Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Benim kararım Zubin gelsin, Thoradin'de aid etsin ritüel sırasında.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dwaxer yaptığım hatalar için özür dilerim, şu aralar çok kötü hastayım (ki bir tam günden fazla bir süre internete girmedim belki farkındasındır) yaptığım hatalar ve dikkatsizlikler için (diğer oyunlarda da geçerli aynı olay) çok özür dilerim önümüzdeki birkaç gün.

Hatalardan birisini Liero'nun oynunda farkettim, okçu olduğum için Feat geliyormuş.Diğerleri hakkında ise hiçbir fikrim yok.

( Ha bu arada belirteyim, hastalığımın sebebi salak gibi HASTA olarak [yani yaklaşık bir haftadır hastayım ama ciddi değildi] Uludağ'a kayağa gitmem ve Snowboard yapmayı bilmeden yapmaya çalışarak [yine salak gibi] düşmem ve bütün bedenime kar doldurmam9
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:mrgreen: Geçmiş olsun Edmond; kendine dikkat et, sen bize lazımsın.

*******

Arkadaşlar söyledim mi bilmiyorum; Starfell arkadaşımız işlerinin yoğunluğundan ötürü, belirsiz bir müddet oyuna iştirak edemeyeceğini söyledi; yani Rhogar karakteri maceraya katılmıyor. (ama arşivde dursun, dönersen devam edersin aynı karakterle)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Liero senin shield Reflex defansa eklenmiş? Siliyorum bunu herhâlde yanlışlık oldu.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dwaxer hatalarımı telafi etmeye çalıştım.Bir feat eksikti, Multi-class Rogue aldım.Onu alınca Sneak Attack geldi.Madem Sneak attack geldi, Sneak Attack'ı zorunlu tutan bir Feat'i kendime aldım.Bunun için de bir feati sildim kendimden. (Araştırdım, Multi-Class olduğumuz zaman o classmış gibi o feati alabiliyormuşuz) hem Sneak Atack Light Blade ile kullanılıyor diye kendime bir de Short Sword aldım.Eğer değişiklikler oyunda sorun çıkaracaksa eski karakteri baz alarak oynarım, sorun değil, bir sonraki oyuna girer bu karakter.Ama zannetmiyorum.

Başka hatalar varsa söyle, hasta olduğum için evdeyim :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer wrote:.
Liero senin shield Reflex defansa eklenmiş? Siliyorum bunu herhâlde yanlışlık oldu.

.
Shield, reflex defensa eklenmiyor mu zaten?

PHB sayfa 275
Reflex: Add your Dexterity modifier or Intelligence modifier, whichever is higher. If you’re using a shield, add its shield bonus.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Dwaxer hatalarımı telafi etmeye çalıştım.Bir feat eksikti, Multi-class Rogue aldım.Onu alınca Sneak Attack geldi.Madem Sneak attack geldi, Sneak Attack'ı zorunlu tutan bir Feat'i kendime aldım.Bunun için de bir feati sildim kendimden. (Araştırdım, Multi-Class olduğumuz zaman o classmış gibi o feati alabiliyormuşuz) hem Sneak Atack Light Blade ile kullanılıyor diye kendime bir de Short Sword aldım.Eğer değişiklikler oyunda sorun çıkaracaksa eski karakteri baz alarak oynarım, sorun değil, bir sonraki oyuna girer bu karakter.Ama zannetmiyorum.
Başka hatalar varsa söyle, hasta olduğum için evdeyim :D
Geçmiş olsun.

Karakterinin değerlerini girdim bile excel tablosuna, maalesef zırt pırt değişiklik kabul edemeyeceğim çünkü bir karakteri sıfırdan excele işlemek neredeyse 1 saatimi alıyor. Featin eksik kaldıysa köklü değişikliklere yol açmayacak basit bir feat alırsın, bunu da bana bildirirsin. Multiclası bir dahaki sefere alırsın artık.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:
dwaxer wrote:.
Liero senin shield Reflex defansa eklenmiş? Siliyorum bunu herhâlde yanlışlık oldu.
.
Shield, reflex defensa eklenmiyor mu zaten?
PHB sayfa 275
Reflex: Add your Dexterity modifier or Intelligence modifier, whichever is higher. If you’re using a shield, add its shield bonus.
:mrgreen: Evet öyleymiş pardon. Aklımın ucundan bile geçmezdi; kişi kalkan taşırken refleksi nasıl güçlenir hayret doğrusu, aksine fazladan ağırlık yüzünden hantallaşması lazım. Neyse 4e kurallarına göre öyleymiş, benim dikkatimden kaçmış, Liero tekrar düzeltiyorum refleks defansını)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Okçu dostlarına baktı.Ardından oradaki heykellere baktı.
"Beyler, burada bir tuzak var.Buna eminim.Ama nasıl etkisiz hâle getirebiliriz bilmiyorum.Karar sizin, isterseniz uzaktan parçalamayı bile deneyebiliriz.Ama buradan ellerimizi sallaya sallaya geçebileceğimizi zannetmiyorum."
Ben az kalsın son yolladığım karakter kağıdındaki Thievery skillini ben de var zannedip tuzağı açmaya çalışacaktım :D Belirteyim dedim :embarrass:
Peki Edmond, ben de sildiğime pişman olmuştum zaten; çünkü size bir ya da birkaç hırsız gerekli tuzaklar açısından. Sana Rogue multi class feat'i yazalım. Tuzakları açabiliyor gibi rol yapabilirsin; istersen RPni değiştir son yazdığını silerim ben.

Detayları konuşalım neler değişecek senin karakterde?

