Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ne iyi fikiri ya? O kadın niye beklesin? Arkadan o kadını yok sayıp diğerleriyle savaşmanın sonra onu öldürmenin neresi iyi bir fikir? Kadın öyle bakıcak mı sizce :D Muhtemelen en güçlüleri kadın zaten.

Ayrıca FMC'den önce ben saldırmıştım ki zaten kadına.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:
Aegron Linwelin wrote:Yok ya bende alt tarafı Enkat büyüsünü yapıp yaklaşık 6-7 tur saldırmadıkça bekleyecekti bizde o sırada diğer yaratıkları öldürecektik sonra gidip cadının etrafını sarıp bi güzel işkence edicektik :D
Laaannn çok hooşş geldi kulagıma birden niye saldırdın ki :mrgreen:
herbiden iyi fikirmis ya. nedenonce davranip yazmadin ki planini :D :P
Bu büyü için önce davranmaya zaten gerek yoktu, aksine arkadaşın oklarını attıktan sonra bu büyüyü yapabilirsin. Önemli olan senin başarılı (Büyü -> İrade) ile hedefini büyüledikten SONRA gruptan kimsenin vurmaması ve böylece hipnoz durumunu bozmamasıdır. Böyle bir büyü yaptıktan sonra RP yaparak ya da parantez içinde renkli vs, "eğer büyülendiyse" şartını da koyarak, "arkadaşlar buna ilişmeyin efsunu bozarsınız!" şeklinde uyarabilirsin.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote: Muhtemelen en güçlüleri kadın zaten...
:D En azından en akıllıları olduğu kesin... :mrgreen: Edmond senin içgüdülerin de maşallah sağlam.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Öldürün gitsin karıyı ya benim plan tutmaz burada işkence edip öç alacaktık ne güzel :mrgreen:

Ben şimdi atsam bile bu Edmond gider saldırır :roll:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Hocam iç güdüyle alakası yok ki. Bir ortamda bir patron varsa en güçlü odur. Hiç bir Lich için kaleye girip çok güçlü düşmanları öldürdükten sonra kılını kıpırdatmaktan aciz bir iskelet torbası gördük mü :D Eğer patron güçsüz olsaydı, patron olamazdı :) Doğal Seleksiyon, güçlü olan başa geçer :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Hocam iç güdüyle alakası yok ki. Bir ortamda bir patron varsa en güçlü odur. Hiç bir Lich için kaleye girip çok güçlü düşmanları öldürdükten sonra kılını kıpırdatmaktan aciz bir iskelet torbası gördük mü :D Eğer patron güçsüz olsaydı, patron olamazdı :) Doğal Seleksiyon, güçlü olan başa geçer :D
Tabii canım, yalnız yaşlı kadından şüphelenmen, iksirleri içmemen filan... Haklı olarak "ben söylemiştim!" diyebilirsin keyifle. :mrgreen: Belki de unutmuştunuz iksirleri içmeyi, bilmiyorum ama hepsinde de zehir vardı.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ben hala niye orada deneme yapmadım ki iksir zehirli mi dğeil mi diye? :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Devimk'ya ne olduğunu bilen var mı acaba? İki oyunu da bıraktı?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:Hocam iç güdüyle alakası yok ki. Bir ortamda bir patron varsa en güçlü odur. Hiç bir Lich için kaleye girip çok güçlü düşmanları öldürdükten sonra kılını kıpırdatmaktan aciz bir iskelet torbası gördük mü :D Eğer patron güçsüz olsaydı, patron olamazdı :) Doğal Seleksiyon, güçlü olan başa geçer :D
Tabii canım, yalnız yaşlı kadından şüphelenmen, iksirleri içmemen filan... Haklı olarak "ben söylemiştim!" diyebilirsin keyifle. :mrgreen: Belki de unutmuştunuz iksirleri içmeyi, bilmiyorum ama hepsinde de zehir vardı.

.
İyikide unutmuşum forum noobu olarak lıkır lıkır içerdim iksiri aklıma gelseydi. Asit masit unuttum valla :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Devimk'ya ne olduğunu bilen var mı acaba? İki oyunu da bıraktı?
Ben sordum, kötü bir şey yokmuş ama çok çok yoğunmuş işleri.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Tamam, onu beklemiyoruz öyleyse :P
dwaxer wrote:.
Bir de ötedeki ağaçların arasından bir kurtadam çıktı. :-P


.
Ayrıca bu da şu anda DM'nin aldığı zevki özetleyen bir olay olmuş :D Hani " :evil: " smileyini koysan diycem ki DM'dir. Ama bu, çok ağır oldu :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Tamam, onu beklemiyoruz öyleyse :P
dwaxer wrote:.
Bir de ötedeki ağaçların arasından bir kurtadam çıktı. :-P


.
Ayrıca bu da şu anda DM'nin aldığı zevki özetleyen bir olay olmuş :D Hani " :evil: " smileyini koysan diycem ki DM'dir. Ama bu, çok ağır oldu :D

:D Vay Edmond taşlar havada uçuşuyor he, :mrgreen:

Bütün o canavarlar ortaya çıkınca (ve oldukça tehlikeliler) bir de üstüne üstlük kurtadam eklenince öyle bir şaka yapasım geldi alın bakalım dercesine :mrgreen: evet, bir ara tereddüt ettim, acaba orantısız güç mü kullandım diye :mrgreen: (ama ben size yardım edecem, Calud'un turlarını boş geçirtmeyeceğim) Ancak o kurt adam daha ilk karşılaşmanızda bile vardı (Cadının korumasıdır; Mavitaş Hikayelerinden alıntıdır) hatta Fmc bir ara uzaktan bu kurtadamın gözlerinin ışıltısını farkeder gibi olmuştu ama gidip yakından incelememişti. (gerçi gitse de kurtadam uzaklaşır, kendini göstermezdi ama ayak izlerini filan bulabilirdi korucu)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

:| :roll: Alala... İki gün önce ben turu çevirdim diye biliyorum, bir de baktım yok, birileri mesajlarımı mı siliyor yoksa?.. Yoksa bütün hesapları yaptım ama mesajı atmadım mıydı? :roll: hımmmmm...

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ahah :D Ben de artık unuttun oynu diye düşünmeye başlamıştım.

Ya da nasıl olsa öldüler diyerek bıraktığını :roll:
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Ahah :D Ben de artık unuttun oynu diye düşünmeye başlamıştım.

Ya da nasıl olsa öldüler diyerek bıraktığını :roll:
Yok ya, salı günü yaptım tur hesaplarını, attım sanıyorum, unutmuşum demek ki. (ya da biri sildi günaa boynuna :-P) Ben de diyorum, kimse neden mesaj atmıyor, bıraktılar oyunu, zaten online oyunlar var, sıkıldılar herhalde.

.
Post Reply