Arena Adası YORUMLAR
devrimk wrote:Bu sistemde tık uygulaması kalktı mı? Zara ceza yerine tık cezası daha güzel olur sanki.
Hatta dayanım atmaya bile gerek yok 24 saat = 1 tık ceza, sonraki her iki saat için 1 tık ceza eklenir.
Yok siz özel kişiler olduğunuz için daha dayanıklı olduğunuzu kabul ediyoruz.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
.
Evet Devrimk-Calud savaş başlıyor!
Arkadaşlar o minator1 dediğim minatorlar görece sizin boyutunuza daha yakın ve üzerlerinde zırh var, minator2'ler ise daha iri yarı ve görünüşe göre daha öfkeli ve güçlü ama iri olanların kendi postlarından başka ekstra bir zırhları yok.
Ayrıca bu arkadaşlar namevt değil (Edmond yine de iyi düşündün) daha ziyade yaklaştıklarında filan anlayacağınız üzre gözleri kıpkırmızı ya da siyah (Supernatural dizisini seyrettiyseniz, içine iblis giren insanlar öyle oluyordu)
.
Evet Devrimk-Calud savaş başlıyor!
Arkadaşlar o minator1 dediğim minatorlar görece sizin boyutunuza daha yakın ve üzerlerinde zırh var, minator2'ler ise daha iri yarı ve görünüşe göre daha öfkeli ve güçlü ama iri olanların kendi postlarından başka ekstra bir zırhları yok.
Ayrıca bu arkadaşlar namevt değil (Edmond yine de iyi düşündün) daha ziyade yaklaştıklarında filan anlayacağınız üzre gözleri kıpkırmızı ya da siyah (Supernatural dizisini seyrettiyseniz, içine iblis giren insanlar öyle oluyordu)
.
İhmal etmişim yazmayı kusura bakma.dwaxer wrote:.
Evet Devrimk-Calud savaş başlıyor! :D
Arkadaşlar o minator1 dediğim minatorlar görece sizin boyutunuza daha yakın ve üzerlerinde zırh var, minator2'ler ise daha iri yarı ve görünüşe göre daha öfkeli ve güçlü ama iri olanların kendi postlarından başka ekstra bir zırhları yok.
Ayrıca bu arkadaşlar namevt değil (Edmond yine de iyi düşündün) daha ziyade yaklaştıklarında filan anlayacağınız üzre gözleri kıpkırmızı ya da siyah (Supernatural dizisini seyrettiyseniz, içine iblis giren insanlar öyle oluyordu)
.
.
Ek büyüler; yüksek seviye.
BEZABUMME 8tık dosta Uçabilir; (koşma hızında) Büyü*10 dk
SATANNTOK 12tık kendine İblis çağırma; 2d6+Büyü tur boyunca konsantrasyon gerekir
TOCHUNABL 9tık kendine 2d6+Büyü tur boyunca bütün dış etkilerden korunur
JUSHADUMP 6tık kendine Gölgede kaybolup, başka bir gölgeden çıkar (max 100metre)
CEARTHONT 10tık ortama Yeri (taşı toprağı vs) 1d6 tur kontrol edebilir
MAZMAZETO 10tık 1kişiye başka boyuttaki labirente yollar; labirentten çıkmak için Zeka:11 tutturmalıdır
.
Ek büyüler; yüksek seviye.
BEZABUMME 8tık dosta Uçabilir; (koşma hızında) Büyü*10 dk
SATANNTOK 12tık kendine İblis çağırma; 2d6+Büyü tur boyunca konsantrasyon gerekir
TOCHUNABL 9tık kendine 2d6+Büyü tur boyunca bütün dış etkilerden korunur
JUSHADUMP 6tık kendine Gölgede kaybolup, başka bir gölgeden çıkar (max 100metre)
CEARTHONT 10tık ortama Yeri (taşı toprağı vs) 1d6 tur kontrol edebilir
MAZMAZETO 10tık 1kişiye başka boyuttaki labirente yollar; labirentten çıkmak için Zeka:11 tutturmalıdır
.
Edmond wrote:Edmond büyücüye (Aegron!) bağırır.
