Aegron Linwelin wrote:Edmond birden fırlamış ama yaptıgımız iksirleri buradan mı yazalım o kaldıgımız günlerdeki
Evet yazabilirsin; toplamda maksimum 36 tane olsun. Komponentleri uygun kullanalım ve harcadığınız miktarları belirtelim. İlla ki kotayı doldurmak zorunda değilsiniz tabii. şifa iksirini ihmal etmeyin; son macerada hayatınızı kurtardı. Sanırım harcanmamış sadece 3 şifa iksiriniz kalmıştı.
Edmond wrote:Temel Saldırı Yeteneği'mi +4'e çıkartıyorum. Ã?te yandan Çoklu Saldırı yeteneğini alıyorum ben.
Tamam. 1 pouanın daha var. Dikkat, İkna, Bilgi, Hırsızlık, Karizma özelliklerinden birini +1 yapabilirsin.
.
Neden 1 puanım daha var? +4'e çıkartırken 4 puan harcadım? Çoklu Saldırı Yeteneğini alırken de 1 puan harcamış olmadım mı? Eğer olmadıysam Dikkat yeteneğimi 1 daha artırıyorum?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
dostlar ben taşınıyorum. netim yok cepten girdim burdan büyü seçmemin imkanı yok. p.tesi nakil biter eve gelirmiş net. isterseniz benim büyüyü bir üste çıkartıp heal veren büyüler yazın bana. veya ileriyi görebilme duyabilme gibi şeyler. 5 puanımın geri kalanınıda atak hasar farketmez. arada sırada girip turlara yazmaya çalışıcam bu arada yanardağdan yana tercihim.
Fmc-Ethbern'in Büyü, Güç ve İrade değerlerini birer kademe arttırdım.
Ã?ğrendiği yeni büyüler ise
GORRA (9tık) (dosta) Derisi taş gibi olur Dayanım:+1d6+2 süre:(Büyü+1d6)tur boyunca
LEKTA (9tık) (dosta) +4 tık/tur Süre:(1d6+Büyü) tur boyunca
GIZZL (7tık) (eşyaya) Parlak bir ışık oluşturur süre:(Büyü)*10dk
Evet arkadaşlar yeri gelmişken bir açıklama yapayım: Oyunumuzda bütün gün yürüdünüz ve akşam olduğunda ise kamp yapmaktan vazgeçip yola devam ettiniz. Calud ise sizi uyardı, önce kamp yapalım diye vs. Ben daha Calud'un mesajını okumadan yorgunluk üzerine nasıl bir işlem yapacağımı düşünmeye başlamıştım. Bildiğiniz gibi geceyi uyumadan ya da dinlenmeden geçirmek konsantrasyon kaybına yol açar. Tabii herolar daha dayanıklıdır.
Biz şöyle yapacağız:
Eğer 24 saat hiç dinlenmezseniz (sizinki henüz 12 saat filan oldu, telaşa gerek yok yani)
Dayanım: 7 zorluk derecesine göre her birinizin testini yapıyoruz
2.gün Dayanım:9, 3.gün Dayanım:11 diye dinlenmediğiniz müddetçe zorluk artıyor
Başarılı Dayanım testi sorun olmadığını gösteriyor
Ancak her başarısız test sizin bütün zarlarınıza -1 ceza getiriyor ve buna ek olarak normalde 1.1 hepyek olan kritik başarısız zarlarınız her seferinde 1 kademe yükseliyor (3, 4, 5 gibi)
Dayanım Zarında hepyek atanı da bayıltıyorum yorgunluktan