Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ulan Edmond! :D Ya sizin bu hali görünce baya üzüldüm kaçtığıma, ama bu kadar zorlanacağınızı bilmiyodum! Ayrıyetten ezik bir rogue olarak savaşta bir işe yaramam zaten.

Neyse, ben orda gitmişim Tobias'la o kadar konuşmuşum, sonra gitmişim süper şeylerin teklif edildiği mükemmel ötesi bir görev almışken hiçbirinin yaşanmamasına sebep oldun! :D
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Teşekkürler edmond yoksa çoktan ölmüştüm. Ben kendi açımdan teşekkür ediyorum :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

CLiCKs wrote:Teşekkürler edmond yoksa çoktan ölmüştüm. Ben kendi açımdan teşekkür ediyorum :D
Hiç önemli değil inan bana seve seve yaptım :D :D :D :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.


Arkadaşlar diğer başlığa attığım bir haberi burada da paylaşmak istiyorum, çünkü Hakmarun'da da nehir, deniz gibi yüzme durumu oluşacak çok yer var: bu ve diğer 4.Edition oyunlarımızda -sanırım "house rule" deniliyor buna- kendi uydurduğum bir kuralı uygulayacağım: Swim Checklerde karakterin (lb olarak) üzerindeki toplam eşya ağırlığını 20 ye böleceğim ve çıkan sonucu -penaltı vereceğim yüzme olayında. Bu ceza diğerlerinden tamamen ayrı olarak (ekstradan) ekleniyor. Yani örneğin zırhtan gelen -1 ya da -2 ceza ile bir alakası yok. Zaten bu zırhlardan gelen penaltının az olduğunu düşündüğüm için koydum bu cezayı. Scale zırh giymiş bir savaşçı hiç ceza almadan suda balık gibi yüzebiliyor, olacak iş mi? -Her ne kadar kahraman da olsalar- O kadar da basit olmamalı!

Extra Swim Penalty=Taşınan Toplam Ağırlık(lb)/20

Ã?rnek verecek olursam: Ã?rneğin karakterin üzerinde taşıdığı toplam ağırlık (zırhı, çantası, silahları, vs) 92 lb olsun:
92/20=4,6 ..... -4 extra swim check cezası alır.



.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Evet arkadaşlar, bekliyorum mektupları...
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Ne mektupları ? Geri dönmek için gerekçemi sölemek lazım ?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Quarion wrote:Ne mektupları ? Geri dönmek için gerekçemi sölemek lazım ?
Hayır, oyundaki son mesajımı okumadın mı? Rahibe Naome herkesle özel konuşuyor. Yani diğerleri ne konuştuğunuzu duymayacak onun için bana (dwaxer) PM atacaksın bir zahmet. Ben de sana geri cevap atacağım, böylece biraz yazışacağız. Merak etmeyin fazla sürmüyor; Alenthas'la görüşmemiz bitti bile.

Naome sana bu iki günde neler olduğunu soruyor. Hikâyeyi kısaca anlatacaksın, sonra bir iki şey daha soracak, biraz daha konuşacaksı9nız vs. Ama diğerleri bilmeyecek konuşulanları.

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Hmm okumamışım pardon :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet arkadaşlar macera devam etsin! :-P

Geri teleport, iyileşme, vs masraflarınız 600 gp tuttu yani borçlusunuz; getireceğiniz ilk 3000 gp'lik magic item karşılığında hiç exp, vs ödülü alamayacaksınız. (bildiğiniz gibi 1/5 kuralı uygulanır) Neyse ki ısırılan hiç kimse hastalık kapmamış yoksa "Cure Disase" ritüellerinin component masrafları (her biri 150gp) eklenecekti buna ayrıca Kharadan ölmüş olsaydı "Rise Death" ritüeli (500 gp) de eklenirdi tabii. Neyse geri dönüşlerin bedava olmadığını öğrendiniz böylece. :-P


.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Hepinizi öldürmek istiyorum!! :D
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

AlenthasLeasess wrote:Hepinizi öldürmek istiyorum!! :D
Bence kasma kendini, zor.

şimdi ne yapıyoruz?
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Zor falan değil benim için imkansız. Olsun ama düşüncesi hoşuma gidiyor :angel:
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

İş dostlarımı öldürmeye gelince, inanın kritik atarım.Yaptım.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Zander'e mi arkadaşlar? "Zander'e gitmeyelim" diyenler söylesin! :schemes: Evet yeni bir yöntem buldum; bundan sonra böyle iteklicem oyunları! heh heh...

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Valla ben kararlar hakkında bir yorum yapmayacağım, ne derlerse ona katılıcam :)
Image
Post Reply