Hala Pokemon oynayan var mı??

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

mewtwo da bir tek kayda değer barrier vardı yanlış hatırlamıyorsam. venusara rakip olabileceğini sanmıyorum ama yakalamadım bilmiyorum.

birde birşey sorayım:

kadabramı level 60 yaptım hala alakazam olmuyor. gerry de level 37 alakazam vardı. benimki dönüşmüyor bir türlü. bir yardım :)
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

yok saten ben dış görünüş olarak söledim yani..
venasaur diil balbasaur u seviom ben venasaur kurbaaya benzio :D
ama güç olarak tabiiki mewtwo...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

trulias wrote:mewtwo da bir tek kayda değer barrier vardı yanlış hatırlamıyorsam. venusara rakip olabileceğini sanmıyorum ama yakalamadım bilmiyorum.
Barrier? Venasaur? Amanin...
Seni hemen Mewtwo tanıtım vidyosuna alıyorum :D
http://www.youtube.com/watch?v=t5vkwuFY9FM
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

trulias wrote:birde birşey sorayım:

kadabramı level 60 yaptım hala alakazam olmuyor. gerry de level 37 alakazam vardı. benimki dönüşmüyor bir türlü. bir yardım :)
Sadece başka birinden pokemon takası yoluyla aldığın kadabralar alakazam olur. Biryerlerde küçük bi kız cubone ile kadabra takas ediyordu sanırım. Ondan aldığın kadabrayı geliştirirsen alakazam olur.
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

oldukça etkileyici bir videoydu :D ama çizgifilm ne derse desin venusaur'ın üstün savaş yeteneklerine karşı mevtwo rakip olamaz :schemes:

bu arada kadabrayla ilgili bilgi için çok teşekkürler. lv.60 kadabrayı atmayı düşünmeye başlamıştım. bir çizgifilmde ona çekilirdi artık kadabranın intikamı diye :D

birde bildiğim kadarıyla gameboy adventec emülatörüyle internet üzerindende oyun oynanabiliniyordu . bilgisi olan varmı?
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

oldukça etkileyici bir videoydu ama çizgifilm ne derse desin venusaur'ın üstün savaş yeteneklerine karşı mevtwo rakip olamaz
Delirttin beni trulias. İnadına venasaur mu güçlü mewtwo mu diye anket açacak noktaya geldim :D

Koskoca legend pokemon venasaurla karşılaştırılır mı ya ağlıycam şimdi :cry:

Ehem, neyse. Gameboy emülatörü ile internet üzerinden ancak hamachi gibi programlar ile oynanabilir sanırım. Hamachi dediğimiz program birkaç bilgisayarı LAN ile bağlanmışlar gibi gösterir ve bu sayede bu bilgisayarların kullanıcıları birbirleriyle LAN üzerinden oynanan oyunları oynayabilir. Bunun için bağlanacak her bilgisayarda hamachinin yüklü olması gerekir. Pokemon için hiç denemedim. O yüzden kesin olur diyemiyorum.
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

hım... teşekkür ederim...

bu arada illede venasaur yinede venasaur :D
Post Reply