kim bu?
-
flintfireforge
- Kullanıcı

- Posts: 248
- Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
- Contact:
Arkadaşlar,
Açıkçası birşey eklemek zorundayım.
Bildiğiniz gibi birçok insan frpworld forumlarına sık giremiyor.Ancak haftada 1 veya 2 kişi.Bende bu insanların arasındayım.Forumda bir konu trafiği var.Gerekli gereksiz o kadar çok konu açılıyor ki çok sık giremeyenler konuları takip edemiyor.Ã?oğunlukla daha önce mesaj attığı konu çok arkalarda oluyor.
Bu konu gereksiz demiyorum.Ancak bu konu "flint istanbulda" konusunun içinde olsaydı eminim daha iyi olurdu.
Yanlış anlamayın sitem falan da etmiyorum.Sadece bir öneri.Frpworld forumunu güzelleştirmek için.
Unutmadan,
Odanın içine yığılmış eşyalar 100 senelik antikalar olsa bile o oda dağınıktır.
Açıkçası birşey eklemek zorundayım.
Bildiğiniz gibi birçok insan frpworld forumlarına sık giremiyor.Ancak haftada 1 veya 2 kişi.Bende bu insanların arasındayım.Forumda bir konu trafiği var.Gerekli gereksiz o kadar çok konu açılıyor ki çok sık giremeyenler konuları takip edemiyor.Ã?oğunlukla daha önce mesaj attığı konu çok arkalarda oluyor.
Bu konu gereksiz demiyorum.Ancak bu konu "flint istanbulda" konusunun içinde olsaydı eminim daha iyi olurdu.
Yanlış anlamayın sitem falan da etmiyorum.Sadece bir öneri.Frpworld forumunu güzelleştirmek için.
Unutmadan,
Odanın içine yığılmış eşyalar 100 senelik antikalar olsa bile o oda dağınıktır.
haklı olduğun noktalar yok değil ama şunuda unutmamak gerekir ki forumlardaki hareketliliği sağlamak için bu tarz başlıkların açılmasıda gerekiyor.dediğin şeyde haklı olabilirsin aslında şu anda düşündümde olabilirde ama açtığım başlığın sırf flintle alakası yok ve ben pyrosun bu hareketinin geyik olarak değerlendirilebilmesi için ayrı bir başlık açmış olabilirim.ama bunu dediğin başlıktada açabilirdim.
ama şu kadarını belirtmek isterim ki serbest kürsüleri özelliği geyik konuların açılması ve forumdaki samimiyet ve sıcaklığı arttırmaktır.konu kirliliği dediğin şey ise her bir üyenin gönlünden geçen bir şeylerin sitedeki diğer kullanıcılarıyla paylaşmak istemesinden başka birşey değildir.ve ben konu kirliliği diye nitelendirdiğin bu yoğunluğun devam etmesini ve artarak devam etmesini isterim.en azından moderatörlüğünü yapmam uygun bulunan serbest kürsüye herkesin mesaj atması herkesin yeni fikirlerini sunması yeni öneriler getirmesi beni çok sevindiriyor.sonuçta burası bir frp sitesi ama buraya gelen her kullanıcı muhteşem frp bilgisine sahip değil,sadece kulak dolgunluğuyla gelen üyelerimizde var ve biz bu üyelerimizin de mutlu olmasını sağlamak mecburiyetindeyiz.Odanın içine yığılmış eşyalar 100 senelik antikalar olsa bile o oda dağınıktır demişsiniz ama unutmayın ki dağınık olması o antikaların değerinden hiçbirşey kaybettirmez....
