Yıkımdan Sonra (Fallout oyun)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Dean:
"Bak şöyle bir şey geldi aklıma. Bir kişi, (Tilki olabilir mesela) evin arka tarafında mayınlı arazinin biraz gerisinde pusuya yatsın. Gece sıcak çatışmayı duyar duymaz mayınlı araziye saçmalı pompalıyla ateş edip birkaç mayın patlatsın, böylece sanki birileri arkadan mayınlı araziye giriyor zannederler, şaşırtmaca olur. Hatta o kişi duvarların ardında hareket görürse el bombası filan da sallasın içeriye."

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"Ya sonra?" dedi Tilki.
"Benim üstüme papatya atmayacaklar herhalde? Kusura bakma ben yokum o işte."
Durdu düşündü biraz.
"Bay DAHİ robot filan yapsın o patlatsın mayınları nasıl olur? Ha ha süper olur oğlum."
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

"Merak etme dostum. Kimse senin adını söylemedi. Sende takımın bir paröası olduğundan senide plana dahil etmekti Dean'in düşüncesi ama sen sıcak çatışmaya sokulamayacak kadar değerlisin. Bay Montana ile bağlantımızı sen sağlıyorsun."

Sonra pipboyda kontrol noktasının olduğu köşede bir bölge gösterdi. Burasını seçme sebebi hem sıcak çatışmadan uzak, hemde kafalar uzatıldığında kendisine daha açık hedef seçebileceğindendi.

"Bu sebeple seni mayınların yakınında kimsenin bakmayacağı yerde görevlendirdik dostum. bu alanda en iyi saklanabileceğin yerde bekleyeceksin. Sonra sıcak çatışma başladığında mayınların üstüne ateş edip tekrar saklanacaksın. Bu kadar basit. Eğer istersen bize yardıma gelebilirsin ama gerek yok. Benim tüfeğim de sürekli seni korllayacak."

Sanki tüfeğiyle keskin nişan almış gibi yaptı ve etrafa ateş etti.

"Bamm! Bamm!"

ellerini indirdi ve güleç bir yüzle Tilkiye baktı.

"Hadi ama dostum. Böylesi bir olayı kaçıracak değilsin herhalde. Ã?evrende kaç kişi İspanyollar gibi bir ailenin çökertilmesinde görev alabilmiştirki? İnsanların sana bakışı değişecek."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:"Ya sonra?" dedi Tilki.
"Benim üstüme papatya atmayacaklar herhalde? Kusura bakma ben yokum o işte."
Durdu düşündü biraz.
"Bay DAHİ robot filan yapsın o patlatsın mayınları nasıl olur? Ha ha süper olur oğlum."
Dean:
"Lan iki çatapat yapıp kaçacaksın, seni görmeyecekler bile! Tırsak mısın oğlum, böyle mi gircen bay Montana'nın gözüne?.. Robotmuş... Ã?yle robot yapsak mayın tarlasına mı süreriz; o robotun maliyeti hepimiz aşar! Ahahaha..."

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

"İyi ya iyi yaparım ama başka silahım yok benim. Bana çifte bulun bir tane."
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

"Bastığın yere iyi bak. Bilemezsin belki sandığından geriyede mayın koymuşlardır. Patlayıpta dikkat çekmeye çalışma sadece bir atış." dedi sırıttı ve tilki'nin sırtına bir tane şaplak indirdi.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Tilki şaplağın şiddetiyle savruldu
"Yavaş adamım yavaş bir yerimi kıracaksın."

Bölüm 8:

Fındık Carlos'a Ölüm!

Akşam karanlığı çökünce saldırı noktasına doğru harekete geçerler. Cabal diğerlerini kamuflaj malzemesiyle boyamıştır.
Herkese: +10 gizlenme

Girişte iki nöbetçi vardır yakın olanını Cabal bıçakla halledecek uzaktakini Dean susturucuyla vuracaktır. Cabal sürünerek nöbetçiye doğru sürünmeye başlar. Dean savaşa girmeden kendine bir stimpak basmıştır. Cabal ise sırayla bir sürü hap yutup iğne olmuştur, eli ayağı titremektedir.

Gizlenme: Başarılı
Cabal karanlıktan adamın üzerine fırlar, bıçağı bir anda adamın boğazını boydan boya kesmiştir.
Saldırı: 162, Savunma 48 =174 hasar (Suikast x2 silah hasarı)

Aynı anda Dean tetiğe basar, silahına davranmaya çalışan adamı alnının ortasından vurur.
Saldırı: 167, Savunma 51 =196 hasar (Suikast x2 silah hasarı)

Image

Giriş (2) ele geçirilmiş durumdadır, girişin hemen yanındaki kontrol merkezinde (3) bir adamın kameraları izlediğini görmüşlerdir. Nöbetçilerin yokluğunu farketmesi an meselesidir.

