tiyatro ve frp

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

gandalf

sen ciddiye alınmak isteyenleri ciddiye aldığın için bu sitenin gandalfısın !

teşekkür ederim,
tabii belirttiğin 4-5 milyarlık fiyatı görünce gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi oldu
Tufan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 99
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Tufan »

...İlginç ve son derece iyi niyetli bir düşünce olmasına karşın şenliklerde vb." Boyalı top" (Paint Ball) yerine (Bilkent'de vb.düzenlenmekteydi...) ODTÃ? ormanlarının(!) belli bir kısmında izin alınıp canlı Düşsel Canlandırma Oyunu oynanabilir;üstelik Odtü'de birçok değişik ve ilginç tarzda yapı da bulunmakta...(Bunlar Büyücünün kalesi,Deli Rahiplerin Tapınağı ... olarak oyun amaçlı olarak gayet rahat bir biçimde kullanılabilir.Ama ne yazık ki tatilde bizim insanımızın genel tavrına uygun olarak Düş Oyuncuları da oraya buraya sıvışmakta ve bomboş her türlü oyuna açık mekanlar(dereler,tepeler,ormanlar,bozkırlar,binalar_ODTÃ?'de) boş kalmaktadır. Ben ODTÃ?'lü arkadaşların bunu araştırıp arştırmadıklarını bilmediğimden tam gaz olaya daldım...Son derece uygun ve kıyak gözüktü.
Pyros'un özgün girişimini takdirle karşılarken,Odtü'lü arkadaşlardan da yorum,bilgi ve cevap gönderilmesini rica ederim...
Ã?ıktım açık alınla,yirmibeş yılda yirmibeşbin savaştan;
Ne bileğim,ne de ruhum,ama yüreğim burkulur insanlığın çarpıklığı ve ruhsuzluğundan.
Kendisiyle beraber insanlığÄÂ
Post Reply