drizzt buraya gelse ne olur?

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

Post by Asasin »

GNOMONİTÃ?R olurdu herhalde.

Drizzt'e gelince geldiğine pişman olup Loth'la sevişmeye (hatta evlenmeye) bile razı olurdu bence :D
<div>hay aksi şeytan...</div><br />
rilley
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 67
Joined: Mon Dec 19, 2005 10:00 am

Post by rilley »

Yanına birkaç tane daha eleman alır dağa çıkar ve gerilla olurdu tabi kılıçla felan değil böle keleş felan bende yanında olurdum valla asilik değilmi her yerde her zamanda mevcut :wink:
Sturm_Ardeth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 562
Joined: Wed May 04, 2005 10:00 am
Location: Yanlızlıktan..
Contact:

Post by Sturm_Ardeth »

wala bana kalırsa bu zamana gelse olabilceği tek şey pilavla fln iyi giden " CACIK " olur ancak :lol:

Konuyu biraz açıp kimin gelmesini isterdik olursa eğer 2 kişi " STURM - LEGOLAS "
" Let My Heart Go "
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

Drizzt alırdı palalarını geçerdi dönerin başına."Do'urden Döner,yer altının delikanlı mekanı,kılıcın ve lezzetin ustası".Gerek çalışkanlığı gerek türk miletinin zencilere olan sempatisi yüzünden İki yıl içinde voliyi vurur,marka haline gelirdi.
Post Reply