Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

İlerki levellerde isteyen olursa birbirleriyle dövüştürebiliriz. Sorun değil.

Tam dengeyi ayarlayamadığım için basit rakipler gelmiş olabilir. Biraz zorlaştırsam mı diye düşünüyoum ama ilk levellerde de ölmenize içim el vermiyor. Sanırım yufka yürekli bir DM olacağım. :)
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Tebrikler Dwaxer :clap: hiç zorlanmadan öldürdün minicik koboldumu. Karakterini level 2 yapıver. Biraz daha zorlu bir rakip bulayım ben de.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D :D Teşekkürler, teşekkürler, sağ olun, sağ olun! (Seyircilerin önünde eğilir) :-P Evet basit oldu biraz. 2 kobold olsaydı biraz çekişmeli olabilirdi dövüş. Oyuncular biriksin de turnuva yapalım aramızda. :mrgreen:

.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

dwaxer wrote:Hand Crossbow’unu çeker ve kobolda nişan alır!..
Ardından Hand crossbowunu tekrar kemerine asar. şimdi elinde Spear tutuyordu. (U11) noktasına doğru hareket eder.
Shadow Walk: (3+ kare hareket edince “Concealment” kazanır)
Crossbowu çekip tekrar kemere asıp spearı bir turn de yapabiliyomuyuz?
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Starfell wrote:
dwaxer wrote:Hand Crossbow’unu çeker ve kobolda nişan alır!..
Ardından Hand crossbowunu tekrar kemerine asar. şimdi elinde Spear tutuyordu. (U11) noktasına doğru hareket eder.
Shadow Walk: (3+ kare hareket edince “Concealment” kazanır)
Crossbowu çekip tekrar kemere asıp spearı bir turn de yapabiliyomuyuz?
Sanırım yapamaz. Silah çekmek, silahı kınna sokmak vb minor action sayılıyor. Bir sonraki tur spearı kullanmadığı için göz ardı edebiliriz sanırım. :)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Starfell wrote:Crossbowu çekip tekrar kemere asıp spearı bir turn de yapabiliyomuyuz?
liero wrote:Sanırım yapamaz. Silah çekmek, silahı kınna sokmak vb minor action sayılıyor. Bir sonraki tur spearı kullanmadığı için göz ardı edebiliriz sanırım. :)
şöyle izah edeyim: (tabii bu izahı oyun sırasında yapmam lazımdı çok pardon) Spear yani mızrak zaten benim sol elimdeydi. Hand Crossbowumu ise ateşledikten sonra yere atmam gerekirdi evet. (orda bir kural ihlali olmuş) Zaten Sly Flourih yapmak için tek atımlık taşıyordum onu. Mızrakı ise charge yapan filan olursa yani melee attacklara karşı Opp. Attack yapayım diye almıştım ama o D&D3,5'taydı, karıştırdım herhâlde :mrgreen: Neyse spear filan almam bir daha. Zaten rod, wand filan taşımam lazım implement olarak. şimdi 1.level bir adet magic item mi alabiliyoruz?

.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Spear la Opp. Yapılamıyormu ? :roll:
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Starfell wrote:Spear la Opp. Yapılamıyormu ? :roll:
Uygun şartlarda yapılır; sen boşver benim söylediklerimi. :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Liero; dövüş öncesinde ritüel yapmaya izin var mı?
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Tabi yapabilirsiniz.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:Tabi yapabilirsiniz.
Gerçekten mi? Kaç tane yapabiliyoruz, zaman sınırlaması var mı ve kaç paralık ritüel malzemesi harcıyabiliyoruz?

Buna göre ritüel caster feat alıyorum 2.levelimde.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:( Baktım da; arenaya uygun pek ritüel yok; en azından düşük levellerde.

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Rituelleri biraz inceliyeyim, şimdiye kadar pek dikkat etmemiştim.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

iero hala katılabiliyormuyuz??

Eger katılabiliyorsak yarın karakterimi hazırlarım.....
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Bende dövüş isterim :D
Post Reply