DM'siz 4th ed. oyunu

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Quarion 4th ed. deki en önemli şey powerlar bence. 2 silahla bende dövüştüğüm için saçmene uygun olanları yazıyorum, yanına kaç hasar vuracağını da yazıyorum, power kullandığında ona göre zar atarsın. :D

Powers:
Class feature:
Fighting Style (Two Blade Fighting Style)
Hunter's Quarry (Bu seçtiğin düşmana fazladan 1d6 vurmanı sağlıyor)
Prime Shot (ok attığında +1 bonus)

At-Will:
Hit and Run 1d8+4 vurup kaçabiliyorsun
Twin Strike (1d8+1, 1d8+1) str bonus yok feat bonus var.

Encounter:
Two-Fanged Strike (1d8+4, 1d8+4; +2) hem str hem feat bonus. :D eğer ikiside vurursa +2 wisdom bonus.

Daily:
Jaws of the Wolf (2d8+4, 2d8+4; +2) hem str hem feat bonus silahlarda iki katını vuruyor. :D eğer ikiside vurursa +2 wisdom bonus. ıska geçersen yarısını vuruyor.

Bak bunuda orkla dövüşürken eklemeyi unutmuşum. :mad:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Tersyuz wrote:Aklıma gelmişken şunu sorayım charge yapınca bu yetenekleri kullanabiliyor muyuz?
Hayır sanmıyorum: "Charge"ın kendisi zaten standart action!
Charge yaparsan en az 2 kare koşman lazım, ardından melee atak yapıyorsun ve bütün ataklarına +1 bonus alıyorsun.

Bu arada Tersyuz sen saldırırken Ranger Quarry seçmemişsin, halbuki seçmen gerekirdi.

Güzel oldu bu acemiliğin verdiği eksiklikleri, unutkanlıkları farkedebiliyoruz. :D

.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

dwaxer wrote:
Tersyuz wrote:Aklıma gelmişken şunu sorayım charge yapınca bu yetenekleri kullanabiliyor muyuz?
Hayır sanmıyorum: "Charge"ın kendisi zaten standart action!
Charge yaparsan en az 2 kare koşman lazım, ardından melee atak yapıyorsun ve bütün ataklarına +1 bonus alıyorsun.

Bu arada Tersyuz sen saldırırken Ranger Quarry seçmemişsin, halbuki seçmen gerekirdi.

Güzel oldu bu acemiliğin verdiği eksiklikleri, unutkanlıkları farkedebiliyoruz. :D

.
Aslında 1d6 hasar ekledim ama yazmadım. :)
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Tabii hangi düşmanı Hunter Quarry seçtiğini açıkça bildirmen lazım ve o sırada sana en yakındaki düşman olması lazım.

Quarion da ranger o9lduğuna göre o da saldıracağı düşmanı hunter quarry o9larak ilan etsin +1d6 dmg eklesin sonunda

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Benim invisiblecaste nick Trastial
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yahu siz burada oyun oynuyorsunuz, insiyatif zarı atmazsak olmaz, lütfen ama insiyatif zarı atılması gerekir, yoksa adil bir oyun olmaktan çıkar :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Quarion helal olsun, Battal Gazi gibi doğradın adamları! :D

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yeni uygulamaya davet ediyorum herkesi.

Herkes bitirdiği turdan sonra, o turun sonunda herkesin son can durumunu mesajın sonuna yazsın, böylece takip etmek daha kolay olur.Kimin öldüğünü vs. daha rahat anlarız.

Ve insiyatif de ısrarlıyım.Ben gerçek bir oyun istiyorum, ona kalsa hep biz vururuz, onlar duran hedef gibi olurlar. :mad:
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Yeni uygulamaya davet ediyorum herkesi.

Herkes bitirdiği turdan sonra, o turun sonunda herkesin son can durumunu mesajın sonuna yazsın, böylece takip etmek daha kolay olur.Kimin öldüğünü vs. daha rahat anlarız.

Ve insiyatif de ısrarlıyım.Ben gerçek bir oyun istiyorum, ona kalsa hep biz vururuz, onlar duran hedef gibi olurlar. :mad:
Tamam bundan sonra hep öyle yaparız ama bu geçti artık. İnsiyatifte atarız (ama monsterler için tek insiyatif atarız daha kolay olur. Bir de evet HPleri her mesajın altına güncellemek lazım!

Bir de karakter kağıtlarımızı koymak için ayrı başlık açarız takip etmesi kolay olur.

.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

birtek dragon shield kaldı galiba, edmond benim vurduğuma vurduysa onun da ölmüş olması lazım. Biraz karambol oldu bu savaş, neyse düzelir yavaş yavaş. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Evet evet bir tek Dragonshield kaldı bence de.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Tersyuz senin attığın zarlar kaç tane öyle?
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Tersyuz wrote:birtek dragon shield kaldı galiba, edmond benim vurduğuma vurduysa onun da ölmüş olması lazım. Biraz karambol oldu bu savaş, neyse düzelir yavaş yavaş. :D
Benim söylediğim sisteme göre gayet rahat.

Mesela ilk önce Dwaxer savaşı başlatan yazıyı yazar ve yazının sonuna şunu yazar
:
dwaxer wrote: Savaş başladı.

Kobold 1 HP:15
Kobold 2 HP:20
Kobold 3 HP:20
Dwaxer HP:15
Edmond HP:15
Teryuz HP:20
DAha sonra sıra Tersyus'de
tersyuz wrote:
Kobold 1'e saldırdım, 10 vurdum, o da bana saldırdı, 5 vurdu.

(burada yapması gereken iş, üstteki yazıyı aynen kopyalamak, ve canlardan bu değerleri çıkmak)

Kobold 1 HP:5
Kobold 2 HP:20
Kobold 3 HP:20
Dwaxer HP:15
Edmond HP:15
Teryuz HP:15
Sıra bende
edmond wrote:
Kobold 1'e ve 2'ye aynı anda vurdum, ikisine de kritik geldi (belki Ranger'ım :D ) Kobold 1'e 20 vurdum, Kobold 2'ye 30 :D Kobold 3 de bana 5 vurdu

Kobold 1 = Öldü
Kobold 2 = Öldü
Kobold 3 :20 HP
Dwaxer :15 HP
Edmond:10 HP
Tersyuz 5 HP


Mesela benden sonra yazan da, Kobold 1-2'nin ölü olduğunu bilir böylece :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

dwaxer wrote:.
Quarion helal olsun, Battal Gazi gibi doğradın adamları! :D

.
valla biraz öyle oldu :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond "senin sistemin" iyiymiş yaa! :mrgreen: Bundan sonra uygularız. :-P
Post Reply