Aynen. Beklettiğim için kusura bakmayın.WizardOfQuarks wrote:Sonunda yolladım RP'mi. Bir hafta önce yarın yazarım demişim ama bugüne kısmetmiş.
Vampire: tMasq G & G (yorum, geyik ekranı)
Domination 4 gucumu kullaiyorum Aransayes, Wizard of Quarks ve Efla uzerinde.
"Internete dalar dalmaz, frpworld'e atlana, Diyar Otesine girile ve RP yazila, bundan sonra da 2 gunden fazla gecikilmeye" sartlanmasini kafalarina yerlestiriyorum.
*Zarlari sallayip atar*
Haydi aslanim duses...
"Internete dalar dalmaz, frpworld'e atlana, Diyar Otesine girile ve RP yazila, bundan sonra da 2 gunden fazla gecikilmeye" sartlanmasini kafalarina yerlestiriyorum.
*Zarlari sallayip atar*
Haydi aslanim duses...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
Kusura bakmayin arkadaslar ama ben bu oyundan cekiliyorum. Barzini ST olarak gorevini yaptigindan beri neredeyse bir hafta gecmis fakat oyunculardan biri bile bir tane mesaj dahi atmamis. Ben uc kisinin haftada bir mesaj attigi bir hikayeye girmeyi arzu etmiyorum. Sizlere iyi eglenceler dilerim.
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
