Gates of Shadow, 0.1 The Gathering (game screen)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Huor da dostundan böyle bir cevap bekliyordu aslında.

*Acaba ne tür büyüler yapsam!*

diye geçirdi aklından
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Ardeth "Bir de bana asabi derlerdi." diye homurdandı. Biz çöl insanlarının standartları daha yüksek herhalde diye içinden geçirdi. "Bir amacımız, bir görevimiz var hatırlıyor musunuz! Kara elflerin büyüye karşı dirençli olduğunu, (bu sırada micah'a baktı) zırhlarının orklarınkinden on kat güçlü olduğunu (bu sırada Huor'a ve tuttuğu kılıca baktı)unuttunuz herhalde. Ölmeniz kimsenin işine yaramaz, sen cüce hayatının senin için önemi olmayabilir ama elindeki balta sana bahşedildi bunu heba etmeye hakkın yok! Ã?ocuklar gibi mızmızlanmayı kesinde yola koyulalım."
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

Ardeth söylediklerini tepki verilmeyince bağırdı.
"KOşUN SİZİ APTALLAR!" ve koşmaya başladı.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Pekalaa!! Kendim için değil ama sizlere bir şey olmasın diye bu dövüşü şimdilik erteliyorum!" diyen Dwax tabana kuvvet koşarak, bir gülle gibi kendini arka pencereden dışarı atar.

.
liero
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 622
Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am

Post by liero »

Liero, herkesin arka pencereden çıkmasını bekledi. Diğerleri çıkana kadar bekleyip kendisi öyle çıkacaktı.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Huor dışarı çıkan Dwax'a bakarak:

*Lanet olsun, Dwax'ın karizmayı çizdirmemek için benim de kaçmam lazım*

Kaçıyordu!
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

"İnsanlar ne zaman kaçıp hayatlarını kurtaracağını, ne zaman kalıp ölümüne savaşacaklarını bir türlü öğrenemediler. Eğer konu kara elflerse tek bir seçenek vardır; o da kaçmak." Ve koşmaya başladı.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Herkes arka pencereden dışarı fırlayıp atlarına atladığında Nehhlia peşlerinden yere inmiş ve camın önündeki birt çalıyı kaldırarak gizli bir kapağı açmıştı.

"Çok dikkatli olun! Birisi de şu çalıyı kapatıversin."

Dedikten sonra kapağın içine girmşiti. Celt hızla çalıyı üzerine kapattı ve Atına atlayarak herkesle berabe uzaklaşmaya başladı.

Hızla ilerlemeye devam ederken gerilerine baktıklarında uzaktaki kara bulut gibi gözüken askerler hepsini endişelendirmişti.

Artık askeler ve şehir görünmez olduğunda, gece ise iyice üstlerine indiğinde atlarını yavaşlattılar. Sir Randillan tuhaf bir sesle konuştu.

"Yorgunmusunuz bilmiyorum ama bence dinlenmeden Valer sınırına varmalıyız. Quatha öyle değil ama Valer şövalye kaynıyor ve eğer yeniden peşimize takılırlarsa insanlar daha az tahlikede olacaktır. Ne diyorsunuz?"

Celt, Sir Randillan'a ters gözüken bir bakış attı.

"Bir diğer öneri de benden. Sınır yakınlarında bir mağara var. Pek az kişi bilir orasını. İsterseniz orada dinlenip sınıra yarın varabiliriz?"

Bu sırada atını tam Micah'ın yanında durduran Raven esniyordu.
Image
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

"Bir kovukta saklanmak fikri bana pek cazip gelmiyor." dedi esmer büyücü. "Biraz daha dişimizi sıkıp sınıra ulaşamalıyız diye düşünüyorum." Sakalını sıvazlarken diğerlerinin düşüncelerini dinliyordu.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Dwax "bence mağaraya gidelim, bu atın üzerinden düşmemek için neler çekiyorum burada; bir an önce yere basmak istiyorum," der.

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

"Bencede sınıra ilerlemeliyiz. Mağaralara güven olmaz, her yerde olabilirler."
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Huor beklenmedik bir şekilde öne çıkmıştı.

"Bilmem kaç kara elf'ten uzun süre kaçamayız, sınıra ulaşmadan bizi yakalarlar.Bence mağaraya kadar sağ salim ulaşabilirsek, hem orada dinlenebiliriz, hem de yorulmadığımız için kaçmamız kolay olur."

Ardından düşünceli gözlerle baktı:

"Anlatamadım belki, ama olsun, hem siz istediğinizi yapın, ben mecburî olarak size tabiîyim.Bir terslik de çıkarmam.Ama tavsiyemi de düşünün derim!"
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Ben mağara diyorum. En iyisi çoğunluğun istediği tarafa gidelim!" der Dwax. Güçlü savaşçı atın üzerinde dengede durmakta nedense zorlanmaktadır. "Cici hayvan sakın ola beni atma aşağıya."

.
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

"Cüceye sorarsan mağaraya gitmek ister tabii." diye kendi kendine homurdandı Ardeth.
"Tamam o zaman." dedi yüksek sesle "şu mağaraya gidelim."
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Herkes atlar yorulmuş olmasına rağmen hafif bir tırısla avcının öncülük ettiği mağaraya gittiler. Mağara serin ve rahatsızdı ama yine de saklanmak ve güvende olmak için tek seçeneklerirdi.

Güneş gökyüzünde yükseldikten sonra yolculuğa çıktılar. Kara eflerin gündüz onları takip edemeyceklerini söyleyen avcı, geceleri güvenli yerlerden gizlenmelerini önermişti. Hepsi bunu düşünürken yolculuk devam ediyordu.

Ã?ğlenden sonra kısa bir ara durup atları dinlendirdiler ve karınlarını doyurdular. Ardından yolculuk devam etti.

Güneş batarken tekar durdular. Bu sefer gece kalacakları yerin önerisi Sir Randillan'dan geldi.

"Yarın Silvia'ya varmış oluruz, bu gece ise az ilerideki terk edilmiş şatoda konaklayabilriz. Ne dersiniz? Hiç değilse bir mağaran daha rahat olacaktır."

Bu sırada avcı ve Sir Randillan birbirlerine ters bir bakış atmıştı.

"Güneş batmadan saklanmış olmalıyız."

Diye ekledi avcıda.
Image
Post Reply