lotr hakkında!
-
flintfireforge
- Kullanıcı

- Posts: 248
- Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
- Contact:
Arkadaşlar film konusunda söylemek istediğim bir kaç şey var:
Birincisi: Raistlin, Gandalf'a sakalı hakkında bir şey söyleyemeyecek
Adam tıraş olurken sakalını bayaaaaa kesmiş.
İkincisi: şaşı güzelim gözlerini yaptırmış sanırım.
Üçüncüsü: Gandalf harika büyüler yaptı. Ne büyüydü onlar ben anlayamadım doğrusu.
Dördüncüsü: Elflerimiz gün geçtikçe kilo alıyorlar ve buna "dur" demek lazım.
Beşinci ise ben mi yanlış hatırlıyorum bilmiyorum ama taçı Frodo vermiyor muydu? Kitabı bir daha okumam gerekecekti. Tabi Arvenle ilgili kısımları iyice okumam gerekiyor. Gerçi Aragorn'un hatunun elini tutması için 1500 sayfa okumuştum ya neyse. Ama adamlar olayı aşmışlar zaten...
Aslında filmi bir aksiyon filmi olarak izlersek bayaaaa güzeldi. Film hakkında söyleyeceğim son şey ise kamera kullanımı harikaydı. Bence film de en güzel olan kısım da buydu.
Filmden sonra biz de arkadaşlarla oturup konuştuk film hakkında. Yine de güzeldi Yüzüklerin Efendisi...
Birincisi: Raistlin, Gandalf'a sakalı hakkında bir şey söyleyemeyecek
Adam tıraş olurken sakalını bayaaaaa kesmiş.
İkincisi: şaşı güzelim gözlerini yaptırmış sanırım.
Üçüncüsü: Gandalf harika büyüler yaptı. Ne büyüydü onlar ben anlayamadım doğrusu.
Dördüncüsü: Elflerimiz gün geçtikçe kilo alıyorlar ve buna "dur" demek lazım.
Beşinci ise ben mi yanlış hatırlıyorum bilmiyorum ama taçı Frodo vermiyor muydu? Kitabı bir daha okumam gerekecekti. Tabi Arvenle ilgili kısımları iyice okumam gerekiyor. Gerçi Aragorn'un hatunun elini tutması için 1500 sayfa okumuştum ya neyse. Ama adamlar olayı aşmışlar zaten...
Aslında filmi bir aksiyon filmi olarak izlersek bayaaaa güzeldi. Film hakkında söyleyeceğim son şey ise kamera kullanımı harikaydı. Bence film de en güzel olan kısım da buydu.
Filmden sonra biz de arkadaşlarla oturup konuştuk film hakkında. Yine de güzeldi Yüzüklerin Efendisi...
-
Ghost_OF_A_Rose
- Site Yazarı

- Posts: 338
- Joined: Wed Oct 08, 2003 10:00 am
kesinlikle büyü yapmıyor adam. en güçlü büyücülerden ama şehirler yıkılacak asayı gezdiriyorum bari işe yarasın demiyor....nedenini hala kavrayamadım....
aslına bakarsan Quel-Shin ...legolas müthiş bir karakter yakışıklılığını geçt.im... ben kitapta da deli gibi severdim onu çünkü çok tutarlı , kaliteli ve duygusal bir karaktere sahip. bunun yanında elf prensi olarak dünyanın en yetnekli okçularından biri olduğunu da kabul etmek gerek yanlışmıyım.
yine de herşeye rağmen benim asıl karakterim Legolas olamadı hiç bir zaman. ikinci adamımdı o başta Faramirdi beni kendine çeken. güçlü, iradeli ve cesur daha ne isteyebilirim ki?:)))
aslına bakarsan Quel-Shin ...legolas müthiş bir karakter yakışıklılığını geçt.im... ben kitapta da deli gibi severdim onu çünkü çok tutarlı , kaliteli ve duygusal bir karaktere sahip. bunun yanında elf prensi olarak dünyanın en yetnekli okçularından biri olduğunu da kabul etmek gerek yanlışmıyım.
yine de herşeye rağmen benim asıl karakterim Legolas olamadı hiç bir zaman. ikinci adamımdı o başta Faramirdi beni kendine çeken. güçlü, iradeli ve cesur daha ne isteyebilirim ki?:)))
Yaşam; ölümle onur arasında gidip gelen ince bir çizgiden ibaret..."Toprakla birim" kabul ediyorum bu sözü...
