en iyi thief kiti

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
Ereshin
Başbüyücü
Posts: 171
Joined: Wed Aug 04, 2004 10:00 am
Location: 35,5 KARŞIYAKA, İstanbul

Post by Ereshin »

Ehem ben Assasin severim şahsen..
I break the silence now because I want the facts known. If I am to be judged let me be judged by the truth.
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

bence de ersin.ah pardon ereshin.
assasin tek kelimeyle süper.2. edt dede 3. edt de de (prestige class).
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Swashbuckler eğleceli bir kit bence :)
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Asasin tabiikide.poisonlar ileriki seviyelerde çok kötü geçiriyo herife...
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Post by Slach »

Assain kesinlikle. Düşük seviyelerde bile etkili ama kötü yanı yönelim olarak sadece kötü olabiliyorsun. :)
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Assasin bence sadece güçleniyor. Adam öldürme güçleri cinsinden özellikler alıyor. Ancak ben hep hırsızları her türlü durumdan kurtulması için bir yolu olan insanlar olarak görmek isterim. Bu bakımdan bana shadow dancerlar daha çekici geliyor.

Tiefler hakkında fazla bilgim olmadığından bana hareket dolu bir macerada her türlü zor durumdan kurtulabilecek bir hırsız prestiji söyleyebilirmiziniz. Shadow tieflerden bu konuda daha başarılı olanlar. Arcane trickster hariç tabe bence o saçma sapan bir prestij.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

bunun için shadow dancer bence en iyisi ve daha iyisi yaratılana kadar öle kalıcak :twisted:
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

biriniz shadow dancer ın özelliklerini fln atabilirmi? merakım uyandı
şu ana kadar hep assasin oynuyodum sıkılmaya baladım artık :D
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Post by Slach »

Shadow dancer arıyorsam buradam bakmanı tavsiye ederim

http://www.d20srd.org/srd/prestigeClass ... dancer.htm

Gerçekten iyi bir sınıf ama sürekli saklanmak bana göre değil :P
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

maniak bna atmışt ama saol yinede adam tam bna göre söylemeden edemedim
Post Reply