Tam dengeyi ayarlayamadığım için basit rakipler gelmiş olabilir. Biraz zorlaştırsam mı diye düşünüyoum ama ilk levellerde de ölmenize içim el vermiyor. Sanırım yufka yürekli bir DM olacağım.
Arena - D&D 4 Edition (yorumlar, konuşmalar)
Crossbowu çekip tekrar kemere asıp spearı bir turn de yapabiliyomuyuz?dwaxer wrote:Hand Crossbow’unu çeker ve kobolda nişan alır!..
Ardından Hand crossbowunu tekrar kemerine asar. şimdi elinde Spear tutuyordu. (U11) noktasına doğru hareket eder.
Shadow Walk: (3+ kare hareket edince “Concealment” kazanır)
Sanırım yapamaz. Silah çekmek, silahı kınna sokmak vb minor action sayılıyor. Bir sonraki tur spearı kullanmadığı için göz ardı edebiliriz sanırım.Starfell wrote:Crossbowu çekip tekrar kemere asıp spearı bir turn de yapabiliyomuyuz?dwaxer wrote:Hand Crossbow’unu çeker ve kobolda nişan alır!..
Ardından Hand crossbowunu tekrar kemerine asar. şimdi elinde Spear tutuyordu. (U11) noktasına doğru hareket eder.
Shadow Walk: (3+ kare hareket edince “Concealment” kazanır)
.
Neyse spear filan almam bir daha. Zaten rod, wand filan taşımam lazım implement olarak. şimdi 1.level bir adet magic item mi alabiliyoruz?
.
Starfell wrote:Crossbowu çekip tekrar kemere asıp spearı bir turn de yapabiliyomuyuz?
şöyle izah edeyim: (tabii bu izahı oyun sırasında yapmam lazımdı çok pardon) Spear yani mızrak zaten benim sol elimdeydi. Hand Crossbowumu ise ateşledikten sonra yere atmam gerekirdi evet. (orda bir kural ihlali olmuş) Zaten Sly Flourih yapmak için tek atımlık taşıyordum onu. Mızrakı ise charge yapan filan olursa yani melee attacklara karşı Opp. Attack yapayım diye almıştım ama o D&D3,5'taydı, karıştırdım herhâldeliero wrote:Sanırım yapamaz. Silah çekmek, silahı kınna sokmak vb minor action sayılıyor. Bir sonraki tur spearı kullanmadığı için göz ardı edebiliriz sanırım.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: