dm müdahalesini ve kendime gelmeyi bekliyorum biraz şaşkın durumda karakter ayrıca henüz ne olduğunun tam farkında değil. Ulu şahsiyetle konuşmaya mütabık ama başka sebeplerden dolayı başka şeyleri hatırlaması mümkün değil.
şizofreni canım bu :lol:
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Locked