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:Okçu dostlarına baktı.Ardından oradaki heykellere baktı.
"Beyler, burada bir tuzak var.Buna eminim.Ama nasıl etkisiz hâle getirebiliriz bilmiyorum.Karar sizin, isterseniz uzaktan parçalamayı bile deneyebiliriz.Ama buradan ellerimizi sallaya sallaya geçebileceğimizi zannetmiyorum."
Ben az kalsın son yolladığım karakter kağıdındaki Thievery skillini ben de var zannedip tuzağı açmaya çalışacaktım :D Belirteyim dedim :embarrass:
Peki Edmond, ben de sildiğime pişman olmuştum zaten; çünkü size bir ya da birkaç hırsız gerekli tuzaklar açısından. Sana Rogue multi class feat'i yazalım. Tuzakları açabiliyor gibi rol yapabilirsin; istersen RPni değiştir son yazdığını silerim ben.

Detayları konuşalım neler değişecek senin karakterde?

.
şöyle olacak, benim Sneak Attack gücüm olacak.Ayrıca featlerimi Rogue featlerinden seçebileceğim.

Stealth zaten vardı, bir de Thievery skillini alacağım.

Bir de Sneak Attack gücü Bow ile kullanılmıyor, dolayısıyla bir Superior Crossbow alarak, elimdeki Greatbow featini ona çevirirsem, hesaplarını pek değiştirmeden halledebilirim sanırım.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:şöyle olacak, benim Sneak Attack gücüm olacak.Ayrıca featlerimi Rogue featlerinden seçebileceğim.
Stealth zaten vardı, bir de Thievery skillini alacağım.
Bir de Sneak Attack gücü Bow ile kullanılmıyor, dolayısıyla bir Superior Crossbow alarak, elimdeki Greatbow featini ona çevirirsem, hesaplarını pek değiştirmeden halledebilirim sanırım.
Superior Crosbow feati mi alacaksın? Yalnız "Load minor"dur o silah; bir turda birden fazla saldırı yaptığın split saldırılarda sorun çıkar. Onu doldurmak için minor action harcaman lazım; apışıp kalırsın. :schemes: Ama hand crossbow al load free ne de olsa.

Ayrıca şimdi senin 1 feat alacağın mı var ki, multiclass featini oraya mı sayıyorsun?

Skillerden Thievery'i trained yapacağım senin -1 armor penaltınla +15 Thievery kabiliyetin oluyor. Paragon level için fazla sayılmaz. Bu tuzağı disable etme şansın %50 den az! :-o Ben sana +2 vereceğim gözü iyice incelediğin için. :-P %50 gibi gibi. Arkadaşların seni Aid edemez ama başka yollardan bir şey yaparlar mı bilemem tabii. (bu arada tuzağı harekete geçirmemiş olmanız da biraz şans biraz da benim yorumlayışım oldu, bastığınız yere dikkat edin yani. :plotting: )

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

İstersen ben karakterin son hâlini yollayayım? Sen karar ver çok değişip değişmediğine? Zaten şu anki hâli ile bir feat fazlam var.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:İstersen ben karakterin son hâlini yollayayım? Sen karar ver çok değişip değişmediğine? Zaten şu anki hâli ile bir feat fazlam var.
Tamam duruyorsa yolla son hâlini.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Mark senin sorduğun ritüeller:
(dikkat aşağıdakiler benim kısıtlı ingilizce bilgimle çevirdiğim yazılar, yanlış olduğunu düşünen varsa lütfen uyarsın)

Cure Disase:
Bu hastalıkların iyileştirilmesi. Bazı yaratıklar hastalık bulaştırabiliyor. Hastalıklar genelde etkilerini günler süren bir süreçte gösterirler ama bizim oyunlarımızda encounterdan encountera geçerken gösterebilir. Heh he!..

Linked Portal:
Bunda önce bir başlangıç noktası çiziyorsun. Ã?rneğin daire çizip içine arcana rünler yazıyorsun. Daha sonra gittiğin yerde istersen aynı şekli yere çizip 10 dakikalık bir ritüel yaptığında bir boyut kapısı açılır. Bu boyut kapısının açık kalma süresi senin Arcana check sonucuna bağlı ama en az 1 tur açık kalır portal. Bu portala girip başlangıçtaki noktaya geri dönüyorsunuz. Bu iki taraflı işlemez sadece geri dönmek içindir. İstersen buradaki kasabaya ya da tapınağın dışına kaçış noktanı çizebilirsin, içerde kapana kısılırsanız ritüeli yapıp geri kaçabilirsiniz. Ama bu anlık yapılmıyor 10 dakika sürer yapması.

Passwall:
Çok faydalı bir ritüel. Bir duvar, vs yüzeyde 1x1 kare genişliğinde bir geçit açıyor, geçidin derinliği yapacağın arcana check’e bağlı. Arcana check/5 kadar kare uzunlukta oluyor tünel. Tünel 1 dakika kalıyor

Remove Affliction:
Bu da bir karakter üzerindeki curse, charm vs kötü etkileri kaldırıyor. Ama karaktere hasar veriyorsunuz, tehlikeli olabilir. Yüksek Heal check ile hasar azalıyor.

Shadow Walk:
Bu arazide hızlı seyahat etmek için. (encounterlarda işe yaramaz)

Clear the Path:
3 ila 10 kare arasındaki etrafındaki araziyi düzgün hale getiriyor. Difficult terraini düzeltmek, çöküntüleri temizlemek vs için kullanılabilir ama 30 dakika sürüyor yapması

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Superior Crosbow hakkında
Turda 2 minor 1 standart action yapabilirsin. PHB 268
Dolayısıyla yürümediğin zamanlarda problem olmaz.
Post Reply