4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ
Bunu bilmiyordum. Yapabileceğim free action lara bakimdevrimk wrote:Onu düşünmemişim, öte yandan Free action başkasının turunda da yapılabildiği içinAndroner wrote:dazed olduğun için dediğin interruptları yapamıyorsun. fakat paragorn path ability ile 10 dmg alıp daze'i kaldıracağım dersen olabilir tabii. gerçi belki onların yaptıkları da değişir o zaman.
Unfailing Resources MP sf. 26 özelliğimle daze'i kaldırıyorum o zaman.
Tabii zor olacaksa sonraki tur da yapabilirim.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
CLiCKs wrote:Sadece bakakaldım ölüşüme(Ama androner insaf herkesmi bana saldırır yahu
)
.
Senin saving throw atmana gerek kalmayacak, ben direk hit pointine veriyorum gazı ama sen de ilk iş second wind ile bir cila çekmeye çalış. Korkma lideriniz sizi bırakmaz geride.CLiCKs wrote:Tamda tüm actionlarımı harcamıştım iyileşmeyeBu arada ölmedin diyorsun dwaxer ama malesef cclerci istediği bir saving throwuma -5 vericek
(yoksa verdimi?
)
*****
Bu arada ben hamlemi yaptım, bunu sanırım ancak Liero'nun başka bir yere oynaması bozabilir ama bu da pek önemli olmaz. Hamle biraz karışık oldu burda görsel de vereyim izahı kolay olsun:
Tahminime göre (eğer değişmezse) Ã?ncesinde durum şöyleydi:

Ben “Allegro”yu yaptıktan sonra ise powerimi kullanıp adamları itmeden önce şöyle bir pozisyon oluşmalıdır tahminimce:

.
O zaman son oynadığın şekliyle değil pozisyon? Değiştirecek misin?Androner wrote:dwaxer güzel tur oynamışsın eline sağlık ama devrimk daze'den önceden çıkarsa kılıç-kalkan clicks'in yanına gidip ona vuramaz.
Neyse, değişirse ben de hamlemi değiştiririm o halde. Çok da güzel taktik yapmıştım ama değil mi.
.
Güzel bir pozisyon oluştu,Androner wrote:dayanamadım turu döndürdüm
Yalnız Aegron, close blast ve close burst powerlarin (powerin açıklamasında aksi belirtilmediği sürece) attack zarlarını sadece 1 kere atman yeterli zannediyorum, blastın içindeki her hedef için ayrı ayrı atıp hesaplama yapmaya gerek yok yani.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
her hedef için ayrı zar atmak lazım diye biliyorum. tek zarı hepsi için kullanmak benim için çok rahatlatıcı olmaz zaten.dwaxer wrote:Güzel bir pozisyon oluştu,Androner wrote:dayanamadım turu döndürdümsanırım düşman clericin minionlarının işleri bitmek üzere!
Yalnız Aegron, close blast ve close burst powerlarin (powerin açıklamasında aksi belirtilmediği sürece) attack zarlarını sadece 1 kere atman yeterli zannediyorum, blastın içindeki her hedef için ayrı ayrı atıp hesaplama yapmaya gerek yok yani.Boşuna zahmet ediyorsun, o bakımdan.
.
