Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.
Bir tur için değil; ama evet; "Delay" yaparsın sıranı Justine'den sonraya kaydırabilirsin. Ama sıralama öylece kalır. Sonrakii turlarda Justine'nin arkasında kalırsın yine. Ancak o da isteerse delay yaparak senden sonraya bırakabilir kendini. Yani bir tur için değiştirme diye bir şey yok; sadece harteketini belli bir yere kadar erteleme var. Ama hareketini çok fazla erteler ve sıra sana kadar tekrar gelirse, önceki hareket hakkını kaybedersin.Starfell wrote:Bişey sorcam ben clicks le sıramı (önceliğimi) bir tur için değiştirebiliyor muyum ?
.
yani bu tur justine troll3 vurduktan sonra ben başka bir trolle saldırabilirim troll3 fırsat saldırısı yada başka bir saldırı yapmadan ? (çünkü trolle karşı öncelik üstünlüğüm var)
Yani ben şöyle düşünüyorum:
Justine Troll3 e başarılı bir hit die atarsa zaten öldürcek ben ondan önce vurursam (başarılı olduğumu var sayalım) benim dmg zarımının yarısı boşa gidicek.
Diyorum ki bu tur içinde delay yapayım justine troll3 ü indirsin, bende başka bi trolle dalayım. Yani justine'nin saldırısından sonra yapayım hamlemi. Ama tur geçsin istemiyorum.
Bilmiyorum anlatabildim mi derdi mi ?
Yani ben şöyle düşünüyorum:
Justine Troll3 e başarılı bir hit die atarsa zaten öldürcek ben ondan önce vurursam (başarılı olduğumu var sayalım) benim dmg zarımının yarısı boşa gidicek.
Diyorum ki bu tur içinde delay yapayım justine troll3 ü indirsin, bende başka bi trolle dalayım. Yani justine'nin saldırısından sonra yapayım hamlemi. Ama tur geçsin istemiyorum.
Bilmiyorum anlatabildim mi derdi mi ?
Plan güzel, teorik olarak yapabilirsin. Justin'e Troll3'ü öldürmesini söylersin, o da kabul ederse ve öldürebilirse, sen de Justine'den sonra oynarsın hamleni.Starfell wrote:Diyorum ki bu tur içinde delay yapayım justine troll3 ü indirsin, bende başka bi trolle dalayım. Yani justine'nin saldırısından sonra yapayım hamlemi. Ama tur geçsin istemiyorum.Bilmiyorum anlatabildim mi derdi mi ?
.
Troll1:
Ongoing 7 lightning dmg ile irkildi ve öldü!
Troll2:
Ongoing 5 dmg aldı. Rhogar’a saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(17):32 başarılı – Hit:2d6+6=4+6=10 dmg
Saving Throw:9 başarısız
Troll3:
Öldü zannedilen yaratık birden canlanır ve Winter’e saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(20):Kritik vuruş!! – Hit:18 dmg
Keşişin bloodied duruma düştüğünü gören kana susamış yaratık, gözü dönmüşler gibi haykırarak tekrar saldırır! (Flanking:+2)
Frenzied Strike; claww attack(6):21
Hocam bu yaratıkların 4'ünü de Dazed ettim zannediyordum ben? Hiçbirinin saldıramaması gerekiyordu? Daze durumunda saldırabiliyorlar mıydı?
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.
Troll4:
Ongoing 7 lightning dmg alır. Winter’i gözüne kestirmişti! (Flanking:+2)
Claw attack(1): Sakar vuruş!! Ama yanlışlıkla Troll2’ye vurur Hit:2d6=8 dmg
Ongoing 7 lightning dmg ile irkildi ve öldü!
Troll2:
Ongoing 5 dmg aldı. Rhogar’a saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(17):32 başarılı – Hit:2d6+6=4+6=10 dmg
Saving Throw:9 başarısız
Troll3:
Öldü zannedilen yaratık birden canlanır ve Winter’e saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(20):Kritik vuruş!! – Hit:18 dmg
Keşişin bloodied duruma düştüğünü gören kana susamış yaratık, gözü dönmüşler gibi haykırarak tekrar saldırır! (Flanking:+2)
Frenzied Strike; claww attack(6):21
Hocam bu yaratıkların 4'ünü de Dazed ettim zannediyordum ben? Hiçbirinin saldıramaması gerekiyordu? Daze durumunda saldırabiliyorlar mıydı?
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.