zaten en büyük problem filmin kitaba bağlı kalınmadan,değiştirilerek çekilmesiydi.ama yinede ben filmden çok büyük keyif aldım.en azından sinemadan çıkınca bu filmi en az bir defa daha izlemek istemem gerektiğini düşünüyorum.sanırım çogu insanda böyle düşünüyordur.ve büyük savaşçı gandalfta benim hoşuma gitti:)varmı ulu bilge gibi savaşabilecek biri:)
Apışıp kaldım valla tavuk dötü kadar sakalı kalmış adamın karizma yerle birflintfireforge wrote:Birincisi: Raistlin, Gandalf'a sakalı hakkında bir şey söyleyemeyecekAdam tıraş olurken sakalını bayaaaaa kesmiş.
Evet evet dancing lights attı adam zavallı nazgüller de tırstı kaçtılar yazık tü tü tüflintfireforge wrote:Üçüncüsü: Gandalf harika büyüler yaptı. Ne büyüydü onlar ben anlayamadım doğrusu.
Yakında constituion modifierı da kaybetmez bunlar. Middle Earthdeki cücelerden yalnızca Gimli hayatta kalınca elflere metamorfozla cüce yapacaklarmış bu onun alametleriflintfireforge wrote:Dördüncüsü: Elflerimiz gün geçtikçe kilo alıyorlar ve buna "dur" demek lazım.
Sorma Aragorn dilini dışarı çıkarıp taaruza kalktığında biz şok içinde izlerken bütün salon hurra oley en büyük sensin benim için de öp tezahuratları eşliğinde ayağa fırlayıp alkışlarken neredeyse Aragorn'un değil de sinemadakilerin liv tyler'ı öptüğünü zannettik.flintfireforge wrote:Tabi Arvenle ilgili kısımları iyice okumam gerekiyor. Gerçi Aragorn'un hatunun elini tutması için 1500 sayfa okumuştum ya neyse. Ama adamlar olayı aşmışlar zaten...
Çok çok iyi bir saptama. O trebuchet'lerin taşlarının etrafında döndürmüyorlar mı kamerayı tanrım cidden bitirmişler teknoloji daha ne kadar ileri gider korkmaya başladım. Adamlar yakında taşı gözümüze filan sokacaklar daha gerçekçi ve heyecanlı olsun diyeflintfireforge wrote:Film hakkında söyleyeceğim son şey ise kamera kullanımı harikaydı. Bence film de en güzel olan kısım da buydu.
Bu kadar kaliteli başka kaç yapım gelir aksesuardır, makyajdır, bilgisayardır vs.dir (en azından fantastik kurgu türünde) bilemiyorum.
Cidden bir filme (ya da 3 filmin ortalamasına) bu kadar para harcayan bir prodüksiyon şirketi aklını kaçırmış olmalı. Ne diyeyim Allah razı olsun
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
Hadi Arwen tamam da ben kendimde bir
eowyn ya da galadriel hastalığı saptayamadım ne yazıkki. Bence daha güzel oyuncular olabilirdi (Yani 3 taneler ya gökten 3 elma düştü misali)
Legolas saçları fönlü 500 dexterity'li bir displacing beast olmuş bence filmde (Bakınızı 15 katlı fillerin üzerinde nasıl da hoplayıp zıplıyor sarı sinek misali)
Aragorn gayet kral da olsam kirli sakalım arkadaş modunda. Ölkeyi de öyle mi yönetecek merakla bekliyoruz. Adam ölürken bile sakalları kirli sakal yapar herhalde karizma öleyim filan der.
Gandalf'a laf yok. Adam büyü gücünü harcamaya GEREK DUYMUYOR. Yani büyü yapsa ohoooooooo
savaş çoktan bitmişti yüzüğü de dağın içine teleport etmişti ya da Kartallara atlayıp ya da bir keleBAK'a bağlayıp dağın lavlarında yakmıştı.
Ama HAYYYIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRR
Adam güçlerini harcamıyor. Maksat heyecan olsun!!!!!
