kadabramı level 60 yaptım hala alakazam olmuyor. gerry de level 37 alakazam vardı. benimki dönüşmüyor bir türlü. bir yardım
Sadece başka birinden pokemon takası yoluyla aldığın kadabralar alakazam olur. Biryerlerde küçük bi kız cubone ile kadabra takas ediyordu sanırım. Ondan aldığın kadabrayı geliştirirsen alakazam olur.
oldukça etkileyici bir videoydu ama çizgifilm ne derse desin venusaur'ın üstün savaş yeteneklerine karşı mevtwo rakip olamaz :schemes:
bu arada kadabrayla ilgili bilgi için çok teşekkürler. lv.60 kadabrayı atmayı düşünmeye başlamıştım. bir çizgifilmde ona çekilirdi artık kadabranın intikamı diye
birde bildiğim kadarıyla gameboy adventec emülatörüyle internet üzerindende oyun oynanabiliniyordu . bilgisi olan varmı?
oldukça etkileyici bir videoydu ama çizgifilm ne derse desin venusaur'ın üstün savaş yeteneklerine karşı mevtwo rakip olamaz
Delirttin beni trulias. İnadına venasaur mu güçlü mewtwo mu diye anket açacak noktaya geldim
Koskoca legend pokemon venasaurla karşılaştırılır mı ya ağlıycam şimdi
Ehem, neyse. Gameboy emülatörü ile internet üzerinden ancak hamachi gibi programlar ile oynanabilir sanırım. Hamachi dediğimiz program birkaç bilgisayarı LAN ile bağlanmışlar gibi gösterir ve bu sayede bu bilgisayarların kullanıcıları birbirleriyle LAN üzerinden oynanan oyunları oynayabilir. Bunun için bağlanacak her bilgisayarda hamachinin yüklü olması gerekir. Pokemon için hiç denemedim. O yüzden kesin olur diyemiyorum.