Troll4:
Ongoing 7 lightning dmg alır. Winter’i gözüne kestirmişti! (Flanking:+2)
Claw attack(1): Sakar vuruş!! Ama yanlışlıkla Troll2’ye vurur Hit:2d6=8 dmg
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Dwaxer ufak bir düzeltme 1 ve 2'yi markladığım ve onlar bana saldırmadığı için birine saldırı hakkım doğuyor. Ayrıca aynı sebepten -2 saldırı cezası alıyorlar.
Aegis of Assault özelliğimi kullanıyor ve x15, y5'e teleport oluyorum flank bonus için.
Saldırı 16+2(flank)
Hasar 1d8+13
Benim ongoing hasarlarımı bu tur mu verdin? şimdi çıkmak zorundayım ayrıntılı bakamadım kuralı da bilmediğim için soruyorum.
Aegis of Assault özelliğimi kullanıyor ve x15, y5'e teleport oluyorum flank bonus için.
Saldırı 16+2(flank)
Hasar 1d8+13
Benim ongoing hasarlarımı bu tur mu verdin? şimdi çıkmak zorundayım ayrıntılı bakamadım kuralı da bilmediğim için soruyorum.
Evet, bir şeyler unuttuğumu biliyordum.devrimk wrote:Dwaxer ufak bir düzeltme 1 ve 2'yi markladığım ve onlar bana saldırmadığı için birine saldırı hakkım doğuyor. Ayrıca aynı sebepten -2 saldırı cezası alıyorlar.
Aegis of Assault özelliğimi kullanıyor ve x15, y5'e teleport oluyorum flank bonus için.
Saldırı 16+2(flank)
Hasar 1d8+13
Benim ongoing hasarlarımı bu tur mu verdin? şimdi çıkmak zorundayım ayrıntılı bakamadım kuralı da bilmediğim için soruyorum.
Buradan oynatayım saldırını; Attack(5):23
*****
Ongoing dmglar turuna başlarken devreye giriyor. Yani bu tur gelecek tur diye bir uygulama yok. Turuna başlarken ongoing dmg alınır ve turunu bitirirken de saveleri atılır.
Yalnız ölen mahlukatların üzerinden her türlü ongoing dmg ve etkileri kaldırıyorum (bu benim house rule) yani ölünce bütün kötü kondüsyonları resetliyorum (ama iyileri kaldırmıyorum)
.
Haklısın. Ama öyle olsaydı "havalı" olmazdı.Mark wrote:Benim, yarattığım sarı alan troll1 ve 3 e zarar vermicek mi? Troll3 dirildikten sonra yeniden zarar alması gerekmez mi?
Sevgili Thoradin, bazen tanrılar ölüm döşeğindeki yaratıklara kıyak geçerler; fazla kurcalama, yarın bir gün sen de aynı duruma düşebilirsin çünkü. :schemes:
.
He hehehehedwaxer wrote:Haklısın. Ama öyle olsaydı "havalı" olmazdı.Mark wrote:Benim, yarattığım sarı alan troll1 ve 3 e zarar vermicek mi? Troll3 dirildikten sonra yeniden zarar alması gerekmez mi?Ne yani; ölümden canlanmış bir yaratığın karizmasını mı bozsaydım. Etkilenmedi işte senin kutsal alanından.
(ayrıca gözün doysun, en çok hasarı sen verdin)
Sevgili Thoradin, bazen tanrılar ölüm döşeğindeki yaratıklara kıyak geçerler; fazla kurcalama, yarın bir gün sen de aynı duruma düşebilirsin çünkü. :schemes:
.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Troll3:
Öldü zannedilen yaratık birden canlanır ve Winter’e saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(20):Kritik vuruş!! – Hit:18 dmg
Keşişin bloodied duruma düştüğünü gören kana susamış yaratık, gözü dönmüşler gibi haykırarak tekrar saldırır! (Flanking:+2)
Frenzied Strike; claww attack(6):21
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.
Peki ben buna neden Catch the Striking Scorpion yapamadım? Hâlbuki hamlemde belirtmiştim bu gücümü kullanacağım diye.18 dmg'i negatifleyebilirdim! Üstelik adama sarılabilirdim!
Öldü zannedilen yaratık birden canlanır ve Winter’e saldırır! (Flanking:+2)
Claw attack(20):Kritik vuruş!! – Hit:18 dmg
Keşişin bloodied duruma düştüğünü gören kana susamış yaratık, gözü dönmüşler gibi haykırarak tekrar saldırır! (Flanking:+2)
Frenzied Strike; claww attack(6):21
Ama ıskalamıştı manyak yaratık.
Peki ben buna neden Catch the Striking Scorpion yapamadım? Hâlbuki hamlemde belirtmiştim bu gücümü kullanacağım diye.18 dmg'i negatifleyebilirdim! Üstelik adama sarılabilirdim!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
