Arena Adası .... (OYUN)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:"Oklarda bana kalıyor sanırım." Okları aldı ve sırtına attı. "Eee! Ne yazıyor mektupta? Bu arada Calud dostum bi büyü biliyorum yapim mi sana? Can iyileştirir. Babam kaybolmadan önce öğretmişti. SILEM"
GM, Calud teyzenin yanına gidene kadar kendini toparlasın diye SILEM yapıyorum.
SILEM: 2d6+2= 12 canı iyileşti Calud'un; -41 (-1 tık/tur) oldu şimdi.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Mektupta hayatta kalmamızı isteyen birisi şöyle demek istemiş

"Kimseye güvenmeyin, hele hele adanın yerlilerine güvenirken 2 kere, o yaşlı kadına güvenirken (burasını uyduruyordu ama nasıl olsa mektubu yırtacaktı, kimse görmeyecekti, ve o kadına kıl olmuştu) 3 kere düşünün. Her tarafınızda tuzaklar var. şans eseri çoğundan kurtuldunuz. Ama hep şanslı olamazsınız. Ona göre davranın! Hayatta kalın çünkü eğer ölürseniz beni mahvedersiniz, sizi öldürürüm. Ölmezseniz başkalarını mahvedersiniz, bu kez onlar sizi öldürür."

Evet, mektupta aynen böyle yazmıyor ama bunu kastetmiş."

Sonra mektubu birkaç bin parçaya ayırdı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

"Her iki türlü de sonumuz aynı mı olacak?" sonra umursamaz bir ifade ile,
"Kadınıda boşverin, yerlileride sülfür toplayıp gidelim" etrafa biraz bakındıktan sonra Hydra dışkısı bulabileceği bir yerler aradı.

DM;

Code: Select all

Asayla, şifa iksirini  aldım, oklar nasıl birşey etbern içinse o alsın yoksa baska bi tür bi ok mu anlayamadım tam?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Kadının verdiği iksirleri ne yapıcaz? Heyecandan içmeyi de unuttuk."
Kadına acımıştı. Ama dostuna böyle bir mektup geldiyse, ona saygı duyacak ve kadının yanına dönmeyecekti.
"Bu arada okları, yayı ve bel çantasını ben aldım. şu iksirlerle kılıcı'da alsın biri. Sonrada dışkıyı alıp gidelim. Bu arada Calud iyi misin? Nasıl hissediyorsun kendini? şu iksirlerden içsene. Dayanabilecek misin kuleye kadar?"
DM, eğer geri döneceksen ben yine yayımı gerip etrafı kolaçan ederek ilerleceyeğim mağranın çıkışına. Ne olur ne olmaz bubi tuzaklarına yakalanmayalım.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Ne mi yapıcaz?"

Kendisindeki iksiri çıkardı.

"Çok basit."

Alıp en yakın duvara fırlattı. Aslında bunu yapmasına gerek yoktu, hatta muhtemelen gerçekten yararlı bir iksirdi. Fakat Edmond kadının ejderhayla karşılaştığınızda için dediği için bir tür güçsüzleştirici olduğunu ve ejderin karşısında hapı yutmalarına sebep olacağını düşünmüştü.

Tabii bir diğer ihtimal kadının istediği şeyler kadının kendilerini öldürmesi için hazırlayacağı cadı iksirinin bir parçası da olabilirdi?

"Hepiniz atın şişeleri."
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

fmc wrote:"Oklarda bana kalıyor sanırım." Okları aldı ve sırtına attı. "Eee! Ne yazıyor mektupta? Bu arada Calud dostum bi büyü biliyorum yapim mi sana? Can iyileştirir. Babam kaybolmadan önce öğretmişti. SILEM"
GM, Calud teyzenin yanına gidene kadar kendini toparlasın diye SILEM yapıyorum.
"Sağol dostum." dedi Calud büyük elini omzuna koyarak Ethbern'in.
"Bu yaptığını unutmayacağım."
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond'un dediğini nedense hiç sorgulamadı büyücü iksiri vurdu yere...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Bende atayım bari." diyip iksiri duvara umarsızca fırlattı.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.


Mağaradan 25 birim sülfür üretilebilecek kadar "malzeme" topladınız. Daha sonra teleport parşömenini kullanarak kulenin boyut kapısı odasına transfer oldunuz. (bu arada bütün büyülü parşömenler gibi bunun da yazıları silinip, kağıt toza dönüştü) Yeşil mücevheri boyut kapısı odasındaki yuvasına yerleştirdiğinizde tam oturduğunu gördünüz.

Diğer odalara geçtiğinizde yiyecek, içecek filan konulmuş; birkaç günlük erzak hazır edilmiş. Yaralılar büyülü yatak odasında istirahat ettiklerinde çok hızlı şekilde iyileştiklerini farkederler.

Bu arada Aegron kütüphaneyi araştırdığında birkaç tane parşömen buldun; bunlar:
2 adet SANDR
1 adet KLIKK
1 adet SISIL büyüsü parşömeni.

Aegron ve Ethbern, yani simyacı arkadaşlar dışardan topladığınız komponentlerle laboratuvara indiğinizde elinizdeki malzemeler şöyle oldu:
Laboratuvarda:
Sülfür(29)
Fosfor(3)
Mavi Mantar(2)
Tesla Ã?içeği(13)
Orc Kanı(3)
Kan(5)
Bu komponentlerle hazır kuledeyken kendinize mümkün olan iksirlerden hazırlayabilirsiniz.

Sonunda işlerinizi bitirip, iyileştiğinizde hangi yöne gideceğinize karar verin lütfen.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Bize güzel iksirler hazırlayın. Daha sonra yaşlı cadıya gidelim. Durumu bildiğimizi belli etmeyelim, dostça gitmişiz gibi olsun. Daha sonra bize zarar vermek istediği zaman onu haklayalım."

Ardından bir kanepeye geçip ayaklarını uzattı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Elimizdeki malzemelerle 5 tane şifa yapabiliyoruz sadece. Özgünüm." dedi ve boş 5 şişeyi arkadaşlarına gösterdi.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Sadece şifa iksiri mı yapıcaksiniz ki?"

Düşündü de, cadının karşısında yalnızca şifa ile pek bir yere varamazlardı.

"şöyle ne bileyim, cadıyı durdurtacak, konuşturtacak veya büyüsünü yapmasına engel olacak bir şeyleriniz yok mu sizin?"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Umutsuzca "Yok malesef. Dışarı çıkıp bir araştırma daha yapmazsak ama bu boş 5 şişeyi şifa ile doldurabiliriz ancak." dedi.
Elinde boş 5 şişe tutuyordu.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"O zaman 5 şifa büyüsü yapalım (kendisi hiçbir şey yapmayacaktı) ardından şu taş toplama işine başlayalım. Cadıdan başlayalım. İlk başlarda suyuna gidelim. Bir açığını arıyalım. Açık verirse konuşturmayı deneriz. (Öldürmeyi demek istemişti)"

Dİğerleirne baktı onaylamarını beklerce.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

"Kör edebilirim o cadıyı" sonra biraz düşündü..

"Evet evet edebilirim fosfor bombası ne güne duruyor ya" sonra işine koyuldu bir tane fosfor bombası yapacak geri kalanı ile yapabildiği kadar şifa iksiri yapacaktı.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply