Hakmarun Reloaded!.. ..Van Helsing....Yorumlar!..
CLiCKs wrote:Yarı vampire avenger çok mu absurd gider? Aslında skill açısından bayağı uygun.
Absürt olmaz bence.
Clicks yalnız unutma senin karakter vampir değil; yarı vampir. Hani "Blade" filmindeki adam vardı ya, "Gündüz Yürüyen" diyorlardı; annesini vampir ısırmış, vs; ona benzer, dolaylı bir yerden ucundan biraz kapmış vampirliği.
Gaz formu istiyorsan al ama karşılığı ağır olur, çünkü gittikçe tam vampir olmaya başladın. :schemes:
Gaz Formu: (günde 2 kere) Minor action ile Gaza dönüşüp (3+levelin) kadar tur bu formda kalabilirsin. Gaz formundayken Stealth:+20 bonus alırsın. Bu haldeyken aldığın hasarlara (10+levelin) kadar resistant kazanırsın. Gaz halinde yapabileceğin tek eylem “kendi hızında” uçarak hareket etmektir; etrafın ile etkileşime geçemezsin.
Bu gücü alırsan karşılığında radiant, fire ve acid vulnerable:5 alman gerekir. Sana kalmış?
.
Last edited by dwaxer on Sat Apr 18, 2009 1:39 am, edited 1 time in total.
Unutmuşum valla
(Azıcık atraksiyona geldimde yarı vampire ^^). Dwaxer şimdi o olduğum ırkın yarısından bir şey gelmeyip her abilitylerime +( her 4 level ve path atlandığında) geldiğinde yine vericeğim abilitylere +1er eklenecek şekilde -1 çıkartıyorum değil mi. (cümleyi kurmak epey uğraştırdı be!)
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Cümleyi pek anlamadımCLiCKs wrote:Unutmuşum valla(Azıcık atraksiyona geldimde yarı vampire ^^). Dwaxer şimdi o olduğum ırkın yarısından bir şey gelmeyip her abilitylerime +( her 4 level ve path atlandığında) geldiğinde yine vericeğim abilitylere +1er eklenecek şekilde -1 çıkartıyorum değil mi. (cümleyi kurmak epey uğraştırdı be!)
.
Bunu demeye çalışmıştım ama yanlış anlamışım bu söylediğin bana ekstra kıyakmış :schemes:dwaxer wrote:Sen daha yolun başındasın; 1.level olarak başlayacaksın.CLiCKs wrote:Dwaxer bu ability scorelara +lar nasıl olucak? Mesela yarı vampir dex ve cha yada dex ve wis + alabiliri. Dexi vampirlerin çevik olabileceğini düşünerek yazdım. Wisdomıda vampirlerin(yarı vampirlerinde) daha uzun yaşayabileceğini düşündüğüm içinBunları biz mi sana sunalım yoksa yazıcakmısın?
Olabilir de, ona bakarsan vampirlerin her yönü güçlü!
şöyle bir anlaşma yapalım:
Standart şekilde abilitylerini ayarla önce
11 ve 21. levellerde her abilitye 1'er veriliyor ya; sen bu sırada istediğin abilitye +1 daha verip diğer birinden de -1 kısarsın. Sana ancak bu kıyağı yapabilirim, zaten yarı-vampir çok güçlü bir karakter.
.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Albert Einstein
Advanced Player's Guide diye bir kitap vardı, Martial Artist olarak geçiyordu, ama monk 4th Edition'da oynanmaz.Ã?ünkü RP ağırlıklı bir tip, Power'larla vurmak sıkıcı oluyor (denedim)Efla wrote:Pekii Monsters manualdaki oynanabilir ırklardan seçebiliyr muyuz ababa =)
Bir soru daha... 4th editionda monk benzeri birşey çıkmadı daha değil mi ? Ã?yle hayal etmiştim karakteri ama daha farklı şekilde de tasarlanabilir. Sorayım dedim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Evet monk yok. Zaten PHB2'yi gördükten sonra o siyah beyaz güya "advanced" kitaplara harcadığım emeklere üzüldüm. Artık o kitapları kullanmıyoruz, adam bard filan vermis 2. Player book'ta.
Yalnız Efla sen geç kaldın kadromuz doldu şimdilik.
kusura bakma. Ama ayrılan olursa oyunumuzun konusu eleman değişikliğine çok müsait yani; her 2-3 encounter arası, grup elemanlarında değişikliğe gitmek mümkün.
.
Evet monk yok. Zaten PHB2'yi gördükten sonra o siyah beyaz güya "advanced" kitaplara harcadığım emeklere üzüldüm. Artık o kitapları kullanmıyoruz, adam bard filan vermis 2. Player book'ta.
Yalnız Efla sen geç kaldın kadromuz doldu şimdilik.
.



