Yeni Oyun

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Post by Calengil »

Vampir avcılığını işaretledim diğerlerine bakmadan. D&D sıkmaya başladı keza bir yerden sonra insan yeni şeyler istiyor haliyle. Hunter ise koy sepete mottosundan yola çıkıp, direk Vampir Avcılığı dedim, diğer şıklara bakmadan. İyi ettim sanki ama benden başka işaretleyen olmamış =)
Wolves are always alone..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet, bu da bir anket oldu ama oyun olmayacak sanırım. Forum oyunları artık pek fazla rağbet görmemeye başladı, zaten benim de internete ayırdığım vakitler giderek azalacak. Hep yeni bir hevesle gaza geliyorum ama gerçeği kabullenmek lazım.

Ama geçmişte "bence" oldukça güzel forum oyunlarımız oldu, onları daima hoş bir yaşanmışlık olarak hatırlamayı ümid ediyorum. Belki ilerde daha uygun şartlarda yine tekrarlarız. :)

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer D&D sisteminde oyun oynatmayı düşünmüyor musun?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Dwaxer D&D sisteminde oyun oynatmayı düşünmüyor musun?
Yok. Yukarıda açıkladığım gibi şu sıralarda internete girişlerim seyrek ve düzensiz olacak, o yüzden bırak oynatmayı, oyuncu olarak bile iştirakim zor.
Ama ilerde şartlar düzelirse, şöyle "A Song of Ice & Fire" tarzında herkesin bir "House"u olduğu low magic, "Kingdoms" gibisinden bir oyun vardı kafamda. Neyse kısmetse olur bir gün.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Aslında A Song of Ice & Fire ın tanıtımını az da osla siteye koysak fena olmaz değil mi? Maksat millet yararlansın..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply