Artemis Entreri wrote:Bu arada doktorun hikaye de süper. Kadir abi sana iş çıktı bak, bizim tiplere kısa özgeçmişler yazmak istemez miydin? Bence harika yaparsın sen bu işi
.
Artemis Entreri wrote:Bu arada doktorun hikaye de süper. Kadir abi sana iş çıktı bak, bizim tiplere kısa özgeçmişler yazmak istemez miydin? Bence harika yaparsın sen bu işi








Bunu ben de düşünmüştüm, bence de güzel olur bu, belki yeteneklerinden sadece birini değiştirip dediğin gibi ufak tefek stat ayarlamalarıyla çeşitlilik sağlanabilir.dwaxer wrote:.
Karakter tipleri çok hoş oluyor gerçekten. Bence her beceriden (ya da çoğundan) en az iki üç değişik karakter olması lazım. Yani örneğin bir mutant doktor varsa, bir de normal doktor olmalı, bir adam sniper varsa, bir başka ghoul sniper da olabilir; bunların aralarında stat olarak çok minik farklar olur vs.
Abi onu da araştırdım ama Vault gibi bir ismin hakkını satın alma diye birşey saçma olur. Sonuçta vault'un mahzen - sığınak gibi bir anlamı var. O zaman bu adamlar oyunda geçen her kelimenin isim haklarını mı almış oluyor yani? Dediğim gibi oyun sektöründeki abilere sordum güldüler bana. Ama ben de sorun olabilir diye düşünüyordum başta. Yine de araştırmaya devam etcez. Aklınıza gelen daha güzel isim önerileri varsa paylaşın değiştirelimdwaxer wrote: Bir de Artemis bu "Fallaut'a benzerse sorun çıkar mı?" gibisinden soruları oyunun adını "Vault" koymadan düşünecektin.![]()
.

Buna ben de katılıyorum. Özellikle arayüz eklenince karakter portrelerini küçültmemiz kötü oldu. Vektörel çizim olmadığı için kalitesi de bozuldu.Darkgnome wrote: - Karakterlerin "Vault122" yazısını biraz daha küçültüp, Karakter listesini daha sola kaydırıp, açılan alanı olabildiğince karakter ekranına verseniz daha çekici bir gürüntü olabilir. Fontların büyütülmesinde de yarar var.
Üstteki devrim abinin orjinal çizimlerinde ki gibi olacak orası. PSD dosyasında onları ayırma şansım olmadı. Buradan da sesleniyorum devrim abiye, onların layerlarını ayırabilirsen sevinirimDarkgnome wrote:- "Stat"leri okumakta zorluk çekiyorum. Taşlanmış metal yüzey üstüne damga güzel bir düşünce ama gri üstünde kırmızı renk daha rahat algılanabilir. Yine sanki damga ile yapılmış ama kırmızı boyadan bir damga gibi gösterebilirsiniz.
Dökümanda, kodlarda, flash kütüphanesinde her yerde Chemist yazmışım ama oyunda gözüken kısımda Alchemist yazıyorDarkgnome wrote: - "Alchemist" fallout gibi bir dünyada uç kaçabilir. Bunun yerine "Chemist" yani kimyager daha güzel geldi kulağıma. Yoksa reiki enerjisi, çakra filan demeye başlayacağız.
Çok mantıklı.Darkgnome wrote:- Roach, kumandan ise karizması ve algısı daha yüksek, yaşı dolaysıyla STR ve END daha düşük biri olabilir bence. Onun yakın dövüşlerini de komando tarzı bir karaktere verebilirsiniz gibi geliyor.
Çok mantıklı.Darkgnome wrote:- Meslek hanesi karşısına "Berserker" pek iyi gitmemiş bence. Ã?rneğin, "Brick the Commando".
İletişim konusu güzel gerçekten ama bir isim düşünemedim bunun için. Communication Manager gibi birşey olabilir ama o da çok uzun. Onun yerine Narrator (Masalcı) veya Writer, Author (Yazar / Gazeteci) gibi birşey yapabiliriz. Dediğin gibi bir özellik çok faydalı olur gerçekten. Hacker da çok iyi.Darkgnome wrote:- İletişim ile ilgilenen biri güzel olabilir. Göreve gidenlerin görevdeyken dahi Vault'a yarar sağlamalarını ve göreve gitmeyenlerin de görevdekilere yarar sağlamalarını sağlayabilir. Aynı zamanda hacker'da olabilir.
Sinerji yaratan yetenekler olacak. Bunun için aynı olmaları bile gerekmiyor. Bazı karakterler birlikte göreve gittiklerinde yetenekleri normalden fazla etkileyebilecek.Darkgnome wrote:- Karaterlerde, başka bir karakter ile ortak beceri olması güzel olabilir. Aynı beceriye sahip karakterler göreve çıktıklarında, puan toplamları yada başka başka bir formül devreye girer.
Bence de hatta direk robot olabilir bu karakter.Darkgnome wrote:- Robotik üstüne bir karakter güzel olur bence.
Eşya olayını düşündüm ben de ama çok fazla karakterimiz olacağını düşünürsen casual oyun için biraz fazla ayrıntıya giriyor. Onun yerine genel bir inventory olabilir diye düşünmüştüm. Karakterlere özgü değil de, Oyuncuya özgü bir inventory. Araçlar filan da burada bulunur hatta. Booster itemları olur filan.Darkgnome wrote:- Karakterlere bazı eşyalar güzel olabilir. Görevler sonucunda eşya kazanmak kullanıcıları daha çok ateşler. Daha çok görsel ve bir miktar işlevsel olabilir.
Çok teşekkürler darkgnome. Umarım fazla seyirci kalmadan bu tarz tiyolar vermeye devam edersin. Hatta en başından beri belirttiğim gibi projeye dahil olmak isteyen herkes, yapabileceğini düşündüğü konularda katkıda bulunabilir. Bunun için "abi sen de gel görevleri yaz, sen de farklı farklı yetenekler üret, karakterler üret, barınak için binalar düşün." dememize gerek yok. Hoşunuza gittiyse bu proje, siz de ekibe dahil olabilirsiniz.Darkgnome wrote:Harika bir çalışma yürütüyorsunuz ve disiplininize hayran kaları taldım. Yazdıklarım beğenmediğimden değil, yaptığınız işi beğenmem sebebiyle. İki yetenek bir araya gelince ortaya düşünülenden çok daha ileride işler çıkabilidiğini bana hatırlattığnız için teşekkür ederim.
Görevleri yazması ve haritaları tasarlaması için gruba aklı uç noktalarda çalışan sürekli yeni oyunlar açan birisini daha alsanız bence iyi olacak. Bu konuda bildiğim kişiler var ki çoğu bu sitede.