Paragon Fight 4e ........ Hakkında yorumlar.

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Dwaxer bu paragon sınıftan gelen powerı phb 29 CHARACTER ADVANCEMENT kısmında yazan listeye eklemiştim. Halbuki bu yanlış olmuş. 11. seviye karakterin 2/4/3/3 şeklinde güçlere sahip oluyor. Buna sadece ırksal, multi class ya da item güçleri ekleniyor.
Ben sorunu tam anlamadım. :roll:
Paragondan dolayı gelen güçleri P-29'daki sınırlamalardan ayrı tutuyoruz. Yani bu kurala göre böyle olmasa da ben kabul ediyorum; bu paragon powerları ekstradan gelen olarak kabul edebiliriz. Gerçi senin encounterlerin 4'ten 8'e fırlamış bir levelde :mrgreen: bilemiyorum artık, senin karakteri kontrol etmiyorum pek; nasılsa sen kendini kontrol edip düzeltiyorsun. :-P

Ya o kadar önemli değil, nasılsa hepiniz öleceksiniz; o daily ve encounterler sizi kurtaramaz. :evillaugh: :schemes: Baksana daha tapınağın girişindesiniz; içersini sen hesap et artık! :evillaugh: :schemes:

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:
devrimk wrote:Dwaxer bu paragon sınıftan gelen powerı phb 29 CHARACTER ADVANCEMENT kısmında yazan listeye eklemiştim. Halbuki bu yanlış olmuş. 11. seviye karakterin 2/4/3/3 şeklinde güçlere sahip oluyor. Buna sadece ırksal, multi class ya da item güçleri ekleniyor.
Ben sorunu tam anlamadım. :roll:
Paragondan dolayı gelen güçleri P-29'daki sınırlamalardan ayrı tutuyoruz. Yani bu kurala göre böyle olmasa da ben kabul ediyorum; bu paragon powerları ekstradan gelen olarak kabul edebiliriz. Gerçi senin encounterlerin 4'ten 8'e fırlamış bir levelde :mrgreen: bilemiyorum artık, senin karakteri kontrol etmiyorum pek; nasılsa sen kendini kontrol edip düzeltiyorsun. :-P

Ya o kadar önemli değil, nasılsa hepiniz öleceksiniz; o daily ve encounterler sizi kurtaramaz. :evillaugh: :schemes: Baksana daha tapınağın girişindesiniz; içersini sen hesap et artık! :evillaugh: :schemes:

.
Evet öyle konuşmuştuk önceden fakat bu hatalı uygulama. Paragon güçleri fazladan eklenmiyor.

Isolating Slam'ı kaldırdım.

Encounter Power 4 tane seviyeden, 1 ırksal, 1 multi class feat, 1 utility, 1 de item olmak üzere toplam 8 adet bende.

Bu arada power seçimlerini genellikle kötü yapmışım, fakat iyi bir tecrübe oldu.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

liero wrote:immobilized olduğum için bu tur bir şey yapamıyorum diye bir şey yazmamıştım. Yapabileceğim bir hareket var mı?
Immobilized yerinden kıpırdayamamaktır. (teleport olabilirsin) Ama durduğun yerden de pek çok şey yapabilirsin tahminim. Melee olmasa da ranged vs

Hiçbir şey yap(a)masanız bile, yine de ufak bir RP atmanızda fayda var; yanlış anlama olmaması için. Ã?rneğin; "immobilized olmanın dayanılmaz ıstırabını yüreğinde yaşıyordu!" gibi. :-P :mrgreen: Gerçi taş olanlar artık yazmasa da olur; bu macera bitmiş olacak onlar için. Artık arkadaşları onları sonradan kurtarır mı bilmiyorum. :schemes:

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:Ben sorunu tam anlamadım. :roll:
Paragondan dolayı gelen güçleri P-29'daki sınırlamalardan ayrı tutuyoruz. Yani bu kurala göre böyle olmasa da ben kabul ediyorum; bu paragon powerları ekstradan gelen olarak kabul edebiliriz.
Tabloya uyarak hazırladım, ben.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:
dwaxer wrote:Ben sorunu tam anlamadım. :roll:
Paragondan dolayı gelen güçleri P-29'daki sınırlamalardan ayrı tutuyoruz. Yani bu kurala göre böyle olmasa da ben kabul ediyorum; bu paragon powerları ekstradan gelen olarak kabul edebiliriz.
Tabloya uyarak hazırladım, ben.
Tamam iyi yapmışsın. Kurallara uygun olsun. Herkesinkini kontrol etçem tabloya göre olacak.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer ben farketmeden 6712537123 tane minor action yapmışım. Free sanıyordum onları :D Benim Demonbane weapon'un özelliği sayarsın sadece divine mettle'la divine strenght'i saymazsın. Kusura bakma yoğunum bu aralar. Hızlıca yapmaya çalışırken saçmalayabiliyorum :)
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Clicks move etmediğin için 1 minor action daha yapabilirsin. Bu daha iyi olur:
Channel Divinity:Divine Strenght (Bir sonraki vuruşuna str modf'ın kadar damage eklenir.)

Ayrıca flank bonusunda var.

Double Aegis featini aldığımı unutmuşum. 2 yaratık birden mimleyebiliyorum. Yazımı ona göre düzelttim.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer Player Handbook 2 deki clas ve ırklarda da seceeiliormuyuz bu 11 leveler için??
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron wrote:Dwaxer Player Handbook 2 deki clas ve ırklarda da seceeiliormuyuz bu 11 leveler için??
Player Handbook2 henüz yok bende. :roll:
Aegron sen önce PHB1'i bir iyice öğren bakalım; 2'ye acele etme. :-P

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Zaten ögrendim baya da 2. ye göre karakter hazırlayabilirmyiz diye sordum sadece..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Vay canına! Aman tanrım! şu Advanced Player's Guide mıdır nedir onun yüzünden 4th edition'da Sorcerer'ın şaklaban gibi olduğunu zannetmiş ve nefret etmiştim, ama şimdi Sorcerer'larda akan ejder kanını çok güzel yansıtmışlar, vay canına ! Dwaxer belki sana gelmemiştir ama bende inanılmaz bir Sorcerer aşkı vardır :D Neyse zaten bu savaştan sağ kurtulamayız herhâlde :evil: :evil: :evil:
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Devrimk'inde dediği gibi oluyorsa Divine Strenght'ide katarmısın dwaxer.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Ufak bir hatırlatma: Immediate actionlar ister interrupt ister reaction olsunlar turda sadece bir tane kullanılabiliyor.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:Vay canına! Aman tanrım! şu Advanced Player's Guide mıdır nedir onun yüzünden 4th edition'da Sorcerer'ın şaklaban gibi olduğunu zannetmiş ve nefret etmiştim, ama şimdi Sorcerer'larda akan ejder kanını çok güzel yansıtmışlar, vay canına ! Dwaxer belki sana gelmemiştir ama bende inanılmaz bir Sorcerer aşkı vardır :D Neyse zaten bu savaştan sağ kurtulamayız herhâlde :evil: :evil: :evil:
Bu söylediklerini pek anlamadım ben Edmond? Sorcererde akan ejder kanı 3,5 editionda değil miydi? Dragonborn Sorcerer mi demek istiyorsun?

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:
Edmond wrote:Vay canına! Aman tanrım! şu Advanced Player's Guide mıdır nedir onun yüzünden 4th edition'da Sorcerer'ın şaklaban gibi olduğunu zannetmiş ve nefret etmiştim, ama şimdi Sorcerer'larda akan ejder kanını çok güzel yansıtmışlar, vay canına ! Dwaxer belki sana gelmemiştir ama bende inanılmaz bir Sorcerer aşkı vardır :D Neyse zaten bu savaştan sağ kurtulamayız herhâlde :evil: :evil: :evil:
Bu söylediklerini pek anlamadım ben Edmond? Sorcererde akan ejder kanı 3,5 editionda değil miydi? Dragonborn Sorcerer mi demek istiyorsun?

.
Hahaha, Sorcerer'lar da Warlock'lar gibi iki çeşit path seçebiliyorlar.Bu path'lerden bir tanesi Dragon Sorcerer.Bu Sorcerer'lar aynı ejderha gibi kendilerine element bile seçebiliyorlar.Ayrıca STR onlar için önemli hâle geliyor ve bununla da kalmayıp bir Ejderha gibi STR bonusu alıyorlar (11. seviyede +2) Ya şu an siteye giremeyeceğim kadar yavaş internetim ama böyleydi.Ve en güzeli Paragon Path'lerdeydi, of efkarlandım.Bundan bilmem kaç yıl önce Sorcerer sevdam ve Dragon Disciple olma isteğim boy göstermişti (Sorcerer yerine bazen Bard oluyordu bu sevda) Ve şimdi bu isteğimi gerçekleştirebileceğim :D Üstelik Dragonborn bir Sorcerer'ın önünde tam anlamıyla hiç kimse duramaz! Oha my god!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Post Reply