Aegron Linwelin wrote:Devrimk bunlar ekin çemberleri değil mi? İzlemiştim bunları yapan toplu guruplar var. Kimi kiralayarak kimi de geceleri baskalarının tarlalarında ekinleri belli bir mekanızma ile yatırarark süper şekiller yapıyorlar...
İki üniversiteli genç bunların oluşumunu bilgisayar üzerinden hızlıca çekip sonra video ya ufo tarzı parıldayan bir nesne koymuşlar. Sonra ekin çemberlerinin uzaydan gelen varlıklar tarafından yapıldığına inananların bulunduğu bir barda CD yi gösteriyor ve herkes hayretler içinde izliyordu..
Evet. Bower ve Chorley isimli iki kafadar 1978'de bunları gizlice yapmaya başlıyorlar ve herkes bu işaretlerin doğaüstü olduğunu düşünüyor.
İyide bunlar ekin çember olamaz? Ekin çembeerleri yapılırken bir ip yardımı ile insanlar tam bir daire şeklinde ekinleri eziyorlarmış. Burada ise kuru toprağı ezicek kadar büyük bir kütle var. Oldukça ağır bir şey oradaki toprağı ezmiş gibi duruyor. O izleri büyük bir ezici silindir bile yapamaz.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Sevgili oyuncular Fallout oyunu bitti diye üzülmeyin bir süre mola verdiğimizi varsayın. İlerleyebilmeniz için senaryo yazmam lazım vakit ayırıp halledebildiğim zaman devam edeceğiz.
Bu arada İstanbul Ã?niversitesi Bilim Kurgu Fantezi Kulübü’nün düzenlediği Icon'a hafta sonu gitmeyi düşünen var mı?