Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Illyra onayladıysa sorun değil.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Illyra - Aegron maçının galibi Illyra oldu. Zarlar iyi geldi. Tabi power kullanımı da akıllıcaydı. Barbara hamle sırası gelmedi. Sanırım action point kullanımını sınırlamak gerekecek.

İlk tur sonunda galipler CLİCKs - Dwaxer - Devrimk - Illyra. Hemen kura çekeyim. :D

.
.
.
.

Evet ikinci tur maçları şöyle. Daha doğrusu yarı final maçları.
CLİCKs vs Devrimk
Illyra vs Dwaxer

Maçları birazdan başlatırım. Herkese başarılar. Temiz maçlar bekliyorum sizden :D .
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Arkadaşlar bundan sonra arenadaki dövüşlerde action pointi kullanırken saldırı içeren actionlar kullanmak olmasın. Karşıdakine sıra gelmeden maç bitebiliyor. Maçların daha çekişmeli olması için bu kuralı uygulayalım.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

olabilir mantıklı, action point harcayanlar sadece move ya da minor action kullanabilsin.
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Devrimk'ten sopayı yiyip oturucam aşağıya heralde :D İnsiyatifi de aldı benden. Tek avantajımdı... :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Action pointte second wind de yapılabilsin bence.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

liero wrote:Illyra - Aegron maçının galibi Illyra oldu. Zarlar iyi geldi. Tabi power kullanımı da akıllıcaydı. Barbara hamle sırası gelmedi. Sanırım action point kullanımını sınırlamak gerekecek. .
Ben Arena da Action Point kullanılmıyor diye bildiğim için kullanmadım :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Liro biz bir daha girmeyecek miyiz???
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

bu turnuva sonlandıktan sonra yine turnuva yaparız. level 5 karakterlerle oynanılır.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Aegron wrote:
liero wrote:Illyra - Aegron maçının galibi Illyra oldu. Zarlar iyi geldi. Tabi power kullanımı da akıllıcaydı. Barbara hamle sırası gelmedi. Sanırım action point kullanımını sınırlamak gerekecek. .
Ben Arena da Action Point kullanılmıyor diye bildiğim için kullanmadım :D
aslında o öneriyi ben getirmiştim ama öyle bir konuşuldu karara bağlanmamıştı.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

liero wrote:Action pointte second wind de yapılabilsin bence.
bence second wind karakterin bir atağından vazgeçmesi olmalı.
action point ile second wind yapılırsa, her zaman action point olarak kulllanılır.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Canım benim yerime oynayıp kazandığın için teşekkür ederim :roll:
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Androner wrote:
Aegron wrote:
liero wrote:Illyra - Aegron maçının galibi Illyra oldu. Zarlar iyi geldi. Tabi power kullanımı da akıllıcaydı. Barbara hamle sırası gelmedi. Sanırım action point kullanımını sınırlamak gerekecek. .
Ben Arena da Action Point kullanılmıyor diye bildiğim için kullanmadım :D
aslında o öneriyi ben getirmiştim ama öyle bir konuşuldu karara bağlanmamıştı.
Bende herhalde orayı gordum yoksa çok saglam bir vuruş yapabilirdim.. :D
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

CLİCKs sen baya bi action yaptın. Shift yaptın, düşmanı lanetledin, infernal wrath kullandın, yürüdün, saldırdın. bir tane actionı yapmaman lazım.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:Kendisine tekrar saldırmasını beklediği düşmanının her hareketini kollayan Kolcu hemen tepkisini verdi.

Immediate Reaction
Distruptive Strike
Dex vs AC: 1d20+7 vs 16
Dmg: 1d10+3 ve ilgili attack'ına -4 penaltı alır

Bu poweri inceledim;
Disruptive Strike Ranger Attack 3
You thwart an enemy’s attack with a timely thrust of your blade
or a quick shot from your bow.
Encounter ✦ Martial,Weapon
Immediate Interrupt Melee or Ranged weapon
Trigger: You or an ally is attacked by a creature
Target: The attacking creature
Attack: Strength vs. AC (melee) or Dexterity vs. AC (ranged)
Hit: 1[W] + Strength modifier damage (melee) or 1[W] +
Dexterity modifier damage (ranged). The target takes a
penalty to its attack roll for the triggering attack equal to 3
+ your Wisdom modifier.


Bu bir "weapon" poweri ve elindeki kılıçlarla benim adamıma vurabileceğini sanmıyorum. Ã?ünkü aramızda mesafe var. (2 kare öteye uzanmıyor sanırım) Two-blade ranger olduğuna göre ancak ben melee bir saldırı yaparsam (ki benim konseptimde yok böyle bir şey) bu powerini uygulayabilirsin (bence)

.
Post Reply