eğer bir konu gerekliyse o konu zaten herkes tarafından güncellenmektedir.şu anda 20 sayfaya ulaşmış olan ve halen daha yazılmaya devam eden belli başlıklar var.demek ki gerekli olan bir konu 3 ay önce veya 5 ay önce açılmış olsa dahi o konu her zaman güncelleniyro ve o başlıkta bir sapma olmuyor.dilek kuyusundaki mesajınıda okudum ve bu biraz da orada yazdığın şeylere verdiğim cevaplar gibi olacak ama eminim ki adminler en kısa sürede senin bu önerini değerlendirip buna cevap vereceklerdir.Gerekli gereksiz o kadar çok konu açılıyor ki çok sık giremeyenler konuları takip edemiyor
ama şu kadarını belirtmek isterim ki serbest kürsüleri özelliği geyik konuların açılması ve forumdaki samimiyet ve sıcaklığı arttırmaktır.konu kirliliği dediğin şey ise her bir üyenin gönlünden geçen bir şeylerin sitedeki diğer kullanıcılarıyla paylaşmak istemesinden başka birşey değildir.ve ben konu kirliliği diye nitelendirdiğin bu yoğunluğun devam etmesini ve artarak devam etmesini isterim.en azından moderatörlüğünü yapmam uygun bulunan serbest kürsüye herkesin mesaj atması herkesin yeni fikirlerini sunması yeni öneriler getirmesi beni çok sevindiriyor.sonuçta burası bir frp sitesi ama buraya gelen her kullanıcı muhteşem frp bilgisine sahip değil,sadece kulak dolgunluğuyla gelen üyelerimizde var ve biz bu üyelerimizin de mutlu olmasını sağlamak mecburiyetindeyiz.Odanın içine yığılmış eşyalar 100 senelik antikalar olsa bile o oda dağınıktır demişsiniz ama unutmayın ki dağınık olması o antikaların değerinden hiçbirşey kaybettirmez....
-
flintfireforge
- Kullanıcı

- Posts: 248
- Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
- Contact:
Arkadaşım önerini en kısa zamanda tartışacağımızdan emin olabilirsin. Zaten sana verdiğim cevapta da belirttiğim gibi sitemizde "geyik" ve "ciddi" tartışmaların yapıldığı yerler mevcut. Sitemize gelen her yeni üye kendi zevkine göre ve bu ayrımlara bakarak kararını verecektir.
Mesela "kim bu" başlığı geyiğin yapıldığı ve insanların şakalarını yaptığı bir yerdi ve sende buraya istediğini ve düşünceni yazmışsın.
Serbest Kürsü, insanların düşüncelerini rahatlıkla paylaştığı bir mekandı ve sende inisiyatifini kullanarak buraya mesajını atmışsın. Tüm kullanıcılarımız, diledikleri, ilgilendikleri konuyla ilgili bir başlık - bölüm bulmak istiyor. Daha fazla başlık açmamız için (cthulhu, whitewolf...) öneri getirenler biler oluyor. Tabii geyik başlıklar için de durum aynı. Kullanıcılarımız ilgili başlığa geyik, ilgili başlığa ciddi yazıyorlar. Ama alternatif bir önerin varsa bunu belirtirsen çok sevinirim.
Biz her zaman eleştirlere açığız ve bu eleştirini de en kısa zamanda değerlendireceğimizden emin olabilirsin ve katkıların için çok teşekkür ederim.
Mesela "kim bu" başlığı geyiğin yapıldığı ve insanların şakalarını yaptığı bir yerdi ve sende buraya istediğini ve düşünceni yazmışsın.
Serbest Kürsü, insanların düşüncelerini rahatlıkla paylaştığı bir mekandı ve sende inisiyatifini kullanarak buraya mesajını atmışsın. Tüm kullanıcılarımız, diledikleri, ilgilendikleri konuyla ilgili bir başlık - bölüm bulmak istiyor. Daha fazla başlık açmamız için (cthulhu, whitewolf...) öneri getirenler biler oluyor. Tabii geyik başlıklar için de durum aynı. Kullanıcılarımız ilgili başlığa geyik, ilgili başlığa ciddi yazıyorlar. Ama alternatif bir önerin varsa bunu belirtirsen çok sevinirim.
