Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Yüce Kethuda, iznininzle böcüklerin diyarına girmek istiyorum. 200 HP'li bir kakalak olmak isterim aslen, adı da Dordor olsun böcüğümün, olur mu?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Lydronk wrote:Yüce Kethuda, iznininzle böcüklerin diyarına girmek istiyorum. 200 HP'li bir kakalak olmak isterim aslen, adı da Dordor olsun böcüğümün, olur mu?
Tam zamanında geldin!
Olur ama adın "Dronk" olması lazım. :-P (çok ciddiyim) :mrgreen:

.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Dronk da olur, 'd', 'r' ve 'o' olsun yeter :D Tam zamanı derken bu arada? Korkmaya başlıyorum ben :P Dronk ne yapsın şimdi peki?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Kimse RP yazmamış. O halde şehri turlamayıp Termit bölgesine gidiyorsunuz?
.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Evet bence gidelim. Birşey alacak yok sanırım zaten.
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar; şehirleri, kasabaları sadece bir alışveriş mekanı olarak görmeniz çok yüzeysel bir bakış açısı. :mrgreen:

.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Ya şeyden dedim ben onu, general dedi ya yeraltı şehirlerine inmeyin falan market bakkal çakkal gereksiniminiz varsa meydanda gibisinden...
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Lugtarias wrote:Teklifimiz şudur ki general, biz Karıncük Piramidine gidip size Bilgeler camiasının büyük ve saygın büyücüsü Zoltan'ın mührünü taşıyan bilimsel bir kağıt getirelim...
:D :D Lugi bakıyorum kaçan treni kovalıyorsun Haha hah. Yine de fikir güzeldi teprikler. :mrgreen: (hatta sana ürettiğin güzel fikir için 10 tp bonus veriyorum)

.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

- Eşekarısı: (3500tp) HP:100-250, Hasar:4d10+32 (+3 zehir), Hız:+20
.......+Eşekarısı: [Felç Etme]: Rakibin ensesine vurduğu zehirli iğne 1d5 tur felç eder.
- Mantis: (3800tp) HP:100-250, Hasar:8d6+24, Hız:+20

Eşek arısı Mantisten bariz daha güçlü ama daha ucuz!

Mantis için özel saldırı fikri:
Mantis kapanı: Rakibin yakınındaki mantis, 1 tur boyunca hiç harelket etmez. 1 tur sonunda Mantis, rakibi aynı yerde kalmaya devam etmişse %100, saldıracak olursa %75, bir başka yöne giderse %50 ihtimalle rakibini kıskaçları arasına alır. Kıskaçlar içindeki böcü ancak 1/4 hız ile saldırabilir ve 2 kat hasar alır.

Bu şekilde bir özellik mantisin değerini oldukça artıracaktır bence. Oyunu çok takişp etmediğimden bu özelliğin oyunda bir dengesizliğe yol açıp açmayacağını bilemiyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Hatta şöyle bişr baktım mantis kapanını az bile yazmışım. Eşek arısının yanında hala güçsüz kalıyor.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

dwaxer wrote:
Lugtarias wrote:Teklifimiz şudur ki general, biz Karıncük Piramidine gidip size Bilgeler camiasının büyük ve saygın büyücüsü Zoltan'ın mührünü taşıyan bilimsel bir kağıt getirelim...
:D :D Lugi bakıyorum kaçan treni kovalıyorsun Haha hah. Yine de fikir güzeldi teprikler. :mrgreen: (hatta sana ürettiğin güzel fikir için 10 tp bonus veriyorum)

.
Kovalarım vallaha :D yırtık bir karıncüküm sanki :D tp için çok sağol :schemes:
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Darkgnome wrote:Hatta şöyle bişr baktım mantis kapanını az bile yazmışım. Eşek arısının yanında hala güçsüz kalıyor.
Ben böcükleri dizayn ederken gerçek doğadan da esinleniyorum doğal olarak; özel yetenekleri de o yönde düşünüyorum. Senin de düşüncen kıskaçları yönünde bir hareket olmuş güzel. Ama ben daha çok mantislerin 2 testere gibi ön koluyla (gerçek tabiatta) kafa koparma hareketini adapte etmek istiyorum; müthiş bir hareket o! :schemes: Özellikle çiftleşirken dişiler erkeklerin kafasını koparıp yemeye başlar.

Ayrıca mantislerin doğuştan iki silah birden kullanabilme özelliği var. (tabii max:+3 kısa kılıç gibi hafif silahları) D&Ddeki feat gibi :mrgreen:

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Yediş yüzünü buzuşturarak:
*General'im, ben diyorum ki iki general, önce Muharebe, sonra Muhabere politikasını uygulayın.Elçiler ve askerler ile güvenliğinize emin olduktan sonra bir konuşma yapın!*
Edmond ters yazmışsın; "önce savaşın sonra iletişim kurun!" olmuş’ :D :-P

.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

[quote="dwaxer"]Özellikle çiftleşirken dişiler erkeklerin kafasını koparıp yemeye başlar.[quote]

Ã?hhhö!... Peygamberdevesi evliliği pek sağlıklı olmuyor o zaman... Yani dişi açısından sağlıklı olabilir ama...

Hem, general Kelt saniyenin yüzde biri kadar bir süre tereddüt eder gibi olduysa, bu işte bir şey var demekter! Belki bülükelçinin değil de Luk'un sinsi planları var? Bence bu Luk işini çözmeliyiz.

Ya da, neydi öbür general, onu gelin de muhabbet edin General Kelt'le diye kandırıp 3 bin tp alabilirz. Tabii, dwaxer pek izin vermez gibi geldi ama :D
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

dwaxer wrote:
Darkgnome wrote:Hatta şöyle bişr baktım mantis kapanını az bile yazmışım. Eşek arısının yanında hala güçsüz kalıyor.
Ben böcükleri dizayn ederken gerçek doğadan da esinleniyorum doğal olarak; özel yetenekleri de o yönde düşünüyorum. Senin de düşüncen kıskaçları yönünde bir hareket olmuş güzel. Ama ben daha çok mantislerin 2 testere gibi ön koluyla (gerçek tabiatta) kafa koparma hareketini adapte etmek istiyorum; müthiş bir hareket o! :schemes: Özellikle çiftleşirken dişiler erkeklerin kafasını koparıp yemeye başlar.

Ayrıca mantislerin doğuştan iki silah birden kullanabilme özelliği var. (tabii max:+3 kısa kılıç gibi hafif silahları) D&Ddeki feat gibi :mrgreen:

.
E mantislerin yada diğer adlarıyla peygamber develerinin yaptığıda işte benim dediğim. Kıskaç gibi kollarını kaldırıp yukarı kaldırıyorlar. Bu onlara sanki dua edermiş gibi bir görüntü veriyor. Ardından böcek hiç beklemezken inanılmaz bir hızla testere gibi kollarını böceğe uzatıb yakalıyor ve kendilerine çekiyorlar ve busayede bçcek hareketsiz kalıyor. En son olarak ta böceğin kafasını kıskaçlarıyla gövdelerinden ayırıyorlar. Tabee bu kadar güçlü bir hareketi oyununa koyarsan akrep felan dinlemeyeceği için bizim mantis ben biraz daha yumuşatmıştım. Bu böceğe hastayım aslında çünkü hareketini yaparken geröekten bir uzak doğu dövüş filimi seyredermiş gibi hissediyorsun.

Bu bçcekten başka taktik kullanan başka böcekler de var ama buraya daha fazla yazmam senin oyuncular için oluşturduğun özel süprizleri yok edebilir gibi geldi bana. O balkımdan sustum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply