Ayrıca FMC'den önce ben saldırmıştım ki zaten kadına.
Arena Adası YORUMLAR
Ne iyi fikiri ya? O kadın niye beklesin? Arkadan o kadını yok sayıp diğerleriyle savaşmanın sonra onu öldürmenin neresi iyi bir fikir? Kadın öyle bakıcak mı sizce
Muhtemelen en güçlüleri kadın zaten.
Ayrıca FMC'den önce ben saldırmıştım ki zaten kadına.
Ayrıca FMC'den önce ben saldırmıştım ki zaten kadına.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Bu büyü için önce davranmaya zaten gerek yoktu, aksine arkadaşın oklarını attıktan sonra bu büyüyü yapabilirsin. Önemli olan senin başarılı (Büyü -> İrade) ile hedefini büyüledikten SONRA gruptan kimsenin vurmaması ve böylece hipnoz durumunu bozmamasıdır. Böyle bir büyü yaptıktan sonra RP yaparak ya da parantez içinde renkli vs, "eğer büyülendiyse" şartını da koyarak, "arkadaşlar buna ilişmeyin efsunu bozarsınız!" şeklinde uyarabilirsin.fmc wrote:herbiden iyi fikirmis ya. nedenonce davranip yazmadin ki planiniAegron Linwelin wrote:Yok ya bende alt tarafı Enkat büyüsünü yapıp yaklaşık 6-7 tur saldırmadıkça bekleyecekti bizde o sırada diğer yaratıkları öldürecektik sonra gidip cadının etrafını sarıp bi güzel işkence edicektik
Laaannn çok hooşş geldi kulagıma birden niye saldırdın ki![]()
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Hocam iç güdüyle alakası yok ki. Bir ortamda bir patron varsa en güçlü odur. Hiç bir Lich için kaleye girip çok güçlü düşmanları öldürdükten sonra kılını kıpırdatmaktan aciz bir iskelet torbası gördük mü
Eğer patron güçsüz olsaydı, patron olamazdı
Doğal Seleksiyon, güçlü olan başa geçer 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Tabii canım, yalnız yaşlı kadından şüphelenmen, iksirleri içmemen filan... Haklı olarak "ben söylemiştim!" diyebilirsin keyifle.Edmond wrote:Hocam iç güdüyle alakası yok ki. Bir ortamda bir patron varsa en güçlü odur. Hiç bir Lich için kaleye girip çok güçlü düşmanları öldürdükten sonra kılını kıpırdatmaktan aciz bir iskelet torbası gördük müEğer patron güçsüz olsaydı, patron olamazdı
Doğal Seleksiyon, güçlü olan başa geçer
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Devimk'ya ne olduğunu bilen var mı acaba? İki oyunu da bıraktı?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
İyikide unutmuşum forum noobu olarak lıkır lıkır içerdim iksiri aklıma gelseydi. Asit masit unuttum valladwaxer wrote:Tabii canım, yalnız yaşlı kadından şüphelenmen, iksirleri içmemen filan... Haklı olarak "ben söylemiştim!" diyebilirsin keyifle.Edmond wrote:Hocam iç güdüyle alakası yok ki. Bir ortamda bir patron varsa en güçlü odur. Hiç bir Lich için kaleye girip çok güçlü düşmanları öldürdükten sonra kılını kıpırdatmaktan aciz bir iskelet torbası gördük müEğer patron güçsüz olsaydı, patron olamazdı
Doğal Seleksiyon, güçlü olan başa geçer
Belki de unutmuştunuz iksirleri içmeyi, bilmiyorum ama hepsinde de zehir vardı.
.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Tamam, onu beklemiyoruz öyleyse
Hani "
" smileyini koysan diycem ki DM'dir. Ama bu, çok ağır oldu 
Ayrıca bu da şu anda DM'nin aldığı zevki özetleyen bir olay olmuşdwaxer wrote:.
Bir de ötedeki ağaçların arasından bir kurtadam çıktı.
.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Edmond wrote:Tamam, onu beklemiyoruz öyleyse![]()
Ayrıca bu da şu anda DM'nin aldığı zevki özetleyen bir olay olmuşdwaxer wrote:.
Bir de ötedeki ağaçların arasından bir kurtadam çıktı.
.Hani "
" smileyini koysan diycem ki DM'dir. Ama bu, çok ağır oldu
Bütün o canavarlar ortaya çıkınca (ve oldukça tehlikeliler) bir de üstüne üstlük kurtadam eklenince öyle bir şaka yapasım geldi alın bakalım dercesine
.
Ahah
Ben de artık unuttun oynu diye düşünmeye başlamıştım.
Ya da nasıl olsa öldüler diyerek bıraktığını
Ya da nasıl olsa öldüler diyerek bıraktığını
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Yok ya, salı günü yaptım tur hesaplarını, attım sanıyorum, unutmuşum demek ki. (ya da biri sildi günaa boynunaEdmond wrote:AhahBen de artık unuttun oynu diye düşünmeye başlamıştım.
Ya da nasıl olsa öldüler diyerek bıraktığını![]()
.