Biz her zaman eleştirlere açığız ve bu eleştirini de en kısa zamanda değerlendireceğimizden emin olabilirsin ve katkıların için çok teşekkür ederim.
Cüceler her zaman son sözü söyler...
Anlıyorum tabii ki forumu hareketlendirmek,daha çok aktif üyeye sahip olmak bunlar önemli şeyler.Ancak bana kalırsa bir forum bunlardan önce seviyeli tartışılan bir yer olmalıdır.Bu forumdaki üye sayısından ve atılan mesaj sayısından daha önemlidir bana göre.Tabii eğlence olmalıdır.Zaten bir bakıma bu forumu güzel yapan eğlencesi.
Eğer taleplerime gelirsek,
Fazla birşey istemiyorum.Sadece bu tarz konuların Cilveli Keçi Hanı'na taşınmasını talep ediyorum.Bu sayede orada geyik yapılır burada "frp dışı konular" tartışılır.
Çok mu şey istiyorum sizce?
Eğer taleplerime gelirsek,
Fazla birşey istemiyorum.Sadece bu tarz konuların Cilveli Keçi Hanı'na taşınmasını talep ediyorum.Bu sayede orada geyik yapılır burada "frp dışı konular" tartışılır.
Çok mu şey istiyorum sizce?
hayır bizde bunun böyle olmasını istiyoruz zaten.cilveli keçi hanı,bal likörü salonu ve serbest kürsüler geyik yapılması için oluşturulan bölümlerdir.bizde bunun böyle olmasını istiyoruz zaten ve bunun için çalışmalarımızı daha çok arttırdık.
bu isteklerin bizimde isteklerimiz ve bunu yapabilmek için elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsin.ve senin gibi duyarlı ve değerli kullanıcılarımızdan gelen her öneri bizim daha çok gelişmemize vesile oluyor.değerli fikirlerinin her zaman dikkate alınacağına emin olabilirsin....
bu isteklerin bizimde isteklerimiz ve bunu yapabilmek için elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsin.ve senin gibi duyarlı ve değerli kullanıcılarımızdan gelen her öneri bizim daha çok gelişmemize vesile oluyor.değerli fikirlerinin her zaman dikkate alınacağına emin olabilirsin....
Anlayışın için Teşekkür ederim.
Ancak serbest kürsü'nün geyikten ziyade çeşitli felsefi konular yada sinema,tiyatro,sanat ile ilgili konular olabilir.Frp yada fantezi edebiyat ile ilgili olmayan konular yani.Ã?ünkü dediğin gibi zaten geyik için bir forum ayrılmış.
Yada çok uzattım.Siz işinizi bilirsiniz.
Saygılar...
Ancak serbest kürsü'nün geyikten ziyade çeşitli felsefi konular yada sinema,tiyatro,sanat ile ilgili konular olabilir.Frp yada fantezi edebiyat ile ilgili olmayan konular yani.Ã?ünkü dediğin gibi zaten geyik için bir forum ayrılmış.
Yada çok uzattım.Siz işinizi bilirsiniz.
Saygılar...
fantezi edebiyatın serbest kürsüsü bu iş için biçilmiş kaftan,veya agorada da bu konularda başlık açılabilir. konu ötesi serbest kürsü ise daha çok frp dışı çeşitli muhabbetlerin yapılmasına imkan tanıyan bir bölüm ama dediğin gibi bunu en iyi cilveli keçi hanında veya bal likörü salonunda da yapabiliriz...
çok uzatma değil ayrıca fikirlerini bizlerle paylaştın ve senin bu fikirlerinden azami ölçüde yaralandık. teşekkür ederim....
çok uzatma değil ayrıca fikirlerini bizlerle paylaştın ve senin bu fikirlerinden azami ölçüde yaralandık. teşekkür ederim....