T-shirt

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Possessed wrote:
Yalnız Firble'a katılmadan edememeyeceğim, bizim tam oturmuş bir bütünlüğümüz yok. Ã?oğumuz burayı bazı akşamlar işlerden sonra kafayı dağıtabileceğimiz sessiz bir kafe gibi kullanıyoruz. Bu tişört olayı biraz daha takım ruhu gerektiren bir olay. Eğer bu ruhu oluşturabilirsek neden olmasın.

Vallahi bilemem ama bende var o ruh :D Yahi yıllar boyunca (2 yılımı doldurmadım ama olsun) bu siteye girmeden geçirdiğim gün olduğuna inanmıyorum :D Belki yazın köye gittiğimizde ama o zaman bile ilçeye gidip internet kafede girip bakmıştım ne dönüyor diye :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Possessed wrote:Hmm, Efla ile Edmond'un düşüncelerini karıştırıyorum ve ortaya şunu atıyorum:
Siyah bir tişört üzerine beyaz eskiz halinde detaysız çizilmiş bir ejderha, altında da runik tarzda "frpworld" yazıyor.
(Kendimden alıntı yaptım eheh.) Dediğimi yaptım, bakalım ne düşüneceksiniz.

Image

Eskiz halinde bir ejderha derken bunu kastediyordum. Renkler değişebilir. Eskiz çizgilerini de azaltabilirim eğer resim fazla karışık gelirse. Her tür oynamayı yaparım yani. Ağzına ateş çizmeye çalıştım da güzel olmadı, sildim. Yazıyı Göktürk Alfabesinden ilham alarak yazdım.

Liseden beridir ejderha çizmiyordum, biraz zorlandım. Benden daha iyi yapabilecekler vardır eminim, onların çalışmalarını da görmek isterim. Sıfırdan bir şey aklınıza gelirse onu da belirtin, deneyelim. Burda beyin fırtınası yapıyoruz, "illa bunu basacağız" demiyorum.

---

Evet Edmond, seni hep görüyorum burda. Senin gibi burayı benimsemiş ve örgütlenebilecek bir grup lazım bize. Bu tişört olayı örgütlenmeye bakar. Maalesef organize olma problemimiz var. Ama bunu yenebileceğimizi tahmin ediyorum. Uyanmaya hazır kullanıcılar var (senin gibi).
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Oyle de internet disinda organize olabilmek ap ayari bir mesele...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Possessed ben COM olmasına karşıyım, sadece Frpworld çok daha güzel durur bence :)

Onun dışında tam tişörtlük olmuş bence :) Yani bir tişörte durabilecek en güzel resimlerden birisi, eskiz çalışmaları, siyah tişört üzerine beyaz bir şekilde bu çizim gayet güzel olabilir, alta da FRPWORLD yine senin alfabenle ki harika olmuş.Aslında bir de Ejderha'nın üstüne Elf veya Cüce alfabesiyle Frpworld yazmak da güzel olabilir.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond haklı bence de ''com'' iyi durmamış orda.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

yok yok .com iyi olmuş, sonra bizi tamamen bir frp'nin içinde yaşıyor sanmasınlar :)
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bırak snsınlar kaybedecek birşeyimiz yok zaten :D
Hiç bilmemelerinden iyidir.:D
Belki merak edip sorarlar:D
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

com olsun arkadaşlar. Reklam asıl bilmeyenlere yapılır. Com olunca da internet sitesi olduğu anlaşılıyor Ya da alternatif olarak şey yapabiliriz, Frpworld yazısının altına normal bi yazı tipiyle adresi yazabiliriz.

Bu arada Possesed çok hoş olmuş ya söylemeden de geçmeyeyim. Bu tarz çizimleri seviyorum...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ã?ylede olabilir ama yukardaki büyük frpworld yazısında com olmasın
allatta ufak bir şekilde www.frpworld.com yazabiliriz:D
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Possessed wrote:Aaa, Darktimes'la konuştuktan sonra bu iş kapanır sanmıştım. Sizi biraz düşündürebilmişim :D.
Değil mi ? Bana da aynı hisler tercüman olmuştu.Gerçi bu konu biraz daha uzar sonrada Firble'nin değindiği olay mevcut olmadığından dağılır gider.(Biraz karamsarlık..)Ama takdir etmek gerekir ki;

Image

çok tatlı olmuş.Bir de böyle alıntı gibi durmuyor tıkladığımda eskizdeki inceliği gördüm cidden iyi.Tebrik ederim.Gerçi bu senin için 5- 10 dakikalık bir çalışma ama yetenek işte :) Böyle orjinal birşey harika durur derim.Yazı işi ise ister .com lu ister com suz benim için farketmez ama orjinalliğe her zaman açığım.İnşallah bu çalışmalar boşa gitmez :roll:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Arkadaslar ilgili resmi kesinlestirebilirseniz ben mayisa numune Tisortler getirebilirim. Burada istediginiz her hangi bir resmi Tisorte basan yerler var... Yani Darktimes istersen sana ozel Darktimes Tisortu de getiririm.

Ancak kime getirecegim nereye getirecegim ne zaman getirecegim... Bunlar hep sorunlar... Istanbul Ankara ve Bursa da mayis haziran aylarinda bulusabiliriz tabii... Evet derseniz gelecek subata ( bu iki haftayi hosgorun korkunc yogunum. ) fiyat da ogrenirim...

Benden bu kadar... Gerci belki Turkiyede de bulunur mantikli bir fiyata tek tisort yapan yerler...

Possesed kardes biraz simariklik olacak biliyorum. Ancak ben sitenin sembolu olarak Anka kusunu daha cok seviyorum... Ki sitenin kurulusunda ben de ejderhayi desteklemistim. Ancak sonra bir ara anka kusu sitenin sembolu iken gercekten cok hos olmustu... Hem sitenin gecmisi ile de uyumlu... Olabilir mi ki? ? ? ?
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

hatta iki farklı t-shirt yaptıralım bence bir anka kuşlu bir ejderhalı tepe tepe kullanırız :D
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Hoca kim ne kadar istedigini bilirse farkli Tisortlerden yaptirabiliriz rahatlikla... Ancak ben kac taneyi finanse edebilirim bilmiyorum ABDde kaldigim surede... Fiyat tahmin ettigim gibi ise 10 tane olabilir... Ancak iste kim ne kadar istiyor bu bir... Ikincisi nasil ulastiracagim sizlere...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bence t-shirt ün üzerine basılacak resim tam garantilendikten sonra ersim buraya konulsun ve aynı şehir de olanlar(mesela ben bursadayım :D) kaç kişiseler buluşup bastırabililer. Yoksa öbür türlü çok zor olur.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

O zaman birden cok secenekte olabilir. Herkes ayri ayri basacaksa...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Post Reply