"Duymadın mı ahmak! Ortadaki alanda bir büyü olmalı, onu araştır, ben anlayamam, sen anlarsın, çabuk ol!"
Ardından bütün gücüyle minatora vurdu. (şarj yapamıyorum sanırım, yol düz değil gibi haritada ama, eğer düzse şarj yaptım))
haritadaki taşlar 1,5-2 metre kadar yüksek, arkasına siper alabilirsiniz. Edmond D&D3,5 oynasaydık ordan şarj yapamazdın ama zaten kocaman bir baltan var 9 tık aksiyon puanı harcatan, sana da hareket için 3 tık kalıyor ki 3 kare ilerleyebilirsin ki aradaki mesafe daha fazla, yani özetle saldırı yapabilmen için koşman şart, yani şarj olabilir.
.
Bu başlığın ilk mesajında ve Bilgi Bankasında açıklamalar var. "tık"lar genelde sadece combat gibi durumlarda ifade ediliyor. 1 turda 12 tık var; her silahın kullanılırken harcadığı ( ve büyülerin de) bir tık zamanı var. Defansif dövüşürseniz 2tık=+1 ya da 4tık=+2 defans kazanabilirsiniz. Saldırı da ancak normalin iki katı tık harcarsanız atak:+2 verebilirim ya da hadi 4 tık harcanırsa atak:+1devrimk wrote:Dwaxer bir de bu tıklarla neler yapabiliyorduk? Onların yazdığı bir yer var mı?
Ã?rneğin saldırıya, hasara, savunmaya ekleme vs.
Bazı özel hareketler için ise ekstra yetenek almak lazım (bilgi bankasında yazılı)
Yapmak istediğin özel bir hareket vs varsa söyle yardımcı olayım; sistemi her pozisyon için detaylandırmadım, spesifik bir durum olduğunda hemen dizayn ediyoruz, ne de olsa piknik sistemi
.
Power Attack muadili bir ekstra özellik var, seviye atlarken alabileceğin:devrimk wrote:Ã?rneğin bu tur değilde normal turda 9 tık saldırı 3 tık boşa gidiyor. 3 tıkı Power Attack misali hasara eklesem. Bu özellik gibi bir şey de olabilir gerçi.
---* Güçlü Vuruş: Savaşçı vururken çok şiddet gösterir ama bununla doğru orantılı olarak hedefi tutturma şansı azalır. Oyuncu Atak değerinden ne kadar kısarsa, bu sayı Hasar değerine eklenir.
şöyle diyelim: çift-el silah kullananlar turda sadece vuruş yaparsa, yani full-round atak ve bunu belirtirlerse rol play olarak (hatırlatma açısından) +1d2 hasar daha yazarım.
.
Tabii ki yapmayacak Barbar mı o kadar Calud?dwaxer wrote::D Bu ne abicim; bari "boynuzundan şarap kadehi yapcam!" filan deseydin, kemerine minator boynuzları mı asacaksın hakkatten? :mrgreen:devrimk wrote:Calud minatora doğru ilerler ve kılıcını savurur.
"Arrrghh, Boynuzların kemerimi süsleyecek!"
.
Sinirden ne dediğini bilmiyor sadece.
.
Bu oyunda Aegron'u bekliyorum. Kendim karışmak istemiyorum çünkü sanırım encounter "impossible" derecesinde zor oldu. (my fault
) Bu encounteri atlatırsanız bütün tecrübeleri 2,5 kat fazla vereceğim size. Ancak erkekliğin %90'ı da kaçmak olduğunu hatırlatayım; tecrübe hayatınızdan değerli değil ya.
.
Bu oyunda Aegron'u bekliyorum. Kendim karışmak istemiyorum çünkü sanırım encounter "impossible" derecesinde zor oldu. (my fault
.
dwaxer wrote:Bu oyunda Aegron'u bekliyorum. Kendim karışmak istemiyorum çünkü sanırım encounter "impossible" derecesinde zor oldu. (my fault)
Aegron Linwelin wrote:"Haydaa. Buradan kurtulursak şanslıyız"
En yakınımdaki minator'a da alev yollamayı unutmuyorum. "Sorch"
Artık öteki tarafta büyücünüze sorarsınız arkadaşlar.
.