(Yaklaşmasının sebebi 2d6 sistemdeki menzilden bihaber olması
Huldor Zamanı(OYUN)
Arkadaşını yaraladığını gören G7'ye hiddetle iki okunu ardarda yollarken biraz yaklaşmayı ihmal etmedi.
(Yaklaşmasının sebebi 2d6 sistemdeki menzilden bihaber olması
Yetişemiyorsa yaklaşacak, yetişiyorsa gerek yok
)
(Yaklaşmasının sebebi 2d6 sistemdeki menzilden bihaber olması
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:

Leopold Saldırı(1): 3.2+3+1(kötü)=9dwaxer wrote:.
Leopold bağırarak: "Sizi aşağılık haydutlar! Silahınızı bırakıp teslim olun, canınızı bağışlansın! İnsanları kaçırmanın cezasını ödeyeceksiniz!!" derken başta G1'e olmak üzere topuzunu 2 defa savurur.
.
G1 Defans: 6.4+1=11
Leopold ilk vuruşunu ıskalar ve ikinciyi savurur.
Leopold Saldırı(2): 6.1+3+1(kötü)=11
G1 Defans: 6.2+1=9
Hasar: 6.1+7+3(kötü)-7=10
Köle avcısı bu sefer sıyrılmayı beceremedi ve topuz vücuduna indi.
Huor Saldırı(1): 2.6+0=8Edmond wrote:Arkadaşını yaraladığını gören G7'ye hiddetle iki okunu ardarda yollarken biraz yaklaşmayı ihmal etmedi.
G7 defans: 1.1-1=1
Hasar: 4.4+6-11=3
Oklardan biri G7yi hafif şekilde yaralamıştır.
Huor Saldırı(2): 2.3+0=5
G7 Defans: 2.1-1=2
Hasar:4.5+6-11= 4
İkinci okda G7 ye hafif bir yara açmıştı.
Nrebte Saldırı: 3.2+1=6fmc wrote:Once bakar G6`ya sonra G7`ye...
`Sen kime vuruyorsun oglum?`
Baltamin tadina bak bakalim diye dusunup tum gucuyle savurur baltasini.
G7 Defans: 3.4-1=6
Hasar: 1.2+12-11=4
Büyük balta G7'yi az da olsa sıyırmıştı.
Elrand'da Nrebteye yakın bir pozisyon alıp büyü içi hazırlandı.
"SORCH"
Elrand Büyü:5.4+4=13
G7 İrade:2.5+1=8
Hasar:2.4+4=10(Bu adamın 10 vurmak kaderinde var
Alevlerin vücudunu yakması ile acı duyan G7 hafif bir inlemenin ardından daha da öfkeli görünüyordu.
.................................................................
G1;
"Bu canımı acıttı ödeyeceksinn"
G1 Saldırı(1): 6.2+3=11
Leopold Defans:3.2+6=11
Hasar: 5.4+9-11=7
G1 Saldırı(2):5.3+3=11
Leopold Defans: 6.6+6=18(Vuhuuu
Bu sefer ıskaladı.
G2;
Biraz daha yaklaşıp oklarını Leopold'a yolladı.
G2 saldırı:3.1+3=7
Leopold Defans:6.5+6=17
Ama ok çok uzagından geçmişti.
G3;
"Al bakalım seni şovalye bozuntusu" diyerek kılıcını savurur.
G3 Saldırı(1): 5.1+3=9
Leopold Defans: 3.6+6=15
Kılıcını ikinci kez hiddetle savurdu.
G3 Saldırı(2): 1.6+3=10
Leopold Defans: 3.4+6=13
Bir şovalyeye saldırmanın o kadar da kolay olmadığını görmüştü.
G4;
"Ölümmm" diye ağzından salyalar saçarak Leopold'a doğru koştu.
G4 Saldırı: 5.1+3+=9
Leopold Defans: 4.3+6=13
Saldırısı sadece lafta kalmıştı.
G5;
Menzillendikten sonra okunu Leopold'a yolladı.
G5 Saldırı: 1.6+3=10
Leopold Defans: 1.3+6=10
Hasar: 5.1+6-11=1
Ok hafif bir sıyrık ile Leopold'u geçti.
G7;
"Sizi de kölem yapıcam ucubeler sizi de" diye bağırarak koca baltasını Nrebteye amansızca savurdu.
G7 Saldırı: 4.4+3=11
Nrebte Defans: 2.6-2=6
Hasar: 3.2+12-11=6
Hızlıca gelen balta Nrebte'nin çok olmasada canını yakmıştı.
Bu sırada İsaril'i görebilenler durumunun hiç de iyi olmadığını farkediyorsunuz.
Yaralanmalar;
G1: -14
G7: -21
Leopold: -13
Nrebte: -15
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

"Ben G7'yi öldürürüm! Siz diğerlerini halledin!"
Derken diğer yandan nasıl olur da, hangi kuralın yardımıyla -11 aldığına merak eder hasarın. Hani iki kere ok atması diycem? O durumda -zar atağa gelir, hasar değil? Çoktan ölmeliydi o? Nasıl bir zırhtır üzerindeki? Zaten 2d6'daki maksimum zar 12 değil mi arkadaş? Adam defansına 1.1 atıyor? Kritik rezalet? Kafasını resmen oka sokmuş? -11 ne ya
Takıldım bak şimdi.