şöyle bir iki kılıcımı sallayayım da antreman yapayım diyor gandalf büyü harcamaya lüzum yokki... Baktı ki bütün insanlık dünya üzerinden silindi o vakit işe büyülü bir el atmaya karar vermeyi düşünmeye başlama ihtimalini kafasından geçirmeye başlardı herhalde...
eowyn ya da galadriel hastalığı saptayamadım ne yazıkki. Bence daha güzel oyuncular olabilirdi (Yani 3 taneler ya gökten 3 elma düştü misali)
Legolas saçları fönlü 500 dexterity'li bir displacing beast olmuş bence filmde (Bakınızı 15 katlı fillerin üzerinde nasıl da hoplayıp zıplıyor sarı sinek misali)
Aragorn gayet kral da olsam kirli sakalım arkadaş modunda. Ölkeyi de öyle mi yönetecek merakla bekliyoruz. Adam ölürken bile sakalları kirli sakal yapar herhalde karizma öleyim filan der.
Gandalf'a laf yok. Adam büyü gücünü harcamaya GEREK DUYMUYOR. Yani büyü yapsa ohoooooooo
savaş çoktan bitmişti yüzüğü de dağın içine teleport etmişti ya da Kartallara atlayıp ya da bir keleBAK'a bağlayıp dağın lavlarında yakmıştı.
Ama HAYYYIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRR
Adam güçlerini harcamıyor. Maksat heyecan olsun!!!!!
şöyle bir iki kılıcımı sallayayım da antreman yapayım diyor gandalf büyü harcamaya lüzum yokki... Baktı ki bütün insanlık dünya üzerinden silindi o vakit işe büyülü bir el atmaya karar vermeyi düşünmeye başlama ihtimalini kafasından geçirmeye başlardı herhalde...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
ya bi dakka ben daha son filmi seretmedim ama konusmadan edemicem!!!!
gandalf üç bes büyü yapip olayi halletseydi bu savasta tüm halklar katlolabilirdi. kitap da zaten bu mantigin uzerine frodo'yu yola çikarttiriyor...
gandalf üç bes büyü yapip olayi halletseydi bu savasta tüm halklar katlolabilirdi. kitap da zaten bu mantigin uzerine frodo'yu yola çikarttiriyor...
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
bi sey daha var.
gandalf büyücü diil ki büyü yapsin.
o bir cesit yari tanri ve tanrilarin isine karismak istemiyor diyebiliriz...
bunun otesinde buyu yapabildini sanmiyorum o sadece kendi yaradilisindan gelen ve elbette kullandigi ates yuzugunden gelen bazi gucleri kullaniyor.
carathras daki ates olayi 3 elf yüzüklerinden biri sayesinde yapilmistir. dikkatinizi cekerim
gandalf büyücü diil ki büyü yapsin.
o bir cesit yari tanri ve tanrilarin isine karismak istemiyor diyebiliriz...
bunun otesinde buyu yapabildini sanmiyorum o sadece kendi yaradilisindan gelen ve elbette kullandigi ates yuzugunden gelen bazi gucleri kullaniyor.
carathras daki ates olayi 3 elf yüzüklerinden biri sayesinde yapilmistir. dikkatinizi cekerim
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
orta dünya'ya ak gandalf olarak döndüğünde bedenine silah işlemiyordu ve kudreti de bayaa artmıştı(altıkırkbeş yayın evi'nin hobbit kitabından.sözlükte yazanlar.)savaşmasını pek yadırgamayın.
squava da doğru söylüyor.kendisi maiar'ın en bilgesi olur.bi de glamdring var.süper bir elf kılıcıdır kendileri(ne varsa elflerde var yine be)
squava da doğru söylüyor.kendisi maiar'ın en bilgesi olur.bi de glamdring var.süper bir elf kılıcıdır kendileri(ne varsa elflerde var yine be)
zaten adama büyücüden başka her şeyi diyolar
arif, hacı (mithrandir = gri hacı) gibi . . .
yine de kitabın yazıldığı tarihleri düşünürsek, tolkienin gandalfa fazla bir büyü yaptıramaması doğaldır, zaten tolkien yazınında dikkat ederseniz büyü pek fazla yer tutmaz, hatta elfler büyüye doğal bir hadise olarak bakarlar
arif, hacı (mithrandir = gri hacı) gibi . . .
yine de kitabın yazıldığı tarihleri düşünürsek, tolkienin gandalfa fazla bir büyü yaptıramaması doğaldır, zaten tolkien yazınında dikkat ederseniz büyü pek fazla yer tutmaz, hatta elfler büyüye doğal bir hadise olarak bakarlar
ve hatta elfler büyünün ne oldugunu bile bilmezler
bu daha da ilginctir...
bu daha da ilginctir...
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki