BilimKurgu
Anaaa çok güzel devam edin devam edin.. Gayet güzel gidiyor eveet şu anda frpworld ikinci atışması yaşanıyor durum kıyasıya bakalım Paladeeyn ne cevap vercek.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Nasıl bir kıyasıyalık bu ya. Adamlar peşpeşe saydırmışlar. Yalnız iyi ki konuyu az seçmişsiniz, biz atışmamızda aynı anda üç konuda üstünlük kazanmaya çalışıyorduk telef ediciydi. Aynı anda tek şiirde üç atışma yapıyormuş gibi hissediyordum kendimi. Çok kıvamında ve tatlı olmuş.
E hadi durmayın! Bekliyoruz.
E hadi durmayın! Bekliyoruz.
Taşlar unutana dek...
O zaman izninle Paladeeyni biraz coşturayım.. Hadi Paladeeyn buna mı cevap veremiyceksin yaa sen nelere cevap vermişsin.. Hadi yaa sen cevabı yazarsın çok güzel yaa hadii.
Yav bu arada arkadaşlar atışma gerçekten çok güzel bir ozan atışması ancak bu kadar olur.. Bence en az bizimki kadar güzel bi atışma bu.. Hatta agoraya dahi taşınabilirmiş.
Yav bu arada arkadaşlar atışma gerçekten çok güzel bir ozan atışması ancak bu kadar olur.. Bence en az bizimki kadar güzel bi atışma bu.. Hatta agoraya dahi taşınabilirmiş.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
O zaman izninle Paladeeyni biraz coşturayım..
Asıl ben coşuyorum.Sıradaki şiirim süper olacak bu sözlerden sonra.Yav bu arada arkadaşlar atışma gerçekten çok güzel bir ozan atışması ancak bu kadar olur.. Bence en az bizimki kadar güzel bi atışma bu.. Hatta agoraya dahi taşınabilirmiş.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Kimin gaza geldiği önemli değil, az gaz olmasın da fazlasından zarar gelmez.
Yalnız paldyneey majenta'yı bu kadar konuşturuyor ya ben ona şaşıyorum. Ne olacak çak mısraları kafasına gözüne revire gidecekse biz götürürüz di mi ama?
Sevenleri sensiz bırakma paldyneey! Seni bekliyoruz.
Yalnız paldyneey majenta'yı bu kadar konuşturuyor ya ben ona şaşıyorum. Ne olacak çak mısraları kafasına gözüne revire gidecekse biz götürürüz di mi ama?
Sevenleri sensiz bırakma paldyneey! Seni bekliyoruz.
Taşlar unutana dek...
[quote] Yalnız paldyneey majenta'yı bu kadar konuşturuyor ya ben ona şaşıyorum. Ne olacak çak mısraları kafasına gözüne revire gidecekse biz götürürüz di mi ama?
[/quote]
Yok ne kadar uğraşsanız da paldyneey bunları yapamaz.
Hezimete uğradı ya görünmüyor ortalarda
Gelse de devam etsek...
[/quote]
Yok ne kadar uğraşsanız da paldyneey bunları yapamaz.
Hezimete uğradı ya görünmüyor ortalarda
Gelse de devam etsek...
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
Olsun biz uğraşırız zaten yakında gaza gelip ben atışmaya katılacağım üçüncü taraf niyetine.
Bir paldyneey'e bir sana laf atıcam artık hanginiz cevap verirse. paldyneey bence bu başlığı görmüyor ondan yoksa senden mi kaçacak benim aslan şövalyem. Hadi koçum hadi be konuşturma şunu. 
Taşlar unutana dek...
[quote]
önce dili düzgün kullan
sonra gel bana harlan
yazdıklarımı anlamazsan
ders veririm o zaman
yazdığın bişeye benzsese
duygularını hiç etmese
o zaman belki değer dinlemeye
şimdilik atılır anca çöpe
ustam sensen
ve yukarıdan geliyorsan
aşağısıdır gideceğin
bunu bilmelisin
[/quote]
majenta tepemi attırma
kemiklerini kırdırma
şimdi hemen havalanma
iki şiir yazdın diye kendini adam sanma
etraf benden yana değil
haklıdan yana
sözlerin atışmaya yakışır değil
biraz dikkat lafına
ben türkçeyi güzelde konuşurum
sen kıskanırsın diye bozdum
sen ne anlarsın iyilikten
adam gibi dinlemekten
kusura bakmayın hayranlarım
biz yazarız nacizane
aman üçünü gelmesin
biz iyi gidiyoz böyle
önce dili düzgün kullan
sonra gel bana harlan
yazdıklarımı anlamazsan
ders veririm o zaman
yazdığın bişeye benzsese
duygularını hiç etmese
o zaman belki değer dinlemeye
şimdilik atılır anca çöpe
ustam sensen
ve yukarıdan geliyorsan
aşağısıdır gideceğin
bunu bilmelisin
[/quote]
majenta tepemi attırma
kemiklerini kırdırma
şimdi hemen havalanma
iki şiir yazdın diye kendini adam sanma
etraf benden yana değil
haklıdan yana
sözlerin atışmaya yakışır değil
biraz dikkat lafına
ben türkçeyi güzelde konuşurum
sen kıskanırsın diye bozdum
sen ne anlarsın iyilikten
adam gibi dinlemekten
kusura bakmayın hayranlarım
biz yazarız nacizane
aman üçünü gelmesin
biz iyi gidiyoz böyle
Ã?LÃ?M HEPİMİZİN YOLUNUN SONUDUR,EN IYISI ONDAN YANA OLMAK
*MAEGLİN QUEDRETH
*MAEGLİN QUEDRETH
hep dedim senden olmaz ozan
artık budur gerçekten belirlenen
söylediğin şeylerden
ve yapmaya çalıştığın haraketlerden
kalemine güvenmeyip
güce sarılıp
öyle mi ozan olacaksın ayıp
olamazsın zaten de konuşma anlamayıp
dediklerim şakaydı
ama senin kafan basmadı
kızdırmak içindi atışmayı
galiba işe yaradı
artık ne zaman gelirsin karşıma
dersini almaya
belki bir gün belki bir yıl sonra
ben burda olacağım boğulacaksın cevaba
bence isteyen gelsin
atışma daha da zevklensin
ama çok iyi yazarsın palisdan
bilmem nasıl cevap veririm o zaman
artık budur gerçekten belirlenen
söylediğin şeylerden
ve yapmaya çalıştığın haraketlerden
kalemine güvenmeyip
güce sarılıp
öyle mi ozan olacaksın ayıp
olamazsın zaten de konuşma anlamayıp
dediklerim şakaydı
ama senin kafan basmadı
kızdırmak içindi atışmayı
galiba işe yaradı
artık ne zaman gelirsin karşıma
dersini almaya
belki bir gün belki bir yıl sonra
ben burda olacağım boğulacaksın cevaba
bence isteyen gelsin
atışma daha da zevklensin
ama çok iyi yazarsın palisdan
bilmem nasıl cevap veririm o zaman
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
atışma istedin yapdık
biz senden kaçmadık
sıkıştı biyerin çağırdın başkalarını
ozaman firble benden al sen palisdanı
usta firble dinle beni
biz yeneriz bu iksini
sen yeterki katıl bana
majenta gelsin bize palisdanla
tamam dediysen maejenta
belirt bana bi uyakla
madem eğlence istiyosun
şimdi çifte zevkli olsun
zaten maji katılsın palisdana
baksana korkuyomuş ondan majenta
bari ondan yana ol palisdan
yavrum altına kaçırır sonra
hadi bakalım başlayalım
iki atıma yapalım
ben zevk için yapıyom bu işi
amacım eğlendirmek izleyenleri
maji bilmem seninkini
biz senden kaçmadık
sıkıştı biyerin çağırdın başkalarını
ozaman firble benden al sen palisdanı
usta firble dinle beni
biz yeneriz bu iksini
sen yeterki katıl bana
majenta gelsin bize palisdanla
tamam dediysen maejenta
belirt bana bi uyakla
madem eğlence istiyosun
şimdi çifte zevkli olsun
zaten maji katılsın palisdana
baksana korkuyomuş ondan majenta
bari ondan yana ol palisdan
yavrum altına kaçırır sonra
hadi bakalım başlayalım
iki atıma yapalım
ben zevk için yapıyom bu işi
amacım eğlendirmek izleyenleri
maji bilmem seninkini
Ã?LÃ?M HEPİMİZİN YOLUNUN SONUDUR,EN IYISI ONDAN YANA OLMAK
*MAEGLİN QUEDRETH
*MAEGLİN QUEDRETH
o zaman git altına bez bağla
çünkü başlıyor gerçek atışma
alacağım ayağımın altına
o zamana kadar biraz daha saçmala
asıl korkan sensin
bense sadece tedirgin
dedim fazla gelir bana palisdan
ama dedin firble gel yanıma korkundan
ben yeterim sana
bırak ortaklığı bir yana
kaçacaksın di mi firble'ye sıkışınca
işte olamazsın bu kadardan fazla
eğlence ne zaman olacak ben sana gösteriririm
ama sen ağlıyor olacaksın bunu belirtirim
çünkü mısralarımla yeteneksizliğini göstereceğim
o zaman gidersin firbleye ders istersin ben bilemem
benim amacımı mı sordun mısralarında
anlatayım o zaman da daha fazla korkma
niyetim seni dumur etmek değildi ama
kalmadı çareler dumur olacaksın fazla
hadi bekliyorum diğer şiirini
hazır olacağım karşında vereceğim dersini
yaşlarını silmeye isteyeceksin mendilimi
centilmenlikte öğreteceğim sana bir ozan gibi
çünkü başlıyor gerçek atışma
alacağım ayağımın altına
o zamana kadar biraz daha saçmala
asıl korkan sensin
bense sadece tedirgin
dedim fazla gelir bana palisdan
ama dedin firble gel yanıma korkundan
ben yeterim sana
bırak ortaklığı bir yana
kaçacaksın di mi firble'ye sıkışınca
işte olamazsın bu kadardan fazla
eğlence ne zaman olacak ben sana gösteriririm
ama sen ağlıyor olacaksın bunu belirtirim
çünkü mısralarımla yeteneksizliğini göstereceğim
o zaman gidersin firbleye ders istersin ben bilemem
benim amacımı mı sordun mısralarında
anlatayım o zaman da daha fazla korkma
niyetim seni dumur etmek değildi ama
kalmadı çareler dumur olacaksın fazla
hadi bekliyorum diğer şiirini
hazır olacağım karşında vereceğim dersini
yaşlarını silmeye isteyeceksin mendilimi
centilmenlikte öğreteceğim sana bir ozan gibi
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.
