Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Arkadaşlar New Reno maceramız bitti. Canlandırdığınız karakterlere göre şans meleği verme zamanı geldi.

Albert:
Kıkırdayan, hışırdayan iğrenç bir gul imajı yarattın kafamızda. Karakteri pek sevmesemde çabalarını takdir ediyorum: +1 şM.

Billy:
Bu aralar pek giremediğinden mi yoksa karakteri sevmediğinden mi bilemiyorum kafamızda nasıl biri olduğuna dair bir şey pek uyanmadı. Pek zeki olmamasına rağmen entrikalara girmeye çalışması da güzel değildi. İlk oyunumuzda moralinin bozulmaması için veriyorum: +1 şM.

Dean:
Piskopat yol savaşçısı rolünün hakkını verdin, araban çalınınca hesapsız kitapsız adamlara saldırman gayet güzeldi: +1 şM.

Eşyalardan satacağınızı satın, fiyat listesinden de alacağınızı alın.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Bu aralar pek giremediğimden olmuştu. Aslında bu aralar da müsait değilim ama bakabiliyorum. Karakteri pek tasvir edemedim.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ya Devrimk sen şu ganimet hesaplarını düzenleyebilir misin acaba; çıkan eşyalardan istediğimiz alalım, kalan satılıp kim alacaklı kim borçlu vs çıksın ortaya. Ben istediklerimi ve sebebiyle söylüyeyim:
Arkadaşlar;
Aşağıda sarı renkte olanları almak isterim. Ã?elik yelek bana lazım çünkü çatışmaya çok dalıyorum balıklamadan; eğer benim tabaklı deri ile giyilemiyorsa çelik yelek+Deri ceket olayına da dönebilirim. Pompalı tüfeği kimse almayacak ve satacaksak fişeklerini alabilirim (gauge filan) kesik çiftem için. Bir de havanlı m-16 da kullanabilirim sanırım, tüfek filan da kullanabiliyorum. Bağımlılık yapan maddeler kullanmadığımdan ilaçları almam ama 2 adet stimpack olabilir iyileşme açısından. Bir de ilk yardım çantası filan da var mı yanımızda; olsa iyi olur

Eşyalar:
Deri ceket (2)
Tabaklanmış Deri ceket
Ã?elik Yelek
AK 47 Kalashnikov (dürbünlü), (40 mermi 7.62mm)
Heckler & Koch MP5 (2), (80 mermi 9x19mm Parabellum)
M16,(havan fırlatıcılı) (120 mermi 5.56x45mm, 8 havan mermisi 40 mm.)
Pompalı tüfek (2),(30 fişek 12 gauge)
6 Stimpak 2
4 Pompa
3 Sakız
8 Jet
2 Sikko

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Bende 2 stimpak, 1 pompalı, tabaklanmış deri ceketi de derdim ama boyutuma uygun değil. Üstüne biraz daha para verip uygun hale getiriliniyorsa alayım.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

CLICK's: Sana plakalardan bir şey çıkartalım. Üstüne iplerle geçirelim. Senin çelik yeleğine kavuşman oldukça zaman alacak.

Belki çıkan deri ceketleri birbirine dikip aralarına da örgü zincir, plaka benzeri bir şey koyarak sana çakma bir çelik yelek yapabiliriz. Senin boyutlara ouygununu alana kadar seni idare eder en azından.

Dürbünlü kalasnikov'u ben alayım. Albert 01 ve kalashnikov dışındaki silahlarımı satayım. Zaten hepsini taşıyabilecek durumda değilim. Ama dürbün kalsın. Birisi isteyebilir.

Kalashnikov'u isterse Cabal'a da verebilirim. Bu eleman seviye atlamaıyor mu bu arada?

Ben elektronik parçalara göz dikmiştim aslında. Sabit telsiz, radyo, tamir takımı, ilk yardım seti, selobant, uhu, yemek kabı, alüminyum folyo, ...

Dwaxer: Senin karakter cephanelik oldu. Bence sende asıl kullanacağın silahlar dışındakileri sat. Boşuna taşınmasın araçta. İki tabanca 1 tüfek zaten yetecektir bence sana. M16'yı aldıktan sonra zaten diğerlerini kulanmazsın. İnsani sınırlar içinde tek tek atarsın. Fazla vurmak gerekirse taramalı atarsın. Yetmezse havanını da kullanırsın.

Tabaklanmış deri ile çelikyelek istiyorsan al ama Cabal'a da bir şeyler vermek gerek. Paramızla sana birde miğfer alalım savaşırken saçların bozulmasın. :-P
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Image

İşte Dean arabasındaki olabilecek değişimler.

1- Tepeye koyulacak bir kafes: Bu sayede aracın tepesine benzin bidonu gibi malzemeler koyulabilecek. Dikizden görüntü kapanmayacak ve araç hantallaşmayacak.

2- Ã?atıya pencere ve ağır makinalı: Gerektiğinde Dean'in yanındaki kişi buradan kafasını çıkartıp etrafa ateş edebilecek.

3- Bagajın büyütülmesi. Bu sayede daha çok malzeme alınabilecek ve hatta arka koltuklar biraz geriye alınıp Albert rahat ettirilecek. Bili daha çok geriye iterse kafasına kurşun sıkılacak. Ölmez ise bir kere daha sıkılacak!

