Dragonlance - Kayıp Kule (Tanıtım ve Açıklama

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

dwaxer kender olsan iyi yürekli rogue olayına daha uygun olmazmıydı , tabii ki sadece bir öneri :roll:

gnome lar DL de normalden biraz daha farklıdır da :|
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Illyra wrote:dwaxer kender olsan iyi yürekli rogue olayına daha uygun olmazmıydı , tabii ki sadece bir öneri :roll:

gnome lar DL de normalden biraz daha farklıdır da :|
Kender anladığım kadarıyla boş boş gevezelik eden tipler ve kafadan da rahatsızlar, ben zaten iyi rol kesemeyen birisiyim; onu hiç oynayamam.

Gnomelar normalden nasıl farklı ki?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

d20'deki gnomelar, bardlığa yatkındır. genelde müzik çalarlar ve arcane büyü ile ilgilenirler.
dl'deki gnomelar ise hayatlarını icat yapmaya adarlar. çok hızlı konuştukları için onlar dışında kimse ne konuştuklarını anlamaz.
fakat reorx'un lanetinden dolayı yaptıkları hiç bir cihaz doğru düzgün çalışmaz. fakat onlar gene de yapmaya devam ederler.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

gnomelar krynn'in bilim adamları, icatçılarıdır. dwarflar gibi taş işleme ve silah yapma yerine, daha kompleks ve büyük makinalarla ilgilenirler.
iki çeşit gnome vardır.
tinker gnomelar ve thinker gnomelar
tinker gnomelar yukarıda bahsettiğim gibi
thinker (mad) gnomelar ise life quest denilen mükemmel cihazı yapmaktan vazgeçmiş gnomelardır. bunlar gnome sosyetesinden dışlanmış yaşarlar, genelde küçük ve pratik eşyalar yaparlar, diğer ırkların anlayabileceği kadar yavaş konuşurlar.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:gnomelar krynn'in bilim adamları, icatçılarıdır. dwarflar gibi taş işleme ve silah yapma yerine, daha kompleks ve büyük makinalarla ilgilenirler.
iki çeşit gnome vardır.
tinker gnomelar ve thinker gnomelar
tinker gnomelar yukarıda bahsettiğim gibi
thinker (mad) gnomelar ise life quest denilen mükemmel cihazı yapmaktan vazgeçmiş gnomelardır. bunlar gnome sosyetesinden dışlanmış yaşarlar, genelde küçük ve pratik eşyalar yaparlar, diğer ırkların anlayabileceği kadar yavaş konuşurlar.
Bu durumda benim mad ya da yarı mad gnome olmam gerekir değil mi? İcat yapabilirim mühendislik var. :-P

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dl'de mad gnomelar -2 str, +2 dex alıyorlar
small size, movement 20ft,
+2 craft alchemy, open lock, disable device alıyorlar
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:dl'de mad gnomelar -2 str, +2 dex alıyorlar
small size, movement 20ft,
+2 craft alchemy, open lock, disable device alıyorlar
Bu skillerin hepsini zaten almıştım; aslında rogue'un class skillerinin hepsine (profession hariç) en az 1 rank verdim. Ama şimdi sen söyleyince baktım da Disable Device'a sadece 1 vermişim halbuki rogue için anahtar skill! Onu değiştirebilir miyim hazır oyun başlamadan; diğer skillerden kısıp o tarafa yüklenebilir miyim? Olmazsa da sağlık olsun. Bu arada ben redblade35 de hazırladım ve söylediğin modifikasyonları sanırım yapıyor; craft alchemy, open lock, Disable device fazladan +2 gelmiş ve Dex değerimi 14'e geri çekmek için bir sürü ayarlama yaptım yani :mrgreen: (abilityler max 14 oluyordu değil mi?)

