Steel (Tartışma Ve Tanıtım)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası. :mrgreen: Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsin :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:
dwaxer wrote:Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası. :mrgreen: Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsin :D
Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge. :-P

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:
dwaxer wrote:Edmond burda da mı keşiş oldun yahu; ne bu keşişlik sevdası. :mrgreen: Bizim zamanımızda "Kung-fu" diye bir dizi vardı, başrolünde David Carradine oynardı; o geldi şimdi aklıma keşiş meşiş...
Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsin :D
Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge. :-P

.
Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zaten :D (Kazıtmam da :D )
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:
dwaxer wrote:
Edmond wrote: Eğer gerçek hayatta beni görürsen, "Edmond burada da mı.Oha!" diyebilirsin :D
Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge. :-P

.
Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zaten :D (Kazıtmam da :D )
Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim valla :D
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Aegron wrote:
Edmond wrote:
dwaxer wrote: Tabii sadece saçları kazıtmakla keşiş olunmuyor çekirge. :-P

.
Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zaten :D (Kazıtmam da :D )
Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim valla :D

Ahahaha quotelara bakın, kuş bakışından Aztek piramitleri gibi duruyor :D

Ya bu Steel oyunu biraz yavaş mı ilerliyor =/ Oyuncu değilim de konu süper ve sistem de Gurps olunca takip edeyim dedim, ama oyun ilerlemiyor..
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Possessed wrote:
Aegron wrote:
Edmond wrote: Ben de saçları kazıttığımı söylemedim zaten :D (Kazıtmam da :D )
Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim valla :D

Ahahaha quotelara bakın, kuş bakışından Aztek piramitleri gibi duruyor :D

Ya bu Steel oyunu biraz yavaş mı ilerliyor =/ Oyuncu değilim de konu süper ve sistem de Gurps olunca takip edeyim dedim, ama oyun ilerlemiyor..
Maalesef Androner müsait değil, DM'mizi bekliyoruz :) Bir de konu yavaş ilerlemiyor, teorik olarak, konu ilerlemiyor :D Ama eğlenceli olacak bu oyun :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:
Possessed wrote:
Aegron wrote: Alperen sakın kazıtma muhabbeti keserim valla :D

Ahahaha quotelara bakın, kuş bakışından Aztek piramitleri gibi duruyor :D

Ya bu Steel oyunu biraz yavaş mı ilerliyor =/ Oyuncu değilim de konu süper ve sistem de Gurps olunca takip edeyim dedim, ama oyun ilerlemiyor..
Maalesef Androner müsait değil, DM'mizi bekliyoruz :) Bir de konu yavaş ilerlemiyor, teorik olarak, konu ilerlemiyor :D Ama eğlenceli olacak bu oyun :)
Evet oyun teorik olarak yada ne olursa olsun olsun ilerlemiyorrrr.......

Androner nerdesin??

Bu aralar hiç sitede de görmedim.
Post Reply