4- Turbo motor takılması: Araç deli gibi benzin yiyecek ama deli gibide güçlenecek ve hızlanacak.

5- Hava filtresi ve bilmediğim başka yollarla benzin idaresi: Araç artık daha az benzin yakacak.

6- Enerji pili modifikasyonu. Araç enerji pilleri ile de çalışabilecek. Her yerde benzin bulmak zor olabilir.

7- Moto Albert: Dean'in aranbasının önünde giden karizmatik motorsiklet :D Dean'in aracı bunun tozunu yutacak, aracın üstü toz olacak daha karizmatik bir görünüye kavuşacak .. :-P
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Darkgnome güzel düşünceler bunlar ama aracı kesip biçtirmeye pek niyetim yok; kaportayla oynamayın. :-P Hele de benzin bidonları başımın üzerinde dolaşmaya hiç niyetim yok (istersen üzerine bir de hedef tahtası çizelim) Onun yerine bagajın içine adamantiyum plakalar koyalım kurşun filan girip depoyu delmesin; ekstra depo bagajdaydı sanırım Mad Max'te.

Aracın motor zaten canavar da biz şuna bir fusion-energy-cell koyalım. :mrgreen: Evet böyle bir şey var; içine su ya da alkol koyuyorsun füzyon teknolojisiyle sonsuz enerji üretiyor; uçuruyor arabayı.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Eşyaları satınca 430$ adambaşı, (Cabal'a tabaklanmış deriyi aldım)
ayrıca Albert Winchesterini satarsa 200$+dürbünüde satarsa 50$ kazanabilir.

En uygun askeri miğfer gözüküyor her birinize ne dersiniz?

İlk yardım malzemelerinin kullandıkça bitmesi lazım aslında, 5 kullanım uygundur, şimdilik sadece 3 kere kullandınız, 1-2 tane daha alınabilir.
Last edited by devrimk on Wed Sep 09, 2009 3:50 am, edited 1 time in total.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Arkaya koyarsak yedek depou silahları ve bulduklarımızı koyabileceğimiz yer kalmaz. Hem senin arkan kapandığından dikizden arkanı göremeyeceksin.

Neyse o zaman. Ben bu modifikasyonları bulduğum başka bir araca yaparım.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Ayrıca Cabal ortak parayla bazı eşyaları almanızı tavsiye ediyor.
Bayıltma silahı: 100 $
Dinamit lokumu: 50$ (4-5 adet)
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ne kadar paramız var ki?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

devrimk wrote:Eşyaları satınca 430$ adambaşı, (Cabal'a tabaklanmış deriyi aldım)
ayrıca Albert Winchesterini satarsa 200$+dürbünüde satarsa 50$ kazanabilir.

En uygun askeri miğfer gözüküyor her birinize ne dersiniz?

İlk yardım malzemelerinin kullandıkça bitmesi lazım aslında, 5 kullanım uygundur, şimdilik sadece 3 kere kullandınız, 1-2 tane daha alınabilir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Askeri miğferi Billy ya da Albert alsın, onlara daha çok yakışır. :mrgreen:

Bayıltma silahı ben almamış mıydım, almış olmam lazım, gerekli ve süper bir silah, canlı ele geçirmeler için ideal, bende bulunsun bir tane.

.......

Darkgnome sun-roof yapabiliriz eğer yoksa. Bilmiyorum yok muydu; bu modellerde yok mudur ya da uygun olur mu? :roll:

.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ã?atıya pencere ile demek istediğim buydu zaten. Ama neden istiyorsun ki? Biri çıksın da oradan ateş etsin diye mi?

Ben winchester ve dürbünü satıyorum ve elimde 680 dolar oluyor. Yalnız satışlar hep yarı fiyatına olurken, sadece alışlarda mı etkili oluyor alışveriş-kumar özelliği?

Neyse ben elimdeki 680 ile Cabal'ın parayı birleşitrerek ona bir çelik yelek alıyorum. 1110 dolarımız oluyor bu şekilde sanırım. Kalan parayla ilk yardım çantası ve dinamit lokumu alırız.

Cabalda bir şey dikkatimi çekti. Askeri miğferi var ama sadece +5 DR veriyor?? Burası +10 DR olarak değişecekse, hesaplarıma göre +50 DR olması gerek şimdi Cabal'ın.
Bu arada Cabal seviye atlamayan bir NPC'mi?

Benim adrenalin ve hardal gazını da unutmayalım bu arada. Yine sıfırı tüketmiş olarak yollara çıkıyorum görünüşe göre. :roll:

Bir sonraki çalışmam iğne atıcı tüfek olacak. Bununla kişilere şırıngalanabilir malzemeleri fırlatmayı düşünüyorum. Takımdan biri öleceği zaman ona stimpack veya birisini baygın ele geçirmek istiyorsak ona bayıltıcı, felç edici ve belki ileride başka şeyler yaptırıcı iğneler atacak bir alet.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

İlk başta askeri miğfere +5 vermiştim sonra motor kaskına +5, askeri miğfere +10 şeklinde değiştirdim.
Cabal'ın parası yok çünkü tabaklanmış deri ceketi aldığı için 400$'lık o 400$'ı size bölüştürdüm.

Ona da sizinle birlikte seviye atlatıyorum.
Post Reply