Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar Gergedan Böcüğü adından da anlaşıldığı gibi gergedana benzer. Resmi de var zaten. Sağlam kabuklu ve güçlü bir tiptir.

***

Arkadaşlar ok atmalı ve fırlatmalı silahları şimdiye kadar kullanmadık o yüzden bir daha hatırlatayım dedim: Biliyorsunuz değil mi atılan fırlatılan silahları hedefe isabet ettirmeniz lazım. Onun için 1d20 zar atıp -varsa- silahın bonusunu ekliyoruz, sonuç 10 ve yukarısı gelirse isabet etti demektir.
Bonuslar: Yay:+1, bumerang:+1, arbalet:+2, çifteli arbalet:+3, vs...
Bonuslar aynı zamanda -isabet halinde- hasar zarına da eklenir.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer böceklere karşı bir sempatim oldu sayenizde ben de katılabilir miyim? :| :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer böceklere karşı bir sempatim oldu sayenizde ben de katılabilir miyim? :| :D
Katılabilirsin. Herkes, her zaman katılabilir. Katıl hatta, seç böcüğünü.
Oyunumuzun esprili (ama düzeyli espri) olmasına çalışıyoruz unutmayalım.
Ancak arkadaşlar şunu unutmayın ki -her zaman- hazırladığım senaryoların gideceği birden fazla yön oluyor. Yani olayların gidişatı sizin, seçimleriniz, başarı başarısızlıklarınız, şans ve bazı şeyleri akıl edip edememenize bağlı. Senaryoların hiçbir zaman olası tek bir sonucu olmuyor, bunu anlamanızı istedim. :-P

Evet şu hız bonuslarını düzenleyelim mi?
şöyle yapalım mı?
Arı ve Eşekarısı ve Helügopter Böcüğü: Hız:+30
Ã?ekürge: Hız:+10
Tırtıl: Hız:-20
Diğerlerini değiştirmeye gerek var mı?
Bunu halledelim, isteyen arada kubbeye gelip ırkını değiştirsin.

.
Last edited by dwaxer on Sun Jun 01, 2008 3:34 am, edited 1 time in total.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar satmak istediğiniz eşyaları dışarıda ancak yarı fiyatına satabilirsiniz. Ancak Kubbe'ye getirirseniz Kethuda size tam karşılığı olan tpyi verir.

Kimse ırk değiştirmek istemiyor mu yahu? :mrgreen:

.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Menüm tp'm yokkkk :cry: olsa hemen değüşürüm. şöyle fiyakalı bir bokböcüğü nasıl karşılanır sizce Böcükozmos'ta 8)
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dwaxer sana zahmet çıkardığımın farkındayım, fakat bir de adamın oktan kaçınma bonusu olarak, hız bonusu kullanılmasına ne dersin?

şöyle olabilir.

Ok atılı, zardan 9 gelir, yayın bonusu +2 gelir, fakat adamın Hız/100+1'ini de temel 10 bonusuna ekleyebiliriz.

Ã?rneğin uçan hayvanın, toplam 100 hızı varsa, 100/100+1=2 olduğuna göre, geçmesi gereken sayı 12 olur.Ã?ünkü hızlı hayvanların hareketi hedefi zorlaştırabilir.Fazla değil, biraz.Ne dersiniz?

Sana formül bile buldum yahu, yap bunu :D

Bir şey daha, ben zaten ırkımı değiştireceğim, biliyorsun sen :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond bunlar güzel düşünceler ama böyle böyle kayar gider D&D gibi formül dolar ortalık.
Unutmayalım: Böcükozmos Sisteminin en önemli özelliği; anca bir sayfa kural olmasıdır. Gerisi malzeme listesi, vs onları da ezberlemeye gerek yok, zaten tablo halinde vermişim hepsini.
Özetle basitlikte bulalım huzuru. :-P :mrgreen:

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Mantık????

Basitlik mantıksızsa insanları huzursuz eder :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Daha sümük hırsızını bile bulamadınız, mantığınızı problem çözmeye yönlendirin bence.
Ya da gözlerini kapat, üzerinde eflatun puantiyeler olan parlak yeşil sevimli bir tırtılın çifteli arbaletiyle sana nişan aldığını ve sırıtık gülümsemesi eşliğinde okları böcük popona doğru yolladığını hayal et! :schemes: Belki o zaman mantıksız gelmez.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Lugi senin 73tp var ona göre.
Listenin altında kahverengi bölümde Tpleriniz de yazıyor arkadaşlar.


Image

Ralf çifte arbaleti almaya kararlı herhalde? :D
Edmond sen bir şey almıyor musun?


.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Abi sadece 5 yük hakkım var, ne yapabilirim, mirasa bırakacağım :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Image
Zaten Kubbede de yapabilirsin alışverişlerini ama orada pazarlık başka türlü yürür. . :schemes:
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer, iki elle silah kullanabiliyor muyuz?
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

dwaxer wrote:Lugi senin 73tp var ona göre.
Ben onun altmışı ile bot(40) ve dizlik&dirseklik(20) alacağım. Geriye 13 kalıyor. Orson bırakırsa bir de eldiven alacağım kalanla. Ama işte 7 tplik açık Orson'un insafında... :-o
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Liero ilerde o da olacak ama şimdilik kullanamazsın.

.
Post Reply