Velhasılkelam yeniden G7'ye atıyor oklarını.
Derken diğer yandan nasıl olur da, hangi kuralın yardımıyla -11 aldığına merak eder hasarın. Hani iki kere ok atması diycem? O durumda -zar atağa gelir, hasar değil? Çoktan ölmeliydi o? Nasıl bir zırhtır üzerindeki? Zaten 2d6'daki maksimum zar 12 değil mi arkadaş? Adam defansına 1.1 atıyor? Kritik rezalet? Kafasını resmen oka sokmuş? -11 ne ya
Velhasılkelam yeniden G7'ye atıyor oklarını.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
.
Leopold (x12, y6)"ya geçerek, Isaril"e kutsal bir ışın huzmesi gönderirken SILEM diye dua eder
SILEM
"Dayanın arkadaşlar, iyilik kötülüğü yenecektir, Yüce Bahamut"un izniyle!" Ardından kalkanını peşindeki haydutlara doğru hazırlayarak (Defansif Dövüş; 4tık=Def:+2) "gelin bakalım, gelin köle tüccarları. Teker teker değil, aşağılık çakallar gibi hep birlikte saldırın!"
.[/b]
Leopold (x12, y6)"ya geçerek, Isaril"e kutsal bir ışın huzmesi gönderirken SILEM diye dua eder
SILEM
Code: Select all
... (7 tık) (dosta) 2d6+(2*Büyü) kadar can iyileşir.[/b]
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Huor Nişancılık(1): 5.5+0=10Edmond wrote:"Ben G7'yi öldürürüm! Siz diğerlerini halledin!"
Derken diğer yandan nasıl olur da, hangi kuralın yardımıyla -11 aldığına merak eder hasarın. Hani iki kere ok atması diycem? O durumda -zar atağa gelir, hasar değil? Çoktan ölmeliydi o? Nasıl bir zırhtır üzerindeki? Zaten 2d6'daki maksimum zar 12 değil mi arkadaş? Adam defansına 1.1 atıyor? Kritik rezalet? Kafasını resmen oka sokmuş? -11 ne yaTakıldım bak şimdi.
Velhasılkelam yeniden G7'ye atıyor oklarını.
G7 Defans: 4.5-1=8
Hasar:3.1+6-11=-1
Ok G7ye isabet etse de zırhından dolayı işlememiştir.
Huor Nişancılık(2): 2.5+0=7
G7 Defans: 5.3-1=7
Hasar:6.1+6-11=2
Bu sefer ki ok ise G7nin biraz canını yaktı.
İsaril'in biraz da olsa kendine geldiğini farkettin ama durumu hala kötü.(can +11) Üzerinde dönen siyah bir ışında dikkatini çekti.dwaxer wrote:.
Leopold (x12, y6)"ya geçerek, Isaril"e kutsal bir ışın huzmesi gönderirken SILEM diye dua eder
SILEM"Dayanın arkadaşlar, iyilik kötülüğü yenecektir, Yüce Bahamut"un izniyle!" Ardından kalkanını peşindeki haydutlara doğru hazırlayarak (Defansif Dövüş; 4tık=Def:+2) "gelin bakalım, gelin köle tüccarları. Teker teker değil, aşağılık çakallar gibi hep birlikte saldırın!"Code: Select all
... (7 tık) (dosta) 2d6+(2*Büyü) kadar can iyileşir
.[/b]
Saldırı: 4.3+1=8fmc wrote:"Tamam 7 sende."
Ã?adırın yanından koşarak G4'e saldırır.
Defans: 5.2+1=8
Hasar: 5.4+12-7=14
G4 ün canı çok yanmış olacak ki acı içinde bağırdı ve arkasından gelen saldırıya hazırlıksız oldugu için birden yere devrildi.
Elrand ise bir büyücü için konsantre olmuş sessizliğini koruyordu. Sonra birden "ZAROTTE" dediği duyuldu.
Büyü:4.5+4-1=12
İrade: 3.4+1=8
Sonra düşmanların hepsinin gözlerinin yanmaya başladığını ve acı içinde "Gözlerimmm göremiyorum" gibi bağırmaya başladıklarını gördünüz.(Bir daha ki turdan itivaren 5 tur körler hepsi)
------------------------------------------------------------------------------------------
G1;
"Aşağılık ha"
Saldırı: 4.5+3=12
Defans: 6.5+6=17
Kılıcı sinirle savursada isabetli olamamıştı.
G2;
"Oklarımın tadına bak pislik, seni de satacagız"
Saldırı: 5.3+3=11
Defans: 2.4+6=12
Oklarını çok yakından da olsa Leopold'u ıskalamıştır.
G3;
Saldırı: 5.5+3=13
Defans: 3.1+6=10
Hasar: 6.5+9-11=9
Kılıç Leopold'a doğru savrulurken derin bir daire çizip Leopold'un kanı ile boyandı.
