Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Tam anlayamadım ama fmc'nin yaptıklarını düşündüm. Aklıma şöyle bir RP geldi.

"Kılıcımı çektim önce soldakinin kafatasında dev bir yarık açtım. Bu sırada arkadaşımın yaralandığını gördüm hemen yetişip iksirleri içirdim. Ardından hiç durmadan yayı çekip oradaki cadının üstüne 2 ok attım!"

Tek tur bu ya? Tamam tık mantığı iyi hoş da adam yarım kilometre yol yürüyüp baygın adama iki iksir içirip bu sırada bir büyü yaparak ok kullanmak ne ya :D
Ahaha koptum :mrgreen: Yavaş biraz Fmc. Adam "Flash" moduna geçti resmen :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:
Edmond wrote:Tam anlayamadım ama fmc'nin yaptıklarını düşündüm. Aklıma şöyle bir RP geldi.

"Kılıcımı çektim önce soldakinin kafatasında dev bir yarık açtım. Bu sırada arkadaşımın yaralandığını gördüm hemen yetişip iksirleri içirdim. Ardından hiç durmadan yayı çekip oradaki cadının üstüne 2 ok attım!"

Tek tur bu ya? Tamam tık mantığı iyi hoş da adam yarım kilometre yol yürüyüp baygın adama iki iksir içirip bu sırada bir büyü yaparak ok kullanmak ne ya :D
Ahaha koptum :mrgreen: Yavaş biraz Fmc. Adam "Flash" moduna geçti resmen :mrgreen:
:D :D Edmond sen Yüzüklerin Efendisini seyretmedin galiba; orda elf okçuların ne kadar süratli olduğu gayet güzel anlatılıyor. :mrgreen:

Ben de şuna takıldım: arkadaşta kaç tane iksir var? :-P (herhalde baygın Edmond'un kemerindeki şişeleri alacak)

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:
Aegron Linwelin wrote:
Edmond wrote:Tam anlayamadım ama fmc'nin yaptıklarını düşündüm. Aklıma şöyle bir RP geldi.

"Kılıcımı çektim önce soldakinin kafatasında dev bir yarık açtım. Bu sırada arkadaşımın yaralandığını gördüm hemen yetişip iksirleri içirdim. Ardından hiç durmadan yayı çekip oradaki cadının üstüne 2 ok attım!"

Tek tur bu ya? Tamam tık mantığı iyi hoş da adam yarım kilometre yol yürüyüp baygın adama iki iksir içirip bu sırada bir büyü yaparak ok kullanmak ne ya :D
Ahaha koptum :mrgreen: Yavaş biraz Fmc. Adam "Flash" moduna geçti resmen :mrgreen:
:D :D Edmond sen Yüzüklerin Efendisini seyretmedin galiba; orda elf okçuların ne kadar süratli olduğu gayet güzel anlatılıyor. :mrgreen:

Ben de şuna takıldım: arkadaşta kaç tane iksir var? :-P (herhalde baygın Edmond'un kemerindeki şişeleri alacak)

.

Harbi ha :mrgreen: Nerden buldun oglum o kadar iksiri
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Ya ben orda iksirleri ed'e içiriyorum 6 tık :D bir de ok atıyorum cadıya 6 tık :D öle düşünmüştüm ya du bakiyim.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

İki iksiri de Ed'e içirir. "İç... İç.. Yarasın!"
Duvara saplaan Siyah ok'u alabiliyorsam alıp Cadı'ya atıyorum. Alamıyorsam oklarımı kurtadama yolladım gitti.
ehehehe :D tabi kemerindekini içiricem dm yardım et azcık ya :D iki iksini önümdeki ed'e içirip onuda ayaklandırcam sonra da ok atıcam bu kadar yaws :D
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Arena Adası'na katılmak isteyen iki arkadaşımız daha var: Templar ve Lenos
Ben rica ediyorum, kısaca kendilerinden bahsederlerse sevinirim; isim, yaş, uğraş ve 2d6 sisteminin en beğendikleri beğenmedikleri yönü, Arena Adasında bir sonraki hedef neresi olmalı neden? gibi yorumlarınızı bekliyorum.



Ayrıca bu oyunun kontenjanı şimdilik dolmuştur. Ölen olursa kadro açılabilir. :-P

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Buradaki komponentlerin hepsini alsak bizi kimse durduramaz dwaxer hepsi alsak taşıyabilir miyiz acep üç kişi
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Buradaki komponentlerin hepsini alsak bizi kimse durduramaz dwaxer hepsi alsak taşıyabilir miyiz acep üç kişi
Alabilirsiniz, çok yer tutmuyorlar aslında ve ağır da değiller. Bir market poşetinden fazla tutmazlar.

Hepsini alın. Her türlü komponentten varmış aslında göründüğü kadarıyla. (bir tek "Haydra Gözü" eksik) :-P hahahahahaha :-P
Cidden...Ciddi bir Simyacı (Alchemist) bu oyunda ihya olabilirdi.

Kuledeki laboratuvarda, günde en fazla ortalama (2d6+Simya) şişe iksir yapabileceğinizi düşünüyorum. Seri üretim fabrikası değil ne de olsa.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Bir iki gü dışarı çıkmıyoruz çok iksir yapacam çok :D

şaka maka oyunun gidişatını değiştirir bu komponentler be
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Arkadaşlar bu oyunda karakterleri baştan ben hazırlayıp sunmuştum yanlış hatırlamıyorsam ve bol keseden dağıtmışım puanları maşallah. :mrgreen: Neyse aslında daha önce seviye atlamış mıydınız onu da hatırlamıyorum? (yaşlılık işte :-P) Ama sanmıyorum, çünkü Aegron 5 adet orta seviye büyüde kalmışsın (toplam 8 olacak şimdi)

Neyse şimdi kulede sizin seviyeleriniz 1 kademe artacak, başta bol keseden dağıtmıştık o yüzden her seviye artışında 5 puan ile yetineceksiniz. Bu beş puanı dağıtırken katlamalı sistemi uyguluyoruz, yani örneğin +3 olan özelliği +4 yapmak için 4 puan harcamanız lazım, +1 olan özelliği +2 yapmak için 2 puan harcamanız lazım gibi...

Ayrıca her oyuncu kendine bir adet ekstra özellik (feat) seçecek. Bu ekstra özellikler bir yıldız (*) olanlardan seçilmelidir. Bilgi Bankası başlığında bu özellikleri yazıyorum; Korucununkiler yazıldı, büyücü ve savaşçınınkileri de bugün tamamlamaya çalışacağım.

Ethbern Büyü özelliğini +2'ye yükseltirsen kendine 3 adet daha düşük seviye büyü seç (kuledeki kütüphanede ilgili kitap bulacaksın, öğreneceksin ve mental olarak bu büyüleri de yapabilmeye kendini hazır hissedeceksin)

Aegron sen de orta seviye büyülerini 8'e tamamlamak için 3 büyü daha seç; (kuledeki kütüphanede ilgili kitap bulacaksın, öğreneceksin ve mental olarak bu büyüleri de yapabilmeye kendini hazır hissedeceksin)
Ve eğer bu seviye yükselişinde 5 puanın tümünü Büyü özelliğine yatırmayı ve Büyü:+5 olmayı düşünüyorsan 2 adet yüksek seviye büyü öğreneceksin. Bunlar senin karakter konseptine uygun olmalı. İstek bildirebilirsin, (içinden geçen bir büyü varsa söyle) ona göre kulede kitap bulacaksın. Ã?rnek Yüksek Seviye büyüler: Uçma, Teleport, Boyut kapısı (adadan kaçamazsın), Boyut Labirenti, Golem Ã?ağırma, İblis Ã?ağırma, Meteor Yağmuru, Havayı Kontrol Etme, Yeri Kontrol Etme, Ölüden Nemevt Yaratma, Zamanı Durdurma, Enerji Ã?ekme, Dilek, Klon, İstediğin şekle Dönüşme, Dokunulmazlık Küresi, Gölge Sıçraması, Suyu Kontrol Etme, Canlıyı Taşa & Taşı Canlıya döndürme, Toplu Görünmezlik, vs vs


Ayrıca Orta seviye büyülere şunları ekledim:
UBILSAM (6 tık) (ortama) Görünmez ya da illüzyonu gösterir
ARUTNOT (12 tık) (dosta ) Su altında da nefes alabilir Büyü*1 saat

Not: Sizin de aklınıza gelen, eksik olduğunu düşündüğünüz büyüler olursa hatırlatın ekleyelim.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Büyüyü +5 yapmayı düşünüyorum bilgine. Uçma gibi bir özellik olsa süper olurdu.
Bunun dışında aklıma gelen birkaç büyü var değiştirip uyarlarsın sen artık.

1)Arkadaş ile değilde kendi isteği ile bir yere ışınlanma(Muhtemelen orta seviye felan olmalı ki ordan oraya atlayıp durmayalım. Yada saat sınırlaması koyabilirsin direk)

2)Buz veya ateşten örebileceğimiz bir duvar. Diablo da vardı benim sevdiğim bir büyüydü kendisi. Hem koşup hemde duvarı örebiliyorduk. Bunun içinde 6tık vermek en mantıklısı. Kişi 6 tık ile büyüsünü yaparken yürüyeceği içinde en fazla 6 kare ilerleyebilecek böylece 12 tık'a tamamlanacak.

3)Element kontrolü olabilir. Daha yüksek seviyeler için seçtiği bir elementi bir nevi Avatardaki gibi bükebilir. Ama dediğim gibi yüksek seviyelerde olması daha mantıklı.

4)Belli bir süreliğine bir nesnenin şekline dönüşme.

5)Birinden kaçarken boyut atlayışı tarzında ortadan kaybloup aynı yerde bir kaç tur sonra tekrar belirmek.

6)Kişiyi ittirme. Bunu star wars daki gibi düşünebilirsiniz. Kişiyi büyü ile ittirip bi uçurumdan aşağı atmak, yada tuzaklı bir duvara saplamak yada en basidinden düşürüp zaman ve avantaj kazanmak için bir büyü.

şimdilik aklıma gelen şeyler bunlar. Ufak ama faydası olabileceğini düşündüğüm şeyler.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Büyüyü +5 yapmayı düşünüyorum bilgine. Uçma gibi bir özellik olsa süper olurdu.
Bunun dışında aklıma gelen birkaç büyü var değiştirip uyarlarsın sen artık.

1)Arkadaş ile değilde kendi isteği ile bir yere ışınlanma(Muhtemelen orta seviye felan olmalı ki ordan oraya atlayıp durmayalım. Yada saat sınırlaması koyabilirsin direk)
"Teleport" (yüksek seviye) görüş alanındaki, yani gördüğün bir yere hemencecik ışınlanabiliyorsun. Bunu 7 tık yapabiliriz, hızlı bir büyü

2)Buz veya ateşten örebileceğimiz bir duvar. Diablo da vardı benim sevdiğim bir büyüydü kendisi. Hem koşup hemde duvarı örebiliyorduk. Bunun içinde 6tık vermek en mantıklısı. Kişi 6 tık ile büyüsünü yaparken yürüyeceği içinde en fazla 6 kare ilerleyebilecek böylece 12 tık'a tamamlanacak.
O Diablo! :-P Hiç katılmıyorum öyle bir büyünün 6 tık ile olabileceğine, bizim orta seviye bir KAZAM büyümüz var hatırlarsan illüzyon bir duvar (10 tık) yapıyor. Dediğin şekilde geçit vermeyen ve yaklaşana hasar veren bir duvarı ise yüksek seviye için dizayn edebiliriz ve 10 tık olur.

Bu arada yeri gelmişken şunu da belirteyim: Büyücüler için ekstra özelliklere (**) (feat) ekleyeceğimiz bir madde de Hızlı Büyü Yapma (-1 tık) Bu özellik, seviye atlamalarda üst üste alınabilir (max 3 kere) ve büyücü seviyesi yükseldikçe büyüleri hızlı yapmaya, hatta bir turda iki büyü yapabilmeye başlar. (Benzer değişik ekstra özellikler de olacak) Mantıklısı bu çünkü acemi büyücü ile usta büyücü arasındaki farkı vurguluyor)


3)Element kontrolü olabilir. Daha yüksek seviyeler için seçtiği bir elementi bir nevi Avatardaki gibi bükebilir. Ama dediğim gibi yüksek seviyelerde olması daha mantıklı.
Bunlar var zaten Havayı, Suyu, Yeri kontrol etme. Sadece bükme olarak düşünme, örneğin fırtına oluşturma, deprem, tünel açma, vs vs

4)Belli bir süreliğine bir nesnenin şekline dönüşme.
Bu da var yüksek seviye büyülerde

5)Birinden kaçarken boyut atlayışı tarzında ortadan kaybloup aynı yerde bir kaç tur sonra tekrar belirmek.
Boyut Hapishanesi ya da Boyut Labirenti büyülerini normalde düşmana karşı kullanıyorsun ama istersen bu dediğin senaryoda kendini de gönderebilirsin. Üstelik gittiğin yerde (senin olduğu için) birkaç büyü filan yapıp hazırlanabilirsin

6)Kişiyi ittirme. Bunu star wars daki gibi düşünebilirsiniz. Kişiyi büyü ile ittirip bi uçurumdan aşağı atmak, yada tuzaklı bir duvara saplamak yada en basidinden düşürüp zaman ve avantaj kazanmak için bir büyü.
RAMPP (7 tık) (Güçe) Büyü->Güç her 5 fark için 1 kare geriye iter (Düşük seviye büyü)

şimdilik aklıma gelen şeyler bunlar. Ufak ama faydası olabileceğini düşündüğüm şeyler.


şimdi sen bir Uçma istiyorsun, bir de ne?

Yüksek seviye Bütün büyüleri detaylandırmakla uğraşmıyorum, sadece kullanacaklarımızı yazıyorum. O yüzden sipariş sistemiyle çalışıyoruz artık. :-P
Yine de aklınıza takılan her şeyi sorabilirsiniz arkadaşlar.

Edit: Bir de pişman olduğunuz eski büyüleriniz varsa şimdi değiştirebiliriz, silip yenisini ezberleyebilirsiniz. (büyüler karakter konseptlerinize uygun olmalı örneğin yüksek seviye "Ölüyü Diriltme" büyüsünü Aegron'a vermiyorum, konseptine yakışmadığı için)

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Edmond senin temelde Saldırı:+3/+13 ama Ã?ift-El Balta(+1) ustalığın olduğundan +4/+14 yani ustalıktan +1/+1 alıyorsun.
şimdi seviye atlarken, istersen 2 puan yatırıp çift-el balta ustalığını +2/+2 seviyesine yükseltebilirsin. Bu ustalıklar da tıpkı özelliklerin gibi katlanarak yükselebilir.
Ayrıca istersen ek olarak bir başka silah için de (1 puan yatırıp) +1/+1 ustalık alabilirsin
Temel saldırı yeteneğin +3; bunu +4 yapmak istersen biliyorsun 4 puan yatırman gerekir
Seviye atlarken 5 puanın olduğundan seçim yapman gerekiyor maalesef

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Aegron senin Simya:+3 olduğundan yapabileceğin iksir çeşitleri sınırlı; tablodan kontrol edebilirsin. Güçlü iksirler için en az +4 Simya bilgisi gerekiyor.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

dwaxer wrote:.

Edmond senin temelde Saldırı:+3/+13 ama Ã?ift-El Balta(+1) ustalığın olduğundan +4/+14 yani ustalıktan +1/+1 alıyorsun.
şimdi seviye atlarken, istersen 2 puan yatırıp çift-el balta ustalığını +2/+2 seviyesine yükseltebilirsin. Bu ustalıklar da tıpkı özelliklerin gibi katlanarak yükselebilir.
Ayrıca istersen ek olarak bir başka silah için de (1 puan yatırıp) +1/+1 ustalık alabilirsin
Temel saldırı yeteneğin +3; bunu +4 yapmak istersen biliyorsun 4 puan yatırman gerekir
Seviye atlarken 5 puanın olduğundan seçim yapman gerekiyor maalesef

.
Tamam, 2 puanımı +2 yapmak için, 3 puanımı da üstüne +3 yapmak için harcıyorum Ã?ift El Balta Ustalığımı? Olmaz mı yani?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Post Reply