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

dwaxer, ejderha mızrağı serilerini okumanı şiddetle tavsiye ederim. güz alacakaranlığı ejderhalarıyla başla devamı gelir zaten. raistlin'i, sturm'u tanımak için bile okunur.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:dwaxer, ejderha mızrağı serilerini okumanı şiddetle tavsiye ederim. güz alacakaranlığı ejderhalarıyla başla devamı gelir zaten. raistlin'i, sturm'u tanımak için bile okunur.
Sahaflara gittiğim zaman arıyorum ama bulamadım ilk kitabı henüz. Raistlin de gıcığın tekiymiş diye duydum. :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

dwaxer wrote:
Androner wrote:dl'de mad gnomelar -2 str, +2 dex alıyorlar
small size, movement 20ft,
+2 craft alchemy, open lock, disable device alıyorlar
Bu skillerin hepsini zaten almıştım; aslında rogue'un class skillerinin hepsine (profession hariç) en az 1 rank verdim. Ama şimdi sen söyleyince baktım da Disable Device'a sadece 1 vermişim halbuki rogue için anahtar skill! Onu değiştirebilir miyim hazır oyun başlamadan; diğer skillerden kısıp o tarafa yüklenebilir miyim? Olmazsa da sağlık olsun. Bu arada ben redblade35 de hazırladım ve söylediğin modifikasyonları sanırım yapıyor; craft alchemy, open lock, Disable device fazladan +2 gelmiş ve Dex değerimi 14'e geri çekmek için bir sürü ayarlama yaptım yani :mrgreen: (abilityler max 14 oluyordu değil mi?)

.
evet max 14 ama racial modifier gelebilir üzerine, ayrıca 4. ve 8. levellarda artış geliyor
yani gnome dex+2 alıyor, sen 14 verdin, ırktan +2 geldi, 4.ve 8. levelde de puan verince 18 olaiblir mesela
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

skilleri istediğin gibi ayarlayabilirsin, oyun başlamadı daha.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:evet max 14 ama racial modifier gelebilir üzerine, ayrıca 4. ve 8. levellarda artış geliyor
yani gnome dex+2 alıyor, sen 14 verdin, ırktan +2 geldi, 4.ve 8. levelde de puan verince 18 olaiblir mesela
:-o Aaa, o zaman yanlış anlama olmuş; :mrgreen: Müsade edersen ben değiştirivereyim çünkü Dexi 14 olan level-8 bir rogue çok tuhaf kaçar; tabii ki 18 yapmak isterim onu. Değiştireyim mi 2 dakkada?

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar, karakterlerinizin amacını ve çelişkisini düşünün. ayrıca hogan bight'ın teklifini neden geri çevirmediniz. yani sizi sanction'a çeken başka bir şey de olmuştur.

oyuna Haven'dan kalkıp Sanction'a gidecek olan "Lady's Grace" adlı gemide başlayacaksınız.

http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/we/20031121a

burdaki 6. bölümde qualinestinin doğusunda lake of death yazısının a harfinin altında olan bir liman şehri haven

lake of death diye bir şey yok şu an bu arada. orda qualinost var. qualinesti elflerinin başkenti
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:arkadaşlar, karakterlerinizin amacını ve çelişkisini düşünün. ayrıca hogan bight'ın teklifini neden geri çevirmediniz. yani sizi sanction'a çeken başka bir şey de olmuştur.

oyuna Haven'dan kalkıp Sanction'a gidecek olan "Lady's Grace" adlı gemide başlayacaksınız.

http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/we/20031121a

burdaki 6. bölümde qualinestinin doğusunda lake of death yazısının a harfinin altında olan bir liman şehri haven

lake of death diye bir şey yok şu an bu arada. orda qualinost var. qualinesti elflerinin başkenti
Pax Tharkas var orda liman şehri olarak...
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

pax tharkas kıyamet sırasında yıkılmış ve terk edilmiş bir şehir.

karakterinde değişiklik yapabilirsin tabii :)
Image
Post Reply