Yeni Oyun
Vampir avcılığını işaretledim diğerlerine bakmadan. D&D sıkmaya başladı keza bir yerden sonra insan yeni şeyler istiyor haliyle. Hunter ise koy sepete mottosundan yola çıkıp, direk Vampir Avcılığı dedim, diğer şıklara bakmadan. İyi ettim sanki ama benden başka işaretleyen olmamış =)
Wolves are always alone..
.
Evet, bu da bir anket oldu ama oyun olmayacak sanırım. Forum oyunları artık pek fazla rağbet görmemeye başladı, zaten benim de internete ayırdığım vakitler giderek azalacak. Hep yeni bir hevesle gaza geliyorum ama gerçeği kabullenmek lazım.
Ama geçmişte "bence" oldukça güzel forum oyunlarımız oldu, onları daima hoş bir yaşanmışlık olarak hatırlamayı ümid ediyorum. Belki ilerde daha uygun şartlarda yine tekrarlarız.
.
Evet, bu da bir anket oldu ama oyun olmayacak sanırım. Forum oyunları artık pek fazla rağbet görmemeye başladı, zaten benim de internete ayırdığım vakitler giderek azalacak. Hep yeni bir hevesle gaza geliyorum ama gerçeği kabullenmek lazım.
Ama geçmişte "bence" oldukça güzel forum oyunlarımız oldu, onları daima hoş bir yaşanmışlık olarak hatırlamayı ümid ediyorum. Belki ilerde daha uygun şartlarda yine tekrarlarız.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Yok. Yukarıda açıkladığım gibi şu sıralarda internete girişlerim seyrek ve düzensiz olacak, o yüzden bırak oynatmayı, oyuncu olarak bile iştirakim zor.Aegron Linwelin wrote:Dwaxer D&D sisteminde oyun oynatmayı düşünmüyor musun?
Ama ilerde şartlar düzelirse, şöyle "A Song of Ice & Fire" tarzında herkesin bir "House"u olduğu low magic, "Kingdoms" gibisinden bir oyun vardı kafamda. Neyse kısmetse olur bir gün.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: