Titreşimli vibratorler A2000 aldınız mı?
bu adamla işbirliği yapmanızın çıkarlarınıza uygun olmadığını düşünüyorum çünkü adam 10 towns takileri yok etmek istiyor ve ıoranın nerdeyse yarısı lonca üyesi , kötü kişiler. lütfen anlaşırken coraxın 10 towns a saldırma nedenini göz önünde bulundurun. bu bilge maska lichten bir öneridir. eminim en doğru kararı bilge mask verecektir fakat lonca nın ve bizim çıkarlarımızı gözetmesini bekliyorum.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Haklısın lich Coraxla lonca arasındaki çekişme hala hafızamda taze ancak öfke duygusu zayıflıktır değil mi??? Bizi hiç bir şekilde hiçbir zaman dikkate almamış. En büyük savaşlarında bile bize danışma ihtiyacı bile hissetmemiştir... Sen söyle hükümlü seni bir defa huzuruna kabul etti mi??? Onlara bir borcumuz yok yeminer ve loncanın çıkarı neyi gerektiriyorsa öyle hareket edeceğiz... Ve bize önerilen hiçbir anlaşmayı değerlendirmeden reddetmemeliyiz... Bu anlaşmayı da değerlendireceğiz... şimdilik tek yapacağımız bu.. Sözlerinle loncaya ve bana sadakatini bir defa daha kanıtladın Yeminer... Ve taktirimi kazandım seni bundan sonra daha dikkatle izleyeceğim...
Hiç bir ışık aynaya baktığınızda gördüğünüz karanlığı yok edemez.
lonca şimdiye kadar benim yanımda idi ve bana destek oldu. eminim bundan loncanın efendisinin de haberi vardır. bu konuda maskın doğru bir karar vereceğini de biliyorum. maksat tarafımız belli olsun ve bu yazıyı okuyan başka arkadaşlar corax ile lonca arasında bir anlaşma falan olduğunu sanmasın diye idi. takdirinizi kazanmak benim için değerli bir şeydir ve buna mutlu oldum mask. çıkarlarım bunu gerektiriyordu ve yaptım..
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
MASK yapacağı her anlaşmayı sana mı söylüyor lich? Senin bu konuda hiç bir bilgin olamaz. şimdiye kadar bu konuda yazmış olduklarının yaşanmamış olduğunu varsayıyorum... Takdir edersinki senin gibi varlıkların izlemesini engelleyecek korumalarımız vardır bu kadar büyük bir işe kalkışıyorsak. şu noktada senin herheangi bir şekilde roleplay olarak fikrini belirtmen mümkün değil...yeminer wrote:bu adamla işbirliği yapmanızın çıkarlarınıza uygun olmadığını düşünüyorum çünkü adam 10 towns takileri yok etmek istiyor ve ıoranın nerdeyse yarısı lonca üyesi , kötü kişiler. lütfen anlaşırken coraxın 10 towns a saldırma nedenini göz önünde bulundurun. bu bilge maska lichten bir öneridir. eminim en doğru kararı bilge mask verecektir fakat lonca nın ve bizim çıkarlarımızı gözetmesini bekliyorum.
Saygılar...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
ben senin gibi varlıkların tanrılarını izleyecek kudrete sahibim. rank diyeceksen toprak sahibi olmak bir anlam ifade etmez . unvan sa hiçbirşey ifade etmez. oyüzden kendini o kadar güvende hissetme. kendini çok yüksek varlık olarak görüyorsan yukarılara bak derim o zaman ne kadar küçük olduğunu göreceksin.
corax, amacının bilinmediğini sanıyorsan tamamen körsün demektir. bunu anlamak için değerli büyü gücümün ufacık bir kısmını bile kullanmam. hainler sağolsun ve onları asla fark edemeyen kör efendileri
bu konuşmalar oldu hatta sonuçları başka şeylere sebep oldu. diyarları geriden takip ediyorsun(raist
)
corax, amacının bilinmediğini sanıyorsan tamamen körsün demektir. bunu anlamak için değerli büyü gücümün ufacık bir kısmını bile kullanmam. hainler sağolsun ve onları asla fark edemeyen kör efendileri
bu konuşmalar oldu hatta sonuçları başka şeylere sebep oldu. diyarları geriden takip ediyorsun(raist
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Daha Corax'ın gucunu tamamıyle bılmeden neden bole kelımeler kullanıyorsunkı. Benim Corax'ı korudugumu kesınlıkle sanma benım burda olma nedenım tek bir seydir. Lonca'nın cıkarları ıcın buradayım ve elımden geleni ardıma koymayacagım.
Saygılarımla Tyriel Kaelthas...
Saygılarımla Tyriel Kaelthas...
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
Evet şimdilik sadece şartları öğrenecek ve değerlendireceğim... Gerekirse anlaşma da olabilir şartlar uygunsa.... Sonuçta dediğim gibi bizim hiç kimseye vefa borcumuz yok o nedenle eğer uygun bir anlaşma uygun şartlarda önerilirse yapılabilir... Coraxın şartlarını rahibimden öğrenmeyi merakla bekliyorum...
Hiç bir ışık aynaya baktığınızda gördüğünüz karanlığı yok edemez.
coraxın gücünü niye önemsiyim ki ona bu gücü verenleri bildikten sonra??? o yüzden bu yazıyı önemsemiyorum ve loncanın kararına gelince tabiki çıkarlarına uygun olnını seçecektir mask. bende aksini söylemedim ve beklememde ben sadece bir hatırlatmada bulundum(bu hatırlatma loncaüyelerine idi.)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
