O Kethup varya o ketchup bu fotoya çıksaydı bu kadar kolay konuşamazdı..
evet tabi ki konuşmazdım,bende bu nedenle mümkün olduğu kadar resim olayına girmek istemiyorum zaten ama bu korkudan ziyade insanlarla rahatlıkla laf vurup onlarında bana laf vurabilmesini engelliyorum,yani kendimi bu şekilde daha rahat savunuyorum baksanıza ben orena laf atıyorum ama o sadece avatarıma atabiliyor,buda benim avantajım
Ankara'ya gelince ketçap ezmesi yapalım mı?
bir şeyi merak ettim,ezilmemiş ketçap nasıl oluyor,bunuda açıkladıktan sonra ezebilirsiniz ama ekmek üzerinde ketçapta iyi olur laf aramızda hele bir de mayonezimde yanımda olursa yeme de yanında yat
Varya aslında zevkliymiş, geçenlerde sınftaki bir kızın saçını kestiğimde oldukça güzel şeyler hissetmiştim. Sanırım rage'e girmiştim ve barabar gibi bağırdım! oldukça eğlenceliyid, arada sırda içimdeki barbar ortaya çıkıyor
ama hayal değil oren bey, hayal değil..bir gün!
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Bensiz fotoğraf çekenlerin hepsini ben ezeceğim ve boynuzlayacağım! Ketçap, oren, mask, malovan, hepinizi gençlik hepinizi
ama ben çektirmedim ki zaten,resime girmemenin ana nedeni buydu,hükümlü olmazsa bende yokum dedim
bu arada orenı ezeceğim demişsinde o zaten eziliyor,düşene birde senmi vuracaksın
Ya siz bu ketçabı neden sorun yapıyorsunuzki, bana havale edin ben sizin yerinize onu döverim vs vs. Zaten o benden dayak yemeye alışkın, ama adamda dayakta artık işlemiyor. Adamın vücudunda nasırlar oluşmaya başladı zaten...
ya yeminer sana birşey soracağım şimdi,biz burda bayağıda olsa birlightlık muhabbeti yaptık ama sen bunların hiç birine katılmadın,şimdi ben senin bu muhabbete katılmama nedenini merak etmeye başladım işin aslı,şimdi aklıma iki şık geliyor,ama birini söyleyeceğim,bu sitedeki en light kişi sensin eğer sen birine bu konuda çamur atarsan(benim yaptığım gibi ) onlarda sana cevap verir ve bu durumda senin foyan ortaya çıkar diye korkuyorsun sanırım....eğer ben biraz insanları tanıyorsam eminim ki sende lightsın ve sitenin en light erkeğisin ama bu benden kaçmazzzz
sende az değilmişsin be yeminer