Albert, Billy ve Tilki şu an için yeşil yuvarlak içindeki bölgede.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Gece görüş gözlüğüyle tam bir uzaylıya benziyordu Albert.

Metal plakalar arasında kendine bulduğu bir aralıktan kontrol noktasındaki adama uzaktan nişan aldı. Adamın fark eder etmez hemen düğmeye basmak yerine biraz etrafına bakınacağına güveniyordu.

Albert(Keskin nişan): Kontroldeki görevli
Albert 01 +109 saldırı, +40 hasar
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Cabal kontrol odasının içine bir göz attı sonra eliyle Albert'e bir işareti yaptı.

Gece görüş gözlüğüyle tam bir uzaylıya benziyordu Albert.

Metal plakalar arasında kendine bulduğu bir aralıktan kontrol noktasındaki adama uzaktan nişan aldı. Adamın fark eder etmez hemen düğmeye basmak yerine biraz etrafına bakınacağına güveniyordu.

Albert (Keskin nişan): Kontroldeki görevli
Saldırı: 196,(Kritik) Savunma 62 =254 hasar (Suikast x2 silah hasarı)

Adamı tam kafasından vurmuştu, cansız yere yığıldı adam. Cabal ve Dean içeri girdiler, başka kimse yokru, adamın oturduğu masanın üzerindeki siyah beyaz monitörlerden nereleri izleyebildiğine baktılar bir süre. Dean o sırada içgüdüsel olarak kafasını yukarı çevirdi, köşede bulundukları odayı da izleyen bir mini-kamera olduğunu gördü.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Dean:
"Acele edelim Cabal, görülmüş olabiliriz." Telsize konuşarak: "Arka tarafa geçiyoruz, diğer nöbetçileri de halletmemiz lazım tetikte olalım"

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Hemen odadan dışarı çıktılar. Cabal telsizden seslendi.
"Albert buraya gel çabuk, şu kamera kayıtlarıyla oynarsan belki de işimiz kolaylaşabilir."

Albert söylene söylene koşarak yanlarına geldi nefes nefese kalmıştı, bilgisayarın başına oturdu, Cabal odayı gözleyen kameranın üzerine bir örtü örttü.

Albert hızla eski kayıtlara girdi on beş dakika öncesine ait kamera kayıtlarından birer parça buldu ve yayına verdi. Dikkatli incelenirse tekrar olduğu anlaşılabilirdi ama bu kadar kısa sürede ancak bu kadar yapabilmişti.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Kameranın prizini çekti ve görüntüyü sürekli sarmaya ayarladı.

"Tamam. Siz gidin. etrafınıza dikkat edin. Kayıtları birileri görmüş olabilir."

Sonra hızla bazı ses kayıtları aramaya başladı. Eğer bulabilirse telsiz konuşmaları için kullanabilirdi belki. Fazla uğraşamayacağını biliyordu. Kuleyi gözlemesi gerekecekti.

Telsziden

"Billy. Sende buraya gelsen iyi olur. Sakalanacağın bir yer bulursan ihtiyacımız olduğunda daha çabuk yetişirsin."
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Albert farketti ki kameralar sadece görüntü çekebiliyordu. Ses kayıtlarını araştırırken oradaki sabit telsizden ses gelfi.

"crrzzz.t.t.. Tommy Allahın belası demin kamera kapandı niye kapandı kamera?"
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Aksiyona gireceğini düşünerek geliyordu. Ama ölü bir adam ve düşman olmayan bir oda görünce biraz keyfi kaçtı. Bu cüsseyle saklanabileceği bir yer var mı diye bakınıyor etrafa.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Albert giden görüntüyü tekrar durdurdu.* Ve hışırtı, cızırtı, yapan bir şeyler ve telsizini eline aldı. Telsizinden bozuk yayın gibi "dıt" ve "bip" sesleri çıkarttı.

"Lanet... elektrik kablosu... bozuldu... hallederim... 5-10 dakika..."

Sonra telsizin sesini sonuna kadar açıp diğer taraftakilerin kulaklarını kısa bir süre ağrıttıktan sonra sesi tamamen kapattı. Bir görüntü bulmalıydı. Buradaki adamın telsizle konuştuğu bir görüntü. Biraz daha zaman kazandırması gerekiyordu sadece.

5 dakika sonra buraya birilerini göndermelerini isteyecekti. Bunu yapmaları da ona biraz zaman kazandırabilirdi herhalde.

EDİT: *:Yani kamera görüntüsünü yine kapattı ki kimse onu ve konuşamayan arkadaşlarını görmesin :D
Last edited by Darkgnome on Fri Sep 04, 2009 11:10 pm, edited 1 time in total.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply