Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Karakter hazırlamaya çalışıyorum, Swordmage paragon olarak Wizard of the Spiral Tower.
2nd ed.'da Bladesingerım vardı onu çağrıştırdı bana.
Paragon'da yazan powerlar (Ã?rnek: PHB 171 The one sword) Normal power yapma sınırları içinde mi yoksa extra özellikler mi? Bu arada bu power Encounter power mı?
Evet, Edmond'un da dediği gibi extra özellikler ama tabii şimdilik yanda 11 yazanları kullanabiliyorsun level-11 olduğun için.

Fakat Devrimk, "Wizard of the Spiral Tower" paragonu alabilmen için Wizard olman gerekiyor; multi-class filan mı yapacaksın Swordmage'i?


.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Karakterimde bazı küçük hatalar olabilir :| Ama onun dışında pek bir hatam olduğunu sanmıyorum. Skiller biraz karışık yazılmış :D Ve avenging paladin olduğumu da yazmamışım :) Ama benim karakterim avenginle protector arası bir şey oldu.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Devrimk, PHB 208-209'da multiclass şartları yazıyor ama bir classtan ilerleyip diğerinden paragon güçlerini alabilmek konusunda bir bilgi göremedim. Ben multi classı sadece 1 feat harcayarak başlangıç seviyesinde tutmanın daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ã?rneğin Wizard, warlock vs olacaksındır ama thievery skill ve sneak attack kabiliyeti almak için 1 feat harcayıp rogue multi-class yapılabilir gibi...

****
Clicks senin ve diğer karakterlerin hepsini inceleyeceğim.

*****
Arkadaşlar PHB-29'daki tabloyu kullanıyorsunuz herhâlde level atlamalarda geliştireceğiniz özellikleri gösteriyor. 1.level karakter hazırlayıp sırayla gitmenizi öneririm; Ã?rneğin 2.levelde ilk daily powerinizi alıyorsunuz. Tutup da benim karakter 11.level diye 3 adet 10.level Daily power seçemezsiniz yani. Daily powerlerinizin biri 1.level, diğeri 5.level, biri de 9.level şeklinde değişik mertebelerde o9lmalı. Eğer 1.seviye karakterinizi önce hazırlayıp sonra adım adım level atlatırsanız hatasız ilerler. Encounter ve Utility powerlar için de bu geçerli. İleride zaten düşük seviyeli güçlerinizi teker teker yüksek seviyelilerle değiştirme hakları tanınacak. Bu arada Paragon powerlarınızı da ekstradan alalım ve 11.levelde alacağımız feati paragon tier feat tablosundan seçebileceğimizi unutmayalım.

*****

Arkadaşlar başvurular ummadığım şekilde 6'yı geçti. Ben milletin artık sıkıldığını düşünmüştüm. Kimseyi de reddetmek istemiyorum, o yüzden şöyle bir uygulama yapacağız: Karakter kağıdını tamamen doğru hazırlayıp ilgili başlığa koyan ilk 6 kişiyle ilk oyuna gireceğiz; geriden gelenler 7, 8 vs bekleme listesine girecekler ve bir sonraki senaryoda oyun içinde ölenlerin yerine sırayla oynayacaklar. Oyun içinde ölen çok olacaktır diye tahmin ediyorum çünkü böylesine güçlü paragon karakterlere rakip olarak yine güçlü (ve acımasız) rakipler olacaktır.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer ben bulabildiğim hataları buldum(biraz varmış) ve düzelttim. Eski karakter kağıdını silersin.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dwaxer benim anladığım Multi Class'ın bütün esprisi paragonları alabilmek zaten.

PHB 208:
A character who has taken a class-specific multiclass feat counts as a member of that class for the purpose of meeting prerequisites for taking other feats and qualifying
for paragon paths.

Alacağım feat bu:
Arcane Initiate
[Multiclass Wizard]
Prerequisite: Int 13
Benefit: You gain training in the Arcana skill.
Choose a 1st-level wizard at-will power. You can use that power once per encounter.
In addition, you can use an orb, a staff, or a wand as an implement when using a wizard power or a wizard paragon path power.

Ayrıca Edmond yazınca farkettim.
Spiral Tower Action (11th level): You can spend an action point to regain one wizard encounter power you have already used, instead of taking an extra action.

şimdi bende Wizar Encounter Power olmadığı için bu kuvveti kullanamıyorum. Bu yüzden aşağıdaki feati de almayı düşünüyorum.
Novice Power
[Multiclass Encounter]
Prerequisites: Any class-specific multiclass feat,
4th level
Benefit: You can swap one encounter attack power you know for one encounter attack power of the same level or lower from the class you multiclassed into.

Utility Power'lar nasıl kullanılıyor? Günde kaç kere onun bir sınırlaması var mı?
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Utility Powerlar daily powerlara eş olarak kullanılır. Üstünde de yazar zaten daily olarak. Gün içinde bir kere kullanırsın. Tabii daha önce encounter utility powerlara rastalamdığım için söylüyorum.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Utility Powerlar daily powerlara eş olarak kullanılır. Üstünde de yazar zaten daily olarak. Gün içinde bir kere kullanırsın. Tabii daha önce encounter utility powerlara rastalamdığım için söylüyorum.
Maalesef bu yanlış bir bilgi Clicks. :-P

Utility Powerlar; daily de olabilir, Encounter de olabilir, at-will de olabilir! Her utility powerin açıklamasında ne tür bir power olduğu anahtar kelimeyle belirtilmiştir. Sizlerden ricam Utility poweriniz hangi türse karakter kağıdınızda o bölüme yerleştirmeniz ama yanına parantez içinde (Utility) diye ibare yazmanız.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer Genasi hakkında bilgi verir misn statlar felan nasıl olmalı yani?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Karakter kağıdını hazırladım, ilk olduğu için hata olabilir.

1-Impenetrable Warding (Utility) powerı Swordmage Warding özelliğinden gelen bonusu savelere de yansıtıyor. Bu yapınca kalıyor anladığım kadarıyla savelere +3 ekledim.

2-Bende de Raging Storm feati var kılıcım da Lightning Weapon. Kılıçla Lightning vururken +2 dmg daha ekleniyor mu? Kılıcın özelliği de Power olarak gözüküyor çünkü.

Power (At-Will, Lightning): Free Action. All damage dealt by this weapon is lightning damage. Another free action returns the damage to normal.


CLiCKs
Astral Fire (+1 radiant ya da fire damage) +1 değil +2 dmg veriyor 11. lvl olduğumuz için.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Karakter kağıdını hazırladım, ilk olduğu için hata olabilir.

1-Impenetrable Warding (Utility) powerı Swordmage Warding özelliğinden gelen bonusu savelere de yansıtıyor. Bu yapınca kalıyor anladığım kadarıyla savelere +3 ekledim.

2-Bende de Raging Storm feati var kılıcım da Lightning Weapon. Kılıçla Lightning vururken +2 dmg daha ekleniyor mu? Kılıcın özelliği de Power olarak gözüküyor çünkü.

Power (At-Will, Lightning): Free Action. All damage dealt by this weapon is lightning damage. Another free action returns the damage to normal.
1-Evet görünüşe göre dediğin gibi bütün gün sürüyor. Yalnız baygın duruma düşerse bütün +3'leri kaybedersin, ayılsan bile daily power olduğundan sadece AC+3 geri gelir. :schemes: Evet ilk etapta seni uyutmamız gerekecek.

2-Ben baktım o feat +1 dmg veriyor Lightning kullandığında, +2 değil yani. Lightning ya da thunder ile +1 dmg demiş; sen ancak +1 dmg alabilirsin bence o feat sayesinde. Senin kılıcını lightning açık pozisyonda kabul edeceğim default olarak, yani kapatırsan özellikle normale çevirdiğini belirtmen gerek.

****

Aegron Genasileri Bilgi bankasında anlattım biraz ama elinde Forgotten Realms 4e pdfi yoksa hiç bulaşma, PHB'deki ırklara yönel. Genasilerin sanırım Int en önemli özellikleri olmalıydı.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Raging Storm
Prerequisites: Con 13, Dex 13
Benefit: You gain a +1 feat bonus to damage rolls when you use a power that has the lightning or thunder keyword.
At 11th level, this bonus increases to +2. At 21st level, it increases to +3.

11 lvl sebebeyle +2 oluyor.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Raging Storm
Prerequisites: Con 13, Dex 13
Benefit: You gain a +1 feat bonus to damage rolls when you use a power that has the lightning or thunder keyword.
At 11th level, this bonus increases to +2. At 21st level, it increases to +3.
11 lvl sebebeyle +2 oluyor.
:mrgreen: Ha, evet ben tabloya bakmıştım sadece, tamam o zaman. Pardon. Evet o zaman sorun yok kılıç lighting açıkken +2 daha dmg vereceksin demektir.
.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar aşağıdaki monster ilk görevlerin birinde de karşınıza çıkabilecek (çıkacak demiyorum sadece örnek veriyorum) bir yaratık. Yani karşılaşacağınız rakipler neye benzeyecek, ne kadar güçlüler bir fikriniz olsun diye koydum bu değerleri. Ejderin nefesini hissedin!.. :schemes:


Image

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Pff, kara ejdermiş.Boyadır boya.Mühim değil onlar, benim Monk tek çakar ona.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer benim bir sorum var. Paladin olarak evil yaratıklara ya da direk demonlara felan hasarım artıyormu(eğer varsa ona özel powersız)?
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Post Reply