en iyi thief kiti
bence de ersin.ah pardon ereshin.
assasin tek kelimeyle süper.2. edt dede 3. edt de de (prestige class).
assasin tek kelimeyle süper.2. edt dede 3. edt de de (prestige class).
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Assasin bence sadece güçleniyor. Adam öldürme güçleri cinsinden özellikler alıyor. Ancak ben hep hırsızları her türlü durumdan kurtulması için bir yolu olan insanlar olarak görmek isterim. Bu bakımdan bana shadow dancerlar daha çekici geliyor.
Tiefler hakkında fazla bilgim olmadığından bana hareket dolu bir macerada her türlü zor durumdan kurtulabilecek bir hırsız prestiji söyleyebilirmiziniz. Shadow tieflerden bu konuda daha başarılı olanlar. Arcane trickster hariç tabe bence o saçma sapan bir prestij.
Tiefler hakkında fazla bilgim olmadığından bana hareket dolu bir macerada her türlü zor durumdan kurtulabilecek bir hırsız prestiji söyleyebilirmiziniz. Shadow tieflerden bu konuda daha başarılı olanlar. Arcane trickster hariç tabe bence o saçma sapan bir prestij.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
Chade_Fallstar
- Kullanıcı

- Posts: 133
- Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am
Shadow dancer arıyorsam buradam bakmanı tavsiye ederim
http://www.d20srd.org/srd/prestigeClass ... dancer.htm
Gerçekten iyi bir sınıf ama sürekli saklanmak bana göre değil
http://www.d20srd.org/srd/prestigeClass ... dancer.htm
Gerçekten iyi bir sınıf ama sürekli saklanmak bana göre değil
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
-
Chade_Fallstar
- Kullanıcı

- Posts: 133
- Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am