Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

ben tırsarım ama. o açık renk bu koyu renk kulübenin etrafı bide :D kadının tam yürüyebileceği yerler. ehe. şaka bi yana eline sağlık güzel oluyor böyle.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

İşte ilginç bir "yaratık"
ufak tefek bir şey olduğundan kolay kolay görülemiyor, uzaktan kuş filan zannediliyor genelde.





Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Nedense bu tur DM'nin bize karşı o kadar iyi niyetli olmadığını hissettim :evil: . Hele hele gereken her şeyi yaptığımı düşünüp de kurtulamadığım için. Bu combattan sağ çıkabileceğimi zannetmiyorum açıkçası :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Nedense bu tur DM'nin bize karşı o kadar iyi niyetli olmadığını hissettim :evil: . Hele hele gereken her şeyi yaptığımı düşünüp de kurtulamadığım için. Bu combattan sağ çıkabileceğimi zannetmiyorum açıkçası :D

Edmond'cuğum sıcaklardandır böyle düşünmen :-P Gereken her şeyi yapsan bile zarların(ız) kötü gelirse yapcak bir şey yok. Tuzak kapıdaydı ama sen merdivenleri inceledin diye herhangi bir fark yapmadım, ceza vermedim yani (eskiden tanıdığım bazı DM'ler yapardı bunu) fakat maalesef 2.1 attın zarında. Tuzak çok da zor bir tuzak değildi (Dikkat=9) gerekiyordu farkedebilmek için ama zar tutmadı işte.

Yapmalıydın demiyorum, ama kapakları farketmiştin, onları tıkamak için bir şey yapsan kertenkelelerden en az biri dışarı çıkamazdı mesela. Daha başka şeyler de var ama spoiler vermek istemiyorum.

Bu karşılaşmayı da atlatırsanız müthiş bir exp kazancınız olacağını şimdiden söyleyebilirim. Ayrıca cadı iksirci olduğundan iksir ve komponent manyağı olacağınızı söylememe gerek yok herhalde.

.............

Bir de Not:
Bilmem dikkatinizi çekti mi; uzun zamandan beri oyunlarımızda uyguladığım yeni bir metot var: Foruma atılan mesajların sırasını takip ediyorum. Ã?rneğin artık insiyatif filan atmıyorum. (zaten süpriz yoksa ilk hamleleri size veriyorum genelde) Bu hem uygulaması kolay hem de eskiden oluşan bazı karışıklıklara meydan vermiyor. Ã?ünkü genelde oyuncu bir önceki mesajda arkadaşının yaptığı eyleme uygun bir hamle yapıyor ya da ona göre konuşuyor. şimdi bunları insiyatif zarlarına göre değiştirsem absürt sonuçlar oluyor, diğeri sormadan öbürü cevap veriyor gibi vs.
Dediğim gibi bir süredir uyguladığım bu yöntemin "Forum Frpsi" için en uygun şekil olduğuna tamamen ikna oldum ve sizlerin de bu kuralı aklınızın bir köşesinde tutmasında fayda var. Yani örneğin bir arkadaş sen daha mesaj atmadan, "kapağı kaldırıyorum" diye mesaj atmışsa senin, "kapağı dikkatle inceliyorum, bir tuzak olabilir mi diye..." şeklinde bir mesaj atmanın hiçbir anlamı yok, çünkü daha sen incelemeye fırsat bulmadan arkadaşın kapağı kaldırır (ve boom!) ancak şöyle bir mesaj atsan, "'DUR!' diye bağırıyorum arkadaşıma, 'açma kapağı! Ã?nce bir inceleyelim" O zaman belki işe yarayabilir.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

PALIK büyüsünün yaratıklara karşı etkisiz olma gibi bi durumu var mı?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:PALIK büyüsünün yaratıklara karşı etkisiz olma gibi bi durumu var mı?
palık 10tık iradeye Düşmana komut verip istediğini yaptırır (1 tur)
Başarırsan olur, (Büyü -> İrade) ancak kertenkelelere komut veremezsin

Bu arada bilgi zarlarınızı attım ama hepsi çok düşük geldi, o yüzden yaratıklar hakkında ipucu veremiyorum. Ama çaktırmadan metagame yapabilirsiniz :mrgreen: bilmem yaratıklar tanıdık geldi mi; genelde monster manuallerden (3,5-4) esinleniyorum ve özel güçlerini de benzer şekilde adapte ediyorum. Bilmem mesaj alındı mı. :-P

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ne yani şimdi hiç işim gücüm yokda 4th Monster manual-1 sayfa 26 / 3.5 edition Monster Manual-1 sayfa 23 ve 4th Monster Manual-1 sayfa 181'e bakmak zorunda mıyım??

Hiç sanmıyorum
:mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Ne yani şimdi hiç işim gücüm yokda 4th Monster manual-1 sayfa 26 / 3.5 edition Monster Manual-1 sayfa 23 ve 4th Monster Manual-1 sayfa 181'e bakmak zorunda mıyım??

Hiç sanmıyorum
:mrgreen:
:D Yok zaten bakmaman lazım ki oyunun zevki çıksın. :-P Bana canınız çıkabilir gibi geldiğinden spoiler atmış oldum.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
Aegron Linwelin wrote:Ne yani şimdi hiç işim gücüm yokda 4th Monster manual-1 sayfa 26 / 3.5 edition Monster Manual-1 sayfa 23 ve 4th Monster Manual-1 sayfa 181'e bakmak zorunda mıyım??

Hiç sanmıyorum
:mrgreen:
:D Yok zaten bakmaman lazım ki oyunun zevki çıksın. :-P Bana canınız çıkabilir gibi geldiğinden spoiler atmış oldum.

.
Bakmadım sadece sayfalarını buldum o kadar
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Valla Aegron sen grubun büyücüsü olduğundan sana çok iş düşüyor. Ã?nceki savaşlarda çok güzel faydalar sağladın, umarım bu sefer de uygun büyüleri yaparsın.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:x5 y6 daki yaratıga... "Ölüm zamanı ha" dedi sırıtarak basilikse dogru...

:| :| aa spoiler, metageym vesaire; ne yaptın sen Aegron, dedik ya bilginiz yok bu yaratıklar hakkında! Bazı DMler bu durumda xp cezası verir. :mrgreen: ama bazı oyuncular da xp cezasına bozulup küsebiliyorlar, o yüzden seni hafifçe kınıyorum :-P Bilsen bile bilmiyormuş gibi rol yapman lazım arkadaşım.

Eskiden oynadığım grupta bir arkadaş vardı, bütün monster manueli ezbere biliyordu; sadece yaratıkların neye benzediği değil, ayrıca özellikleri filan vs ama maşallah çok etik oynuyordu, bildiğini dahi bilmiyormuş gibi davranabiliyordu. Bir de diğer bir arkadaş vardı, acayip hilekar metagame bir arkadaştı; mesela kurt kafalı bir insanla karşılaştık değil mi, bu elindeki koca kılıcı atar hemen "gümüş hançerimi çekiyorum!" diye :mrgreen: DM sorar tabii, "arkadaşım neden gümüş hançer çektin durup dururken?" hehehe. Ama hoş değil tabii.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Abov ağzımdan kaçmış daha dogrusu parmaklarımdan ;)
Ne ceza verirsen kabulüm :mrgreen:
Aslında çok hoş bi planım vardı ama fmc bodozlama dalınca kaldı :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

hop, pişt, bilader, höyt, nörüyon, veya olm dur iki dakika desen dururdum abi. kadın bizi resmen pusuya düşürdü .hemen oklarımı kalkan malkan açmadan kertenkelelerle uzaktaki yaratık yaklaşmadan kadına saplıyım dedim. kadına zarar veremezsem içimde kalır valla. bak biri toz oldu gitti. ne yapçaktın ben dalmasam merak ettim :D acemi charım dalıverdi bi anda engel olamadım.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yok ya bende alt tarafı Enkat büyüsünü yapıp yaklaşık 6-7 tur saldırmadıkça bekleyecekti bizde o sırada diğer yaratıkları öldürecektik sonra gidip cadının etrafını sarıp bi güzel işkence edicektik :D
Laaannn çok hooşş geldi kulagıma birden niye saldırdın ki :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Aegron Linwelin wrote:Yok ya bende alt tarafı Enkat büyüsünü yapıp yaklaşık 6-7 tur saldırmadıkça bekleyecekti bizde o sırada diğer yaratıkları öldürecektik sonra gidip cadının etrafını sarıp bi güzel işkence edicektik :D
Laaannn çok hooşş geldi kulagıma birden niye saldırdın ki :mrgreen:
herbiden iyi fikirmis ya. nedenonce davranip yazmadin ki planini :D :P
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Post Reply