Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Ehem ehem! Ee anlaşma yapıyoruz aslında ama bu 'DEV' common bildiği için artık anlaşma değil ittifak kurmuş sayılırız forum üzerinde :-P :D
İttifak sayılmaz, nasıl olsa arenadan sadece 1 kişi sağ kurtulacak. Anlaşmayı gizli yapsaydık ayıp olurdu; eminim kendisi de anlayacaktır durumumuzu. II.kitaptan takviyeli ırk ve classlarla gelip dengeyi bozanların suçudur bu! :-P
Buna başladığımızda daha PHB-II çıkmamıştı; ben, "warlock en güçlü classtır!" demiştim ve bunu ispat için warlock oynatıyorum. Ama PHB-II çıktı mertlik bozuldu! :-P Goliath (dev) diye bir ırk çıkmış, açıklamasını henüz okumadım ama resmini gördüm; arenada karşına çıksa sırf görüntüsünden altına zıçırtır adamı. :mrgreen: Zaten bu D&D'de sonradan çıkan kitaplarda her şeyin hep güçlü, daha güçlüsünü sunarlar.

Neyse, anlaştık mı, söz veriyor musun Clicks; yoksa ilk sana saldırırım haberin olsun! (intimidate) :schemes:

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Dwaxer, burada anlaşıp arenada arkandan bıçaklanabilirsin. Bunu da hesaba kat :evil:
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

liero wrote:Hadi ya, bayağı kritik bir hata yapmışım. Hak geçsin de istemem. Napsak, o turu doğru oynatıp ordan devam mı etsek?
Androner beni slow yaptığı için durum değişiyor. Son turu Androner kaçmış gibi yapalım, bende Healing Surge ve Cloak of Resistance (phb sf 250) kullanıp ayağa kalkayım.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:Dwaxer, burada anlaşıp arenada arkandan bıçaklanabilirsin. Bunu da hesaba kat :evil:
:mrgreen: Farketmez; şimdi inceledim biraz; "Barbarian" karşısında hiç şansımız yok. Günde 2 kere "Rage Strike (3[W]+Str) yapabilen birini yenmemiz 2 kişi birlikte bile olsak imkansız.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Tabii ki dwaxer :schemes: (bluff)

Bluff check:1d20+10=-12561+10=-12551

Barbarın görüntüsünden ufak bir bluffi bile yapamayan hultar korkudan hem bayılıp hem kusarak yere yapışmıştır.

Faint Damage:4564d10.....

İşin dalgasını boşveriyorum(aslında daha da uzatabilirdim :D ) Ciddi ciddi anlaştık dwaxer. Ama benim bir iddiam var! Devrimki biz daha altedemeden o bizim tepemize biner :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

liero wrote:Hadi ya, bayağı kritik bir hata yapmışım. Hak geçsin de istemem. Napsak, o turu doğru oynatıp ordan devam mı etsek?
yok önemli değil o kadar teşekkür ederim. zaten gene de pek kazanma şansım yoktu.
sağlık olsun dediğim gibi :)
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer wrote:
liero wrote:Dwaxer, burada anlaşıp arenada arkandan bıçaklanabilirsin. Bunu da hesaba kat :evil:
:mrgreen: Farketmez; şimdi inceledim biraz; "Barbarian" karşısında hiç şansımız yok. Günde 2 kere "Rage Strike (3[W]+Str) yapabilen birini yenmemiz 2 kişi birlikte bile olsak imkansız.

.
Rage Strike Rage Strike Barbarian Feature
You channel your primal rage into a devastating attack.
Daily (Special) ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee weapon
Requirement: You must be raging and have at least one
unused barbarian rage power.
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC. To make this attack, you expend an
unused barbarian rage power.
Hit: You deal damage based on the level of the rage power
you expend:
1st level 3[W] + Strength modifier
5th level 4[W] + Strength modifier
9th level 5[W] + Strength modifier
15th level 6[W] + Strength modifier
19th level 7[W] + Strength modifier
25th level 8[W] + Strength modifier
29th level 9[W] + Strength modifier
Miss: Half damage.
Special: You can use this power twice per day.
şimdi burdaki olay da ilginç. lvl 5'te alabiliyorsun diyor neden lvl 1 dmg'ını koyuyor anlamadım.

ayrıca rage strike'ı kullanırken hali hazırda rage'e girmiş olması lazım. 1 rage öyle gidiyor, öbür rage'i de (lvl 5'te 2 daily power var, ikisi de rage diyelim) ilk rage strike'a harcayınca, 2. rage strike gibi bir opsiyonu kalmaz.

gerçi 4w+str oldu dmg'ı :evil:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Az bile vurmuş abi sana :D

Neyse Liero oynucak varsa bende karakterimim koyum diyorum
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Aegron wrote:Az bile vurmuş abi sana :D

Neyse Liero oynucak varsa bende karakterimim koyum diyorum
Bir kişi daha olsa iyi olurdu aslında. Sen bu akşam hazırlayabilceksen koy karakterini, yarına kadar bir kişi daha gelcek olursa ikiniz karşılaşırsınız. Gelen olmazsa benim hazırladığım bir yedek karakter var, onunla karşılaşırsın.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

olur koyarım tmm hazırlıyım dur :D
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Ben de arenaya katılmak istiyorum, karakter kağdımı atayım, bakalım aegron bana rakip olabilecek mi :D
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

VAy iddalı basladık büyüümsün Ilyra sana saygım büyük :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ben daha hazırladım ama bu gece atarım yarın başlarız...
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Aegron wrote:VAy iddalı basladık büyüümsün Ilyra sana saygım büyük :D
o zaman bırak da ilk vuruşu o yapsın :evil:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

intiative ye bakar :D
Post Reply