Hakmarun Reloaded!.. ..Van Helsing....Yorumlar!..

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Yarı vampire avenger çok mu absurd gider? Aslında skill açısından bayağı uygun.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Yarı vampire avenger çok mu absurd gider? Aslında skill açısından bayağı uygun.

Absürt olmaz bence.
Clicks yalnız unutma senin karakter vampir değil; yarı vampir. Hani "Blade" filmindeki adam vardı ya, "Gündüz Yürüyen" diyorlardı; annesini vampir ısırmış, vs; ona benzer, dolaylı bir yerden ucundan biraz kapmış vampirliği. :mrgreen:
Gaz formu istiyorsan al ama karşılığı ağır olur, çünkü gittikçe tam vampir olmaya başladın. :schemes:

Gaz Formu: (günde 2 kere) Minor action ile Gaza dönüşüp (3+levelin) kadar tur bu formda kalabilirsin. Gaz formundayken Stealth:+20 bonus alırsın. Bu haldeyken aldığın hasarlara (10+levelin) kadar resistant kazanırsın. Gaz halinde yapabileceğin tek eylem “kendi hızında” uçarak hareket etmektir; etrafın ile etkileşime geçemezsin.

Bu gücü alırsan karşılığında radiant, fire ve acid vulnerable:5 alman gerekir. Sana kalmış?

.
Last edited by dwaxer on Sat Apr 18, 2009 1:39 am, edited 1 time in total.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bu yarı vampirlerin komik bir adı var literatürde: Dhampir.
İtalyan yapımı çizgi romanı da çıkıyordu bir ara ülkemizde.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Gaz formu Baldur's Gate'te en sinir olduğum şeydi ya. Ama sanırım vampirler gaz formunu öldüklerinde mezarlarına gitmek için kullanıyorlardı? Aynı zamanda cinler de kullanıyordu, öldürüyorum gaz olup canı fulleyip geliyorlardı. Peh peh! :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Vay Alenthas, naber ya! :mrgreen:

Clicks senin karakterin ırkını yazmamışsın? Yarı vampir öbür yarısı? :-P

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Unutmuşum valla :D (Azıcık atraksiyona geldimde yarı vampire ^^). Dwaxer şimdi o olduğum ırkın yarısından bir şey gelmeyip her abilitylerime +( her 4 level ve path atlandığında) geldiğinde yine vericeğim abilitylere +1er eklenecek şekilde -1 çıkartıyorum değil mi. (cümleyi kurmak epey uğraştırdı be!)
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Unutmuşum valla :D (Azıcık atraksiyona geldimde yarı vampire ^^). Dwaxer şimdi o olduğum ırkın yarısından bir şey gelmeyip her abilitylerime +( her 4 level ve path atlandığında) geldiğinde yine vericeğim abilitylere +1er eklenecek şekilde -1 çıkartıyorum değil mi. (cümleyi kurmak epey uğraştırdı be!)
Cümleyi pek anlamadım :-P ben sana genel kuralı söyleyeyim: Normal 4Ed karakterini hazırlıyorsun; bu sıradışı özellikleri "en son" olarak hazırladığın karaktere ekliyorsun.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Dwaxer bu ability scorelara +lar nasıl olucak? Mesela yarı vampir dex ve cha yada dex ve wis + alabiliri. Dexi vampirlerin çevik olabileceğini düşünerek yazdım. Wisdomıda vampirlerin(yarı vampirlerinde) daha uzun yaşayabileceğini düşündüğüm için :) Bunları biz mi sana sunalım yoksa yazıcakmısın?
Sen daha yolun başındasın; 1.level olarak başlayacaksın.
Olabilir de, ona bakarsan vampirlerin her yönü güçlü! :mrgreen:
şöyle bir anlaşma yapalım:
Standart şekilde abilitylerini ayarla önce
11 ve 21. levellerde her abilitye 1'er veriliyor ya; sen bu sırada istediğin abilitye +1 daha verip diğer birinden de -1 kısarsın. Sana ancak bu kıyağı yapabilirim, zaten yarı-vampir çok güçlü bir karakter.

.
Bunu demeye çalışmıştım ama yanlış anlamışım bu söylediğin bana ekstra kıyakmış :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Bunu demeye çalışmıştım ama yanlış anlamışım bu söylediğin bana ekstra kıyakmış :schemes:
Hee, tamam yalnız o her 4 levelde değil sadece 11 ve 21.levellerde. O zamana kadar yaşarsan hahahaha :-P

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Süper oldu karakter. Aslan görünümlü vampir! :D (Bu arada dwaxer ben bu melez karaktere sanırım resim bulamıyıcam. Rica etsem bir şeyler ayarlarmısın :D )
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Pekii Monsters manualdaki oynanabilir ırklardan seçebiliyr muyuz ababa =)

Bir soru daha... 4th editionda monk benzeri birşey çıkmadı daha değil mi ? Ã?yle hayal etmiştim karakteri ama daha farklı şekilde de tasarlanabilir. Sorayım dedim
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Efla wrote:Pekii Monsters manualdaki oynanabilir ırklardan seçebiliyr muyuz ababa =)

Bir soru daha... 4th editionda monk benzeri birşey çıkmadı daha değil mi ? Ã?yle hayal etmiştim karakteri ama daha farklı şekilde de tasarlanabilir. Sorayım dedim
Advanced Player's Guide diye bir kitap vardı, Martial Artist olarak geçiyordu, ama monk 4th Edition'da oynanmaz.Ã?ünkü RP ağırlıklı bir tip, Power'larla vurmak sıkıcı oluyor (denedim)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet monk yok. Zaten PHB2'yi gördükten sonra o siyah beyaz güya "advanced" kitaplara harcadığım emeklere üzüldüm. Artık o kitapları kullanmıyoruz, adam bard filan vermis 2. Player book'ta. :roll:

Yalnız Efla sen geç kaldın kadromuz doldu şimdilik. :mrgreen: kusura bakma. Ama ayrılan olursa oyunumuzun konusu eleman değişikliğine çok müsait yani; her 2-3 encounter arası, grup elemanlarında değişikliğe gitmek mümkün.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Chi powerlara sahip karakterler PHB3'de çıkacak yanılmıyorsam. Ayrıca bir de Shadow powerlara sahip karakterler çıkacak (Necromancer tipi)
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Vampirler, Kurt adamlar, zombiler savulun...

Mr. Bigg geliyor!

Image
Post Reply