G4;
Yere düştü.
G5;
Oklarını gerip Leopold'a yolladı.
Saldırı: 1.1
Oklar hiç alakası olmayan bir şekilde başka yöne gitti.
G7;
Nrebtenin gitmesi üzerine onun peşinden koştu.
"Gel buraya ufaklık"
Saldırı: 1.6+3=10
Defans: 5.3-2=6
Hasar: 5.4+12-11=10
Nrebtenin canını fena yakmıştı.
Yaralanmalar;
G1: -4-10= -14
G4: -14
G7: -7-4-10-2= -23
Leopold: -5-7-1-9= -22
Nrebte: -9-6-10= -25
Durumlar;
Leopold ve Nrebtenin iradelerine aldıkları +5 bonus bu tur bitti.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

"Allah belanınızı vermesin lan okçumuyuz yoksa heal'ci mi adamı iyileştirdim lan resmen? "
Ardından oklarını yeniden G7'ye yolladı. Fakat bu kez zırhının en zayıf noktasını düşünüp (artık neresiyse, eğer farketmediysem, yani zırhı açık değilse dikkat zarı atılabilir) oraya nokta atışı yapmaya karar verdi. Böylece atak zarına eksi yiyecekti ama, sanki atak zarını tutturuyor da n'oluyordu. Böylece hiç olmazsa bir şansı vardı
Ardından oklarını yeniden G7'ye yolladı. Fakat bu kez zırhının en zayıf noktasını düşünüp (artık neresiyse, eğer farketmediysem, yani zırhı açık değilse dikkat zarı atılabilir) oraya nokta atışı yapmaya karar verdi. Böylece atak zarına eksi yiyecekti ama, sanki atak zarını tutturuyor da n'oluyordu. Böylece hiç olmazsa bir şansı vardı
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Gözleri kör olmuş köle avcıları;dwaxer wrote:.
Leopold G7'ye saldırırken, "son kez uyarıyorum, eşkiyalar derhal silahlarınızı bırakıp teslim olun, canınızı bağışlayalım!" diye bağırarak haydutlara bir şans vermeyi de ihmal etmez.
.
"Tamam teslim oluyoruz" diyerek yere çöktüler. Sadece G7'nin teslim olmaya niyeti yok gibiydi ama onu da kısa sürede hallettiniz(öldürdünüz). Elrand'ın direk İsaril'in yanına koşup ellerini çözdüğünü ve onunla konusmaya çalıştığını gördünüz. Elrand;
"Büyülenmiş, yakında ufak bir kasaba var. Orada bir şifacı tanıyorum. Kudretli biridir ona götürebiliriz" deyip gitmeye hazırlanırken güç bela İsaril'in;
"Ã?adırları kontrol edin. Bi kitap var onu bulun" dediğini anlayabildiniz ve İsaril'in bayıldıgını farkettiniz.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

"Esirleri serbest bırakmak mı?"
diye geçirse de içinden tartışma çıkarmaya niyeti yoktu.
"Ã?yle olsun."
diyerek denilenleri yaptı.
diye geçirse de içinden tartışma çıkarmaya niyeti yoktu.
"Ã?yle olsun."
diyerek denilenleri yaptı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Ã?adırları gezdin. 3 ve 4. çadırların sadece uyumak için kullanıldıgını gördün.dwaxer wrote:.
Leopold
Kendine bir SILEM şifası yaptıktan sonra arkadaşlarına dönerek
"Sizler şu haydutları bağlayıp, esirleri serbest bırakın. Ben de çadırları araştırıp Isaril'in söz ettiği kitabı arayayım; belli ki önemli bir şey," der.
.
1.çadırda birkaç ufak sanıdk içinde 150 altın buldun. Onun dışında ufak bir iskemlenin üzerinde siyah kaplı bir kitap gördün.
2.çadırda ise belli ki çalınmış değerli eşyalar vardı. Biraz aradığında şunları buldun;
Büyük bir balta: Üzerinde sarı işlemeler var ve oldukça güzel gözüküyor.(kullanan kişi için Saldırı +1 Hasar +3)
Kırmızı işlemeli bir mızrak: Birçok mızrak içinden kırmızı bir tür bezle etrafı güzelce sarılmış bir mızrak buldun.Ayrıca çok sivri.( Kullanan kişi için Hasar +2)
Büyük bir kalkan: Üzerinde üç tane yılan resmi olan bir kalkan buldun. Birde not asılı."Kişi istediği zaman bu yılanları kontrol edebilir ve onların canlanmasını sağlayabilir. Onlar beslemeyi unutmayın." yazıyordu.(Kullanan kişi için yılanlar saldırı:3 Hasar:1d6+2)
Bir kılıç(tek elli): Üzerinde " Daima dürüst ol" yazısı işlenmiş bir kılıç. Bir paladine ait olduğu belli.( Saldırı +1 Hasar +2)
Büyük bir harita: Tüm evrenin bir haritası bazı yerler kırmızı ile işaretlenip üzerlerine notlar düşülmüş. Bunlar daha çok saldırı planları ve alınması gereken eşyaların